.......CB digitaal getest........negatief........geen ongi..........terwijl ik het nou toch wel eens had mogen hebben. Ga de kruidvat test straks maar eens halen las dat deze gevoelig is. Wordt gek!
laat je niet gek maken de meeste eerste rondes duren wat langer omdat je lichaam het zonder pil moet doen! mijn eerste cyclus was 42 dagen en zo nog meer met mij. succes! gr mik oh ja vandaag TIEN WEKEN
hey meiden morgen vroeg dag voor mij, maar heb er echt zin in, denk dat ik iets minder hier zal komen, eens even rust nemen, maar zal regelmatig eens komen lezen knuffels mij
Ik heb dit nou wel tegen jullie gezegd, maar net kwam de buurvrouw ( die altijd mijn dochtertje meeneemt overal naar toe) en die vertelde mij dat ze zwanger is. Ze had van mij mijn laatste test gekregen omdat ik wist dat ze zwanger was maar zij wilde het nog niet geloven, dus ze komt later samen met haar vriend binnen en verteld heel gelukkig dat ze zwanger is. Ik ben ECHT blij voor haar maar stiekem ben ik ook HEEL jaloers nu. Ik wil ook zo graag nog 1x zwanger zijn. Dus ik zei dat ook tegen mijn man dat ik jaloers was maar echt en dat meen ik serieus: zij zijn ook al ruim 1 jaar bezig en ik gun het hun van harte maar ik kan niet mijn jaloezie bedwingen. En nu ben je er daardoor toch weer meer mee bezig. Dus ga ik maar weer op zoek he om mijn aandacht ergens op te vestigen. Klinkt gek en wij hebben maar een raar lichaam en een stel hersens hoor! Ook ik heb er veel moeite mee, dat zijn jullie niet alleen en de mensen die zeggen je moet die knop omdraaien die weten niet waar ze over praten. Het is gewoon makkelijker gezegd dan gedaan. Ik leef helemaal met jullie mee, ik zit in hetzelfde schuitje! Succes xxx
Heel herkenbaar hoor, ik denk dat je het allemaal wel een beetje hebt. Als ik afggelopen jaar hoorde dat vriendinnen zwanger waren, was ik ook jaloers. Zelfs als ik andere meiden op de lijst roze mocht maken, wilde ik zelf ook zo graag! Dus helemaal niet raar hoor!
inderdaad hoop doet leven en ik hoop voor iedereen hier ook al heb ik al 3 schatten, de 4e en laatste is zooo vreselijk welkom ik mag weer aan de klus en wie weet komt de pendel van rebbel toch nog uit jan zwanger van een meisje hihi, dus hoooopen door
komop meiden optimistisch blijven he. jullie worden allemaal zwanger ik beloof het.......... dikke kus mik
Wat bedoelen jullie met "pendel". Ik lees hier af en toe woordjes dat ik denk waar hebben ze het over? hahahaha Ik lees sinds 1 maand weer actief mee. November 2006 was ik zwanger en na 10 weken verloor ik het vruchtje. Sindsdien ben ik er niet meer achter geweest. November 2007 kreeg ik groen licht van mijn ventje om de pil te laten liggen dus sindsdien ben ik weer zeer actief hier. Help mij een beetje op weg alsjeblieft. thanx
Hey meiden hier gewoon ff een halootje Zie dat het hier wat rustiger is de laatste tijd, ik kom hier zelf ook veel minder maar dat komt ook omdat ik dan al zwanger ben maar omdat ik hier toch ook 4 maadnen actief ben geweest en toch wel benieuwd of er weer nieuwe zwangere bij zijn gekomen kom ik zo af en toe nog ff koekeloeren. Ik iedereen dan ook heeeeel veel succes wensen dat jullie maar snel zwanger mogen wordenbij mij was het de 5e ronde raak het lukt ook niet altijd meteen dus blijf hoop houden. Verder voel ik me prima wel veel en snel moe maar daar kan ik mee leven ben allang blij dat is niet misselijk ben. xx simone
sommige meiden pendelen voor anderen bijvoorbeeld de maand waarin ze een positieve test in handen zullen hebben of voor de bevallingsdatum( moet je even kijken in de lounge) dus als ze het over hun pendel hebben. dan hebben ze het over de pendel die ze van die meiden hebben gekregen. hoop dat je genoeg weet gr mik
wie kan er dan voor wie peddelen, kan er ook iemand dat voor mij doen, waar kan ik dat laten doen dan ben eens benieuwd groetjes
meiden als jullie wilen dat er voor jullie gependeld word moeten jullie even kijken in de lounge bij topic pendelen want niet iedereen doet het meer etc. dus kijk daar maar even. gr mik