Hey iedereen alles goed ik ben ziekjes, het jaar niet goed begonnen dus hopelijk zal het wat beter gaan de rest van het jaar, ook wat probleempjes in mijn relatie maar bijna opgelost gelukkig maar groetjes
Hier alles weer wat rustiger gister begonnen met een hele leuke baan waarvoor ik volgende week de hele week naar opleiding moet en betaald. Na 4 selectierondes ben ik erdoor en met een fraai loon en niet al te zwaar werk wat ik overigens nog echt leuk vind ook begint 2008 eigenlijk heel goed! Nu ik ongi ben kom ik minder op de site, voel me een beetje rot erdoor, het duurt zo lang en dat ben ik van "ons" dus niet gewend heel irritant hihi, maar ja we wachten af dus meiden kom zo af en toe eens gluren he oh ja djamai doet weer mee aan baby van de maand lol
het is hier zo stilletjes de laatste tijd, hoe komt het, iedereen niet veel meer op de site, jammer groetjes
Misschien zijn er mensen overgestapt naar andere forums? Want de titel van dit forum klopt niet helemaal meer hè?! Ik geloof dat er hier een heeeeleboel dames kletsen die niet in de eerste ronde zitten. Inclusief ikke dus haha. Maar het is hier ook wel erg gezellig. Ik moest overigens ook veel werken deze week. Maar hier ben ik dus, en ik klets!
hey meiden ik kom nog wel af en toe kijken hoor maar ben ook erg bezig met vakantie houden en met zwanger zijn hihihihihi het schiet al weer lekker op he? bijna 10 weekjes joepie dan nog drie weekjes en dan..........................echt genieten geblazen. gisteren mijn eerste zwangerschapsbroek gekocht . erg leuk en vanmiddag gaan we even naar de babydump in beverwijk om te kijken heb een hele hele leuke wagen gezien.(koop nog niets) maar wil even advies krigen. laterz meiden gr mik
ohh ja ik werk nu bij een soort call center maar dan outband en inband verkoop en soms helpdesk echt ik kwam daar en heb nu 2 dagen gedaan en is helemaal mijn ding. en de verdiensten liegen er ook niet om...heb het tankstation met een breede lach vaarwel gezegd voel me er nu al thuis en heb echt zin in maandag verder hoop ik dat ik nu er wat rust is toch snel wel zwanger mag worden, vandaar dat ik de scholing van een week ook ga doen....ik kan dan namelijk de laatste 2 maanden en evt een jaar na de bevalling thuis werken, word alles hier verzorgd dus ik ben heeeeeelemaal blij2008 word inderdaad misschien hihi mijn jaar
Hey meiden, hoe is het hier? Kan de laatste tijd geen lijst meer vinden. Volgens mij mag je hier nog gewoon schrijven als je in een andere ronde bezig bent, toppics over 2e of 3e ronde worden altijd gesloten. Met mij is alles goed. Afgelopen woensdag weer voor controle geweest, en een echo gehad. Gelukkig is alles super goed (zie foto in mijn album). Ik hoop dat er snel heel veel zwangeren bij gaan komen. Liefs Miranda
Hee miranda! Fijn joh dat alles zo goed gaat! Gefeli! en wat schiet de tijd toch op he alweer 10 weken! xxxx
Heej meiden! Hoe is het hier? Het is idd erg rustig tegenwoordig,ik moet zeggen dat ik sowieso minder klets dan voorheen,geen zin,heel moe en ga zo maar door,hahaha.... Verders gaat het goed hiero,nog 4 nachtjes slapen en dan ECHO! SPANNEND! Meiden ik hoop dat er nog veel zwangeren bij mogen komen.... *duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim Liefs Dais.. xx
hoi dames de komende maanden lig ik helaas even uit de roulatie maar het is voor een goed doel, ga niet weer aan de pil maar we gaan een condoom gebruiken zodat ik niet met de bruiloft of hoogzwanger loop of moet bevallen, zodra dat gevaar geweken is gaan we weer vrolijk verder met oefenen, dus zal hooguit een maandje of twee a drie zijn. baal er wel van maar is helaas niet anders _________________
Daisy dat kan ik me goed voorstellen is niet niks, maar is allemaal voor een goed doel he meid. hier begint het weer stilletjes aan klustijd te worden, al heb ik zelf een beetje het gevoel dat het een moeten begint te worden en begin ik er minder plezier in te krijgen. Het duurt ook zo lang pff maar ja mag eigenlijk niet klagen
hey steffie1980 dat is niet goed ze als het van moeten is, je kan het beter spontaan houden. Bij mij duurt het ook al langer, maar houden het nog steeds spontaan, ook al weten we dat het deze maand ook niet gelukt is, maar woensdag gaat mijn ventje zich eens laten testen, als die test positief is, zal ik mij eens laten testen, maar pas na een jaar moet je beginnen denken dat er iets loos is, dus ik heb nog wel een paar maanden groetjes
Hey Kitty en Steffie, schrale troost ik heb met de oudste er 1,5 jaar over gedaan en er was niks mis met ons MAAR ik was er onbewust teveel mee bezig. Ik zou zeggen ga afleiding zoeken. Ik heb toen een puppy gekregen en daar ging ik iedere dag heen heb mijn pup ook geboren zien worden en dus DAT was mijn baby. Toen zijn we na 2 weken op vakantie gegaan en ja hoor op vakantie ben ik aangeteld. Ik wil ermee zeggen ik had afleiding die maand en dat heeft het erg goed gedaan. Probeer iets te zoeken waar je VEEL afleiding in hebt. Die knop kun je niet omdraaien hoe graag je ook wilt maar als je je energie ergens anders in steekt blijft het klussen goed en fijn en de kans is dan groter dat je aantelt. Ik ben er nu ook zelf weer teveel mee bezig hoor. Ik ben ook naarstig op zoek naar iets anders dus nu hebben we besloten om voor de kinderen een hele grote konijnenhok hier op de plaats neer te zetten met een hele grote ren dat de kinders zelf ook in dat hok kunnen zitten en daar heb ik nu mijn aandacht op gevestigd en mijn nieuwe badkamer natuurlijk hahahhaha. Mag ik bepalen hoe die er uit komt te zien. Ik weet verdommes goed hoe moeilijk het is om die knop om te zetten. vertrouw me en probeer eens iets om alle energie erin te gooien een maand of zo en toch gewoon geregeld klussen. Baat het niet dan schaadt het niet, maar bij mij werkte het! xxx
dank je miranda200375 Maar het is toch moeilijk om er niet aan te denken, heb al vanalles geprobeerd eigenlijk, heb mij al op mijn werk gestort, ben bezig met dansschool, zou zelfs een nieuwe cursus erbij willen, ik ga ook naar de avondschool, ik ga veel weg met vriendinnen, maar ik heb er mij al bij neergelegd dat het komt wanneer het moet komen, maar mijn ventje is ook al niet meer zo heel jong, dus daarom dat ik hem een testje ga laten doen, hebben we wat meer zekerheid, kan nooit kwaad denk ik dan zo maar we zullen wel zien, komt het dan komt het, maar het is moeilijk om er niet aan te denken, er zijn op dit moment veel te veel meisjes zwanger in mijn omgeving, dat maakt er ook niet veel gemakkelijker op zo en nu dat ik ziekjes ben, doet er ook geen goed aan maar ja groetjes
hey miranda, dank je wel, je hebt natuurlijk helemaal gelijk hoor! Ik ben dan ook heel blij met mijn nieuwe baan, zie eindelijk weer andere mensen en zal daardoor misschien onbewust iets minder ermee bezig zijn. Ook ben ik eindelijk na jaren dromen en denken begonnen aan mijn eerste boek en ik geniet ervan. Dus ja deze maand heb ik wel het een en ander aan afleiding gevonden hahaha. Het moeilijkste vind ik nog om hier niet heen te surfen, heb steeds de neiging te kijken en voel me dan weer rot, of juist heel goed omdat ik mijn verhaal kwijt kan hihi
hey steffie ik zie dat je in dezelfde ronde zit als ik , hoe gaat het voor de rest met u wanneer gaan we eens een tasje koffie gaan drinken? groetjes
ik heb een vraagje , mijn tepels zijn zo gevoelig dat ze zelfs pijn doen, weet iemand hoe dat dat kan komen? groetjes
haha je weet het antwoord heus zelf wel ! het kan natuurlijk zwangerschap zijn! maar goed, zegt weer helemaal niets natuurlijk! gewoon wachten is de oplossing...*zucht succes met wachten!
Neen ingeltje daar denk ik niet aan, ben ook ziek sinds woensdag, misselijk, buikpijn, ben naar de dokter geweest die zei dat het in mijn darmen zat dus leg mij daar bij neer hoe is het met jou en je zwangerschap ik wacht geduldig af, ik test nooit dat is niet zo goed voor mijn stress , maar stiekem hoop ik toch groetjes x
Ik zit ook in mijn eerste ronde, ben inmiddels op dag 30, ga morgen testen maar heb nu (echt heel weinig, een spelde prikje) bruinige afscheiding? Kan dit het beroemde innesteling bloeding zijn? Als in ongi wordt word ik dat direct en een heel veel.