wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    spannend meid! Balen van die negatieve test!

xxx

2. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    ja duimen hoor nickiejane

3. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Ik kan aan de champie met de jaarwisseling. Mag namelijk door naar de 3e ronde...

4. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    hej marlieke... Balen hoor! Ik hoop voor je dat jouw voorgevoel helemaaal niet klopt, en dat het snel raak mag zijn!
    Heel veel succes en een dikke knuffel!

5. juuls

juuls Lid

12 apr 2007
    71
    0
    0
    bannercheck

6. mirella25

mirella25 Actief lid

15 okt 2007
    403
    0
    0
    filiaalmanagster
    's hertogenbosch
    dank je voor je antwoord,
    heb zondag 2 keer geklust en gisteren een keer , hoop dat dit genoeg is geweest
    zou wel beteken dat ik deze maand weer een kortere cyclus heb
    andes ga ik het in januari toch eens noteren wanneer ik die steken in me zij heb, zijn echt hevig en voel ik door heel mijn buik
    heb het nu al vanaf dat ik me de pil ben gestopt

7. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Het klinkt als een eisprong, ik heb er zelf ook elke maand last van. Op zich wel handig, maar hier ook knap pijnlijk.

@ Mik25, gaat het nu allemaalgoedmet jou? Jij had toch van die heftige buikpijn gehad?

8. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    nou dames, vanochtend weer getest... maar weer negatief! Ik baal hier zo van! Niet ongesteld maar ook geen positieve test... Dus we gaan nu op oudjaarsdag weer testen, mocht ik dan nog niet ongi zijn!

Hoe is het hier verder? Rustig hier!

9. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Dank je Nikkijane, hopelijk ga jij dan op oudjaarsdag een knallend feest vieren met een super positieve test naast je glaasje sap! :)
    Maar wel even een dikke knuffel voor je nu-nog-negatieve test.

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja goed hoor de krampen zijn zo goed als weg! heerlijk. ik heb alleen als ik naar de wc moet (lees grote boodschap) dan krijg ik rare dingen zoals flauwvallen duizelig of krampen. dus het waren echt mijn darmen die zo gek doen . hihihi

maar ik heb er alles voor over hoor! heerlijk in augustus een kleine friemel in mijn handen.

dikke knuf mik

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ow meis wat klote! Ik weet precies hoe jij je voelt! Ik heb dat afgelopen maand ook gehad! Wat een spanning he!

Ik duim voor je!
    Liefs Wendy

12. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hi lieve meiden,
    hoe is het hiero?

Met ons gaat het wel redelijk,de bekende kwaaltjes heh..... :(
    Ik zal iig heel erg blij zijn als het volgende week Dinsdag is,heb beetje buikpijn en vertrouw het allemaal niet!

@Nikki,das idd heel erg kl*te voor je,ik hoop dat je te vroeg getest hebt en alsnog posi test.
    Succes meis!

Liefs Dais..
    xxx

13. Niet meer actief

Aaah Daisy toch, maar is toch normaal tijdens een zwangerschap buikpijn hebben..
    En het gevoel hebben als of je ongi word.
    Je baarmoeder groeit toch en je hebt nu 2 er in zitten, dus lijkt het me vrij logisch dat het even wat pijnlijker word..
    Zal voor je duimen dat alles goed is hoor.
    Ik heb er in iedergeval vertrouwen in dat het goed zit!

Je hebt nu 2 vlindertjes verloren, en het word je nu gewoon gegunt dat je wel 2 kindjes in je arme mag houden samen met je ventje!

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik ben het helemaal met ikdus eens!

liefs Wendy

15. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Lief hoor meiden! :D

Ik heb tijdens mn eerste zwangerschap geen buikpijn gehad maar misschien is het idd wel een beetje aan het rekken,ik hoop het maar,ik maak me om ieder dingetje tegenwoordig gelijk zorgen..

Hoe gaat het met jullie meiden?

xxx

16. Niet meer actief

Dat is toch heel logisch dat je je zorgen maakt!

Dit is toch weer net zo spannend als de eerste zwangerschap als het niet spannender is.
    Dus is het niet erg hoor dat je je zorgen maakt.

Komt allemaal goed meid!

Ja hier is het goed, en met jou? Ondanks je buikpijn en zorgen enzo?

17. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    daisy dank je wel!
    En je moet wel genieten hoor! Deze twee wondertjes blijven gewoon bij jullie! Ik denk idd ook dat het 'gewoon' is, en de buikpijn er even bij hoort! is niet niks natuurlijk twee kleintjes in één keer!

Wendy, jij ook bedankt... Ik zie alleen dat het bij jou afgelopen maand toch een ongi is geworden! balen hoor!
    Ik zit nu ook al 2 dagen over mijn langste cyclus heen, dus dan zou mijn lichaam wel even flink in de war zijn, mocht het niet raak zijn!
    Afwachten maar weer... pfff!

18. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    hoi!

Iedereen prettige kerstdagen gehad? en natuurlijk weer veels te veel gegeten?

@ Nikkijane spannend hoor meid, ben aan 't duimen voor je, verschrikkelijk dat wachten, ik had dat ook zo!

@ Lampie meid ik hoop ZOOO dat je positief mag testen! zou toch wel helemaal geweldig zijn he nog zo voor het nieuwe jaar? wanneer denk je dat je gaat testen?

@ Daisy lieverd toch! je bent je weer veels te druk aan 't maken, wel heel erg begrijpelijk natuurlijk maar ik denk dat we allemaal last van buikpijn hebben ...ik i.i.g. wel! vind het ook wel een beetje griezelig maar misschien is het wel het oprekken van de banden?! En wat Ikdus zegt meid het zijn er 2 dat word natuurlijk wel even een aanpassing in jouw lijf! ben zo benieuwd naar je prachtige buik straks! Iedereen zal jaloers op je zijn want jij krijgt de grootste hihi! een hele dikke x!

@ alle andere dames ik hoop dat het bij iedereen heel snel raak mag zijn en wens iedereen dan ook heel veel plezier in het klussen!

dikke x

19. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Ja meiden jullie hebben ook wel gelijk hoor,maar ik kan het niet helpen..
    Ik denk dat ik een week ga slapen,hahahahahaha....

Het is hier tegenwoordig niet meer zo heel druk heh,ik las dat Ingeltje ook zwanger is,zo schiet het wel op ja,dan word de lijst alleen maar kleiner heh,maar das ook de bedoeling!

Ik hoop voor jullie dat 2008 jullie alle geluk van de wereld brengt!

Liefs Dais..
    xx

20. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Hier weer op naar de volgende ronde :( Heb het even helemaal gehad, vanmorgen naar de HA geweest en die was bang dat al die jaren van operaties en medicijnen negatief werken op het zwanger raken. Ik was nogal overstuur dus we krijgen nog een vervolg afspraak over wat we nu moeten gaan doen. Ze had het over evt een echo maken om te kijken hoe het er allemaal uitziet.

Deel Deze Pagina