hihihihi ik hoop het zo! als ik hier toch een kindje en een paar grote borsten aan zou overhouden nou dat zou verschrikkelijk te gek zijn. hahahahahahah gr mik
Nou doe mij ook maar een kindje en een cuppie groter hoor. Liever het kindje als ik moet kiezen, maar iets grotere tietos is ook altijd meegenomen
hey meiden, heb mijn banner deze week al wat langer gemaakt maar tot hiertoe nog steeds geen ongi, ben echt aan het afwachten, wou naar de gynaecoloog gaan voor gewoon te testen, maar die is pas 4 maart vrij , dat is toch heel lang nog he, dan ben ik miss al zwanger tegen die tijd groetjes wat zou ik dan kunnen doen, zal ik al eens proberen te testen?
hallo allemaal voor ons is dit de 1e ronde ben in december gestopt met de pil nu heb ik hier een vraagje over ik heb nu 2 weken veel verveelde pijntjes en kramp in de onderbuik en rommelige darmen en zeker snel van slag.\dit hoort toch bij het stopen van de pil?
het is voor iedereen anders ontpillen. maar ik kreeg wel last van mijn darmen het blijft de eerste maanden gewoon even afwachten gr mik
Hey Daantje Ik ben ook december gestopt met de pil en heb precies hetzelfde! Gerommel in m'n buik, hoofdpijn, soms ook misselijk. Vindt het ook erg spannend zo, wou dat het snel mijn NOD was... Zo met het ontpillen weet je ook niet waar je aan toe bent.
Heej meiden! Hoe is het hiero? @Ikdus,nog van harte met je verjaardag(beetje laat) @Alle overige dames,heel erg veel succes op de wachtbank,met klussen,en hopelijk is het heel erg snel raak voor jullie! Hier alles oke,vanmorgen een echo gehad en die was goed! Zo blij en opgelucht! Kheb foto's in mn album gezet.. Heel apart om er 2 te zien,hihi... Fijne avond! Liefs Dais.. xx
hallo.. ook onze 1e ronde.. 30 dec 1e dag van menstruatie.. dus nu gestopt met de pil.. erg spannend allemaal..
Leuk man Daisy1975. Vind het superleuk voor je dat het er 2 zijn. Jammer dat dat bij mij geconstateerd werd toen er al 1 was overleden. Met de 11de week zwangerschap was ie gestorven en bij de 24ste week kwamen we pas te weet dat ik zwanger was van een 2ling. Ik ben heel blij voor je, meen ik. Ook wel een beetje jaloers hoor. xxx
Bedankt voor jullie reacties, besloten om vrijdag nog maar een keer te testen MIsselijkheid blijft echter 's avonds.... Oja en minuten lang staren en erg moe, misschien toch nog... En anders dan hoop ik dat de snel komen, kunnen we weer verder klussen Ben benieuwd! De rest die moet testen de komende dagen heel veel succes, ik zal voor jullie duimen
ff bannercheck ben doodop maar is geweldig leuk, nog 2 dagen zo vroeg weg en zo laat thuis en dan gewoon 20 km hiervandaan gelukkig slaap wel iedereen
hoop dat de baan je goed bevalt! ben zelf nog erg op zoek naar leuke baan, dus je boft met zo'n leuke baan! succes en slaap maar lekker!
Spannend he! Vond ik ook joh, die eerste ronde. Tweede ronde pakte al een heel stuk fijner uit! Succes hoor!
Ik hoop dat ik daar ook vanaf deze maand over mee kan praten hoor! Zit ook in de 2de ronde alhoewel ik nog steeds zo mijn twijfels hierover heb.
Daisy wat een mooie echo foto's zeg. Leuk om er 2 te zien he. Echt heel spannend allemaal hoor. Zullen ze op elkaar lijken enzo. Voel je je verder goed?
@: Daantje 25 & pinjo Leuk zeg ik ben ook in dec gestopt... heb ook gerommel in mijn darmen erg misselijk vooral s avonds, regelmatig hoofdmijn en erg emotioneel pfffff nou goed nog een paar dagen en dan zullen we zien @: daisy wauw wat een mooie ego en echt super om er 2 te zien Gefeliciteerd! succes iedereen
Hallo allemaal Ik ben ook in december gestopt met de pil 13 dec gestopt 17 dec menstruatie En heel veel last van het ontpillen Vreselijke stemmisngswisselingen erg misselijk en overgeven. De misselijkheid is nu gelukkig verdwenen maar de stemming zit er soms nog goed in hahahaha en nu maar afwachten wat er gaat gebeuren Suc-6 allemaal