Hoi meiden Ik doe ook mee, spannend hoor, zit ook in de eerste ronde... 14 jan moet ik ongesteld worden kan nu haast al niet wachten.... ben zo benieuwd... ben er al zo lang klaar voor maar ja, nu is het eindelijk zo ver succes iedereen
Zo mik je krijgt binnekort weer je echo! Word er daarna nog steeds echo's bij je gemaakt of pas bij de 20 weken?
ik hoop dat ik hierna gewoon weer naar de vk mag en dan krijg ik pas met twintig weken een ecjo. want elke keer naar het ziekenhuis is ook niets (ondanks de vele echo's ) hoe is het met jou? gr mik
Haai! Nou valt reuze mee, mijn zussen zeiden dat zij ook weinig klachten hadden, dus dat is een goed teken! Ik voel me zo nu en dan wat misselijk, maar heb nog niet hoeven overgeven ofzo. Voelt allemaal nog prima, kijk wel erg uit naar de echo! Wordt het allemaal wat wezenlijker!
Dat is dan mooi meegenomen .. Jammer dat het nog wel even duurt maarja, dat maakt ook niet zoveel uit toch
Hallo lieve iedereen, Hier weer eens een berichtje van mij. Het is teveel om bij te lezen dus reacties laat ik achterwege. Hoezo ego... Wel wil ik de stemmers (op Marciano) onder ons bedanken... Voor de nog-niet-stemmers: het kan nog ongeveer 23 dagen... Veel liefs, Marlieke
nou met mij en de beeb gaat alles lekker de enigste verschijnselen die ik heb van de zwangerschap is dat ik rap dik word en erg moe ben en een cupmaat ben gegroeid! maar dat laatste vind ik niet erg bleef het maar zo ik heb maat a dus nu b en het word wel ruim c denk. nou ja we zien het wel en anders ga ik na alle kindjes gewoon even het ziekenhuis in voor een paar nieuwe borsten hihihihihihi fijne avond meiden. ik ga de administratie doen van mijn zaak! moet ook gebeuren gr mik
@marlieke, waar moet ik stemmen? Ik vind het een heel knap manneke op die foto's in je album. Jij vraagt voor stemmers maar ik weet dus niet waar ik zijn moet. Mijn stem heb je! xxx
En al meiden met symptomen hier? Ik ben al 3 avonden misselijk, maar op nod negatief getest. Geen idee waar de misselijkheid vandaan komt, heb het namelijk alleen 's avonds. Iemand hier ervaring mee? Misschien toch zwanger? Groetjes juuls
Baby van de maand? Links in menu? @juuls: kan zijn! misselijkheid is ook 's avonds bij zwangerschappen
@ juuls meid ik had dat ook de eerste 2 weken van mijn zwangerschap continue misselijk 's avonds later kwamen er ook de ochtende bij, veel succes! @ ikdus gefeliciteerd met je verjaardag! @ Ingeltje he meis hoe is het met jou? alles goed? al een afspraak gemaakt met de VK? @ alle andere meiden ik hoop dat het super snel raak mag zijn voor jullie! xxx
Hey hoi allemaal. Hoe is het hier met iedereen? Ik zit ook weer op de wachtbank. Mijn ei is weer geweest dus is weer even spannend.
hoi hoi Ja da inderdaad erg spannend, zit ook in spanning.... heb nu zo'n dikke 4 a 5 dagen een zeurderig gevoel in me buik (nog nooit gehad voor ik ongi moest worden) en een hele rare smaak in me mond... geen idee of dit voortekenen zijn...... zou ik ook eerder kunnen testen? liefs en succes iedereen
Ik heb gehoord dat als je borstvoeding geeft dat je borsten dan groter blijven.. Want bij mij mogen ze ook wel ruim groeien en dan zo blijven