wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hey allemaal! Het is van mij al heeel lang geleden (maand?) dat ik hier ben geweesr. Ik zat toen in mijn eerste ronde en dacht dat ik hier niet meer mee 'mocht'. Maar ik zie nog een heleboel bekenden hier! Wat gezellig! Ook een hoop zwangere dames die nog steeds gezellig meekletsen. Zelf ben ik ook zo gelukkig, in 2e ronde raak. Voel me echt gezegend!

@ Austin: bedankt voor je berichtje! Vond het heel lief en hartverwarmend dat je nog aan me dacht!

2. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    hahaha had je al een PBtje achtergelaten wist niet dat je hem toch gelezen had hahaha!

vond het echt super om te lezen! zeker omdat je toen vond dat je er allemaal te veel mee bezig was enzo en wat minder kwam, dat vond ik echt jammer!

ik zag wel dat je je mooie trouwfoto hebt weggehaald! he maar super meis! gaat alles goed met de kwaaltjes enzo?

wanneer moet je naar de vk voor een echo?

xxx

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik heb de huisarts nog niet eens gebeld haha! Ik ga die morgenvroeg bellen. Mijn NOD was eigenlijk vandaag, maar donderdag ben ik opeens gaan testen. Toen een licht streepje, dus toch maar even gewacht tot vandaag. Nu dikkere streep, dus morgen lekker bellen.
    Ik was bang dat misschien familie hier al zou gaan lezen, dus foto ff weggehaald. Maar ach, dan moeten ze maar niet hier lezen hoor! Ik zet hem gewoon weer terug hihi!

4. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Ik mag een ronde door, ik ben vannacht ongi geworden, weet nu wel bijna zeker dat dus vorige maand wel degelijk een bevruchting is geweest maja
    Baal wel, maar penstrepen en wazige lijnen tellen voor mij niet meer hoor, testen grrr had toch wel een beetje hoop
    mr goed mijn nieuwe nod is 28 jan
    ga nu zielig zijn sorry

5. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Lieve meiden,

voor jullie het allerbeste en alle geluk voor 2008!

Liefs,Dais..
    -x-

6. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik wens alle meiden een super vruchtbaar 2008 toe!

gelukkig nieuw jaar!

xxx

7. Silver

Silver Actief lid

9 okt 2007
    156
    0
    0
    hallo dames,

Ik wens jullie allemaal een heel gelukkig, gezond, liefdevol en vruchtbaar 2008 toe.

Ik heb al een tijd niet gepost omdat ik minder met zwanger worden bezig wil zijn. Maar.......ik lees nog regelmatig wel mee hoor, op dit forum.
    Ik wil alle inmiddels zwangeren onder ons van harte feliciteren, ik hoop op een heel Roze 2008 voor iedereen!

Zoals jullie aan mijn banner kunnen zien zit ik op de wachtbank. Ik probeer mezelf de hele tijd voor te nemen er niet mee bezig te zijn, maar dat vind ik best moeilijk. Voel wel e.e.a. maar neem me maar voor dat het tussen mijn oren zit dan kan het altijd meevallen.

Iedereen heel veel succes met alles en tot binnenkort......

liefs Silver :D

8. Niet meer actief

Heyy meiden!

Wou jullie even een goed, gelukkig en bevruchtbaar 2008 wensen..
    En de zwangere natuurlijk ook..
    Dikke knuffel!

xx

9. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    Hey iedereen, ik hoop dat iedereen een spetterende nacht heeft gehad, in ieder geval een gelukkig nieuwjaar, geniet van alles in het leven ook de kleine dingen want daar begint het meestal bij
    en natuurlijk veel gezonde kindjes , en leuke zwangerschappen
    groetjes

10. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Meiden, allemaal een geweldig 2008 gewenst.
    Dat al jullie wensen uit mogen komen.

Liefs Miranda

11. Niet meer actief

Jij ook Miranda !

12. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden voor iedereen een heel gelukkig en vruchtbaar en gezond en spannend 2008.

Hoop dat het snel raak mag zijn voor de gene die druk bezig zijn om zwanger te worden en voor de zwangere onder ons een hele mooie zwangerschap toegewenst.

veel liefs Simone

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Gelukkig nieuwjaar allemaal! Veel gezondheid en geluk :)

14. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    iedereen een gelukkig nieuwjaar!
    helaas ben ik op 30 december ongesteld geworden!
    Dus zit nu in ronde 5!
    Liefs Nikki

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Jammer Nikki, succes!

16. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    He Nikkijane meid dat is echt shit! had zo gehoopt voor je!

dikke x en knuffel!

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @nikijane, hier nog 1, ik ben vandaag ongi geworden maar niet zo als normaal en nu ben ik ook nog eens héél erg beroerd! Kruip zo naar bed ben kei moe en heb gigantische last van mijn boob.
    Mijn man blijft stellig volhouden dat ik toch zwanger ben en ik zeg maar dat kan niet ik ben ongesteld geworden, KIJK DAN! Maar nee hoor hij zegt gewoon je bent zwanger. Wat een drammer is hij ook he?! Kerels? wat heb je eraan?
    hahahahaha

Jammer Nikijane, gaan we samen door naar de volgende ronde.
    Suc6

18. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

ff kijken hoe het er hier voor staat
    @ nikkijane Balen meid nou misschien heb je net als mij de 5e ronde succes
    @ miranda200375 ook voor jou meid balen succes deze nieuwe ronde dat 2008 maar een heeeel vruchtbaar jaar mag worden.

Vandaag mocht ik onverwachts al voor een echo moest eigenlijk wachten tot 12 weken maar mijn vroegere buurvrouw die maakt echo's in het ziekenhuis en zou kijken of ze een keertje na haar dienst tijd tijd voor me had en ze belde me dus vanmorgen dat ik na 16 uur terecht kon helaas moest me vriend werken en kon zo snel niks regelen met z'n werk dus kon gelukkig me moeder meer.
    Nou was natuurlij helemaal super uit de echo bleek ook dat ik waarschijnlijk toch ook al ong 4 dagen verder was dan gedacht. dus ga nu uit van 11 weken. Ik heb trouwens weer wat foto's in me album gezet.

nou meiden heel veel succes met zwanger worden en onder de zwagere onder ons geniet ervan en hoop dat jullie je een beetje goed voelen.

liefs simone

19. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Hallo iedereen,

Goede jaarwisseling gehad?

Wilde ook even zeggen dat Marciano deze maand weer mee doet aan de verkiezing hier...

Hoe meer stemmen, hoe meer vreugd!

Mochten jullie denken, goh wat is ie daar grijs... Dat klopt! Het was een foto van een uurtje na zijn geboorte...Hij is met ernstige ademhalingsproblemen geboren en was dus heel grijs...

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee meiden alles goed hier?

xxxxx Wendy

Deel Deze Pagina