wie nog meer in de eerste ronde?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bianca24, Jul 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Austin

Austin Fanatiek lid

Oct 30, 2007
    1,380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ lampie meid dat is echt klote! snap dat je helemaal overstuur bent! laat je weten hoe het allemaal afloopt? ik ga heel hard voor je duimen!

dikke x en knuffel!

2. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    2,410
    0
    0
    friesland
    hej lampie, wat een rot nieuws! Dikke knuffel meis!

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

Oct 29, 2006
    5,973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hallo allemaal,

Hier ben ikke weer. Ik ben tot op heden ook nog niet ongi geworden. Mijn man zei zelfs gisteren tegen mij ( na dat ie mijn buik in zijn handen had gehad) jij bent zwanger!
    Ik kan en wil het niet geloven maar hij is daar heel stellig in. Hij had ook gelijk toen zijn ex zwanger was van hem. Hij wist mij zelfs te vertellen dat dit een septemberkind gaat worden en toen was ik alleen nog maar gestopt met de pil.

Ik ben reuze benieuwd hoe het gaat uitpakken hier in huis.

De zwangere onder ons: gefeliciteerd!

4. enomis

enomis Bekend lid

Jul 19, 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden hier ben ik ook weer ff.
    ondanks dat ik eigen lijk erg moe ben moest ik weer ff een kijkje nemen hier.

Ben vandaag voor de 1e afspraak naar de VK geweest en heb het hartje gehoord wat een een fijn gevoel echo krijg ik miss volgende week en ander over 2 weken, dus ook erg spannend.

@ Lampie meid wat een rot nieuws hoop dat het allemaal zal meevallen en dat je toch maar snel zwanger zal worden succes meis.

@nikkijane super spannend hoor zal je dan miss knallend het nieuwe jaar in gaan hoop het zo voor jullie.

@Daisy meid zie nu pas dat je in verwachting bent van 2 wondertjes wat super, gefeliciteerd hoop dat je je snel beter voelt en een beetje kan genieten van je zwangerschap.

Verder weet ik het ff niet meer iedereen gewoon veel succes met zwanger worden nieuwe rondes en zwanger zijn.

Knuff voor iedereen

xx simone

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

Dec 16, 2007
    15,763
    1
    38
    @ Lampie ooh wat minder voor jou meid! :( Hoop dat de echo wat meer duidelijkheid brengt!

@ Miranda heb je al getest dan? En hoever ben jij overtijd? Want ik zie dat jouw banner opnieuw is begonnen?

Mijn feestdagen waren gezellie en idd weer te veel gegeten,. Sta er voorlopig niet op de weegschaal :oops: :)
    Een vriendin van mij, Geraldine, staat nu op het knappen de vk denkt dat het kindje al binnen een weekje komt. Spannend hier dus! En btw mijn man heeft besloten om te stoppen met roken voor het klussen voor kids :p

Veel liefs en een spetterend nieuw jaar toegewenst!
    Liefs, helen

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

Oct 29, 2006
    5,973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @parr1983, Ik heb ff mijn banner hersteld, want die andere klopte dus niet.

Mijn man is een stugge volhouder hoor.
    Hij blijft beweren dat ik zwanger ben.

Ik heb vanmorgen getest maar negatief dus we zien het allemaal wel hoor. Ik weet ik heb heel weinig HCG hormonen. Dus het is afwachten geblazen.
    De gevoel van misselijkheid wordt wel meer, zowel sávonds als á'morgens. Mijn tepels jeuken en zijn supergevoelig ook mijn buknavel is gevoeliger en ik heb het sneller warm.
    Zegt dat wat onder de zwangere onder ons?
    Ik ben een echte koukleum hoor!

Groetjes

7. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey,

ja misselijk ben ik niet dus dat is bij mij geen symptoom, tepels zijn erg gevoelig maar vooral mijn borsten doen erg zeer. mijn navel voel ik niets aan en ik heb het juist de hele dag koud koud koud,
    ik ben niet warm te krijgen,

hoop dat je er wat aan hebt.

gr mik

8. Austin

Austin Fanatiek lid

Oct 30, 2007
    1,380
    0
    36
    Noord-Brabant
    dubbel gepost

9. Austin

Austin Fanatiek lid

Oct 30, 2007
    1,380
    0
    36
    Noord-Brabant
    ik had dat ook heel erg misselijkheid 's ochtends en 's avonds, 's avonds nog net iets erger! ik heb het inderdaad ook veel warmer dan voorheen en ik was ook zo'n onwijze koukleum je weet wel met sokken in bed en een dubbele trui aan naar 't werk!

xxx

10. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    2,410
    0
    0
    friesland
    @ enomis, bedankt! Super dat je het hartje hebt horen kloppen, is denk ik al een hele zorg minder! Nu op naar de echo!

@miranda200375: Nou spannend hoor! Maar de symptomen zijn ernaar en zeker als je mannetje er zo van overtuigd is?! Maar het is de eerste ronde? Misschien ook nog het ontpillen (of heb je de pil niet geslikt?)...
    Succes iig!

Hier nog steeds geen ongi... word hier echt GEK van! Heb verder ook weinig kwaaltjes, beetje pijnlijke tepels af en toe, krampen onder in mijn buik... lijken op ongi krampen maar dan net even anders (begrijpen jullie het nog?), en een hoge temp.

Ik ben afgelopen donderdag ook naar de huisarts geweest (ik heb namelijk astmatische brochitis)en die heeft ook even getempt, hij gaf ook aan dat ik wat hoog zit (37,9), maar kan natuurlijk ook komen van de bronchitis...
    Verder wel last van moodswings.... Maar vind het allemaal van die symptomen die ook bij een naderende ongi kunnen horen!
    Afwachten dus!
    Ik moet zondag en maandag ook werken, dus dan vliegt de tijd wel voorbij denk ik!

Liefs!

11. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    hey meiden,
    Heb even niks terug gelezen, wij zijn eergister met zijn allen opgenomen geweest in het ziekenhuis, voedselvergiftiging. Dus we zijn nog behoorlijk slap en beroerd hier.
    Maar goed het overgeven en de rest is gelukkig onder controle.
    wilde me toch even melden, misschien als ik straks wat heb kunnen eten ik wat meer puf heb iets na te lezen.
    liefs van ons hier

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

Oct 29, 2006
    5,973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @mik25, ik heb enkele keer een steek door mijn borst, het eten is wisselvallig. als ik s'morgens het vlees uitleg en de groenten al klaar zet denk ik lekker dat eten we en dan is het avond en dan zit ik na een paar happen ECHT tegen te eten.

@austin, ik ben nog erger denk ik, want ik lig al een paar maanden met 3 dekens op bed en dan ook nog mijn thuispak aan in bed te slapen. Kruip dan helemaal tegen mijn partner aan die zijn eigen KAPOT ligt te zweten. Nú lig ik naakt in bed en maar met 1 deken, wél lekker tegen mijn ventje aan natuurlijk. Ik heb ook niet koud nu dat heb ik wel altijd als ik ongesteld moet worden dan kan ik mijn eigen maar niet warm krijgen wat ik ook doe.

@nikijane, nee ik slikte nooit de pil ik had nl de pleisterpil. Ik weet niet of iemand van jullie hier ervaring mee heeft?!
    Heel lekker is dat, ik kan nl niet die pilletjes weg krijgen.

xxx miranda

13. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    2,410
    0
    0
    friesland
    @steffie1980: Zo balen hoor! gelukkig gaat het nu weer iets beter... Waar kwam het van? Gourmetten?

@miranda200375: Heb ik geen ervaring mee... de pleisterpil... Nou ja, meer dan afwachten kan je niet doen... hoe vervelend dat ook is!

Liefs Nikki

14. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    nee wsl van de chocolade bollen uit de vriezer...dat de slagroom licht ondooit was voor het terug de vriezer inging thuis...is ook het enige waar we alle 5 van hebben gegeten nl
    maar goed beroerd nog steeds dus ga weer plat

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

Oct 29, 2006
    5,973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @nikijane, ik vind het niet vervelend hoor, ik heb me al voorgenomen om pas weer te testen op 9 januari want dan is mijn man jarig. En dan zou ik 2 weken over tijd zijn dus dat is goed he?

@steffie1980, Jeetje en dat met die feestdagen. Waar hebben jullie het van opgelopen?

xxx miranda

16. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    2,410
    0
    0
    friesland
    @steffie: nou balen zeg! Rustig aan, en hopelijk knap je snel weer helemaal op!

@miranda: RESPECT! dat vind ik echt knap dat je zo lang zou kunnen wachten... maar zou wel een leuk verjaardagscadeautje zijn!

Liefs Nikki

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

Dec 16, 2007
    15,763
    1
    38
    @miranda oh spannend hoor vooral als jij weet dat jij al weinig hcg hebt! En ook dat jou liefje het al weet :p ik heb namelijk ook een gave in die kant en hij is vooral sterk bij vrouwen die zwanger zijn :p Wordt steeds sterker met de jaren want ik kan dan iemand in dezelfde kamer hebben die ik niet kent en ook al weten dat diegene zwanger is of wordt :D Maar goed er zitten er ook minder punten aan want ik voel het ook als er iets mis is. Zo wist ik dat mijn vriendin die toen zwanger was van een 2ling dat het goed fout zat en dat was ook zo zij had een ma :( maar nu verwacht zij van de week een meiske (wist ik haar ook te vertellen voordat zij echo had van het geslacht :p)

@ steffie ooh das minder in de feestdagen! Idd kwam het van gourmetten? Hebben wij ook gedaan en dan doe ik altijd voorzichtig met bijv andere vork oor rauw/gaar vlees etc. Omdat ik weet dat het fout kan gaan. :(

Ben eindelijk op de weegschaal gaan staan en ben maar toch 0,5 kg aangekomen. Gelukkig niet veel :) ;)

Fijne weekend allemaal! greetz, helen

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

Oct 29, 2006
    5,973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @parr1983, Kan ik niet bij jouw op de koffie komen voor de 9de dan weet ik het zeker hahahahaha
    Nee het is gewoon spannend en ik voel ook druppelen en dan ren ik maar weer naar de wc maar niks hoor alleen maar dikke witte afscheiding. Noemen ze toch ook wel servix of zoiets?!

@nikijane, ik heb vanmorgen ook al getest maar was negatief en mijn man zegt wacht maar tot februari met testen want ongesteld worden doe je toch niet! En die goedkope mag ik niet halen want daar heeft hij slechte ervaringen mee dus het wordt een dure. hahahaha vandaar dat ik tot 9 januari wacht, langer wachten kan ik niet hoor
    Ik ben veelste nieuwsgierig van mijn eigen.

- miranda -

19. Niet meer actief

Dat druppelen kan nu ook komen omdat je in je vruchtbare dagen zit...

Hoelang ben je gestopt met die pleisterpil dan?

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

Oct 29, 2006
    5,973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @ikdus, vanaf 27 november. ik moet erbij zeggen dat ik altijd netjes op tijd ongesteld wordt het scheelt wel van dag, de ene keer is het maandag en de andere maand is het de woensdag of zo, maar netjes in die week. ik kon er de kalender bijhouden. Mijn man blijft zoals ik al gemeld had stug volhouden dat ik zwanger ben.
    Ik heb ook geen ongisymptomen die ik normaal wel heb zoals vaker poepen bijv. (sorry dames) en heeeeeeeel erg koud. Ik krijg mijn eigen dan echt niet warm wat ik ook doe. 'n douche van 40/45 graden is dan nog te koud. 3 dekens in bed en een dikke huispak aan en dan nog koud hebben en nu zweet ik mijn eigen te pleures en de verwarming staat maar op 21 graden en in bed heb ik nu maar 1 deken en niks meer aan. Dus misschien......... wel maar ook misschien niet.

Ik wacht geduldig (ahum ahum) af.
    groetjes

Share This Page