He hallo, Ja het klopt wel, bij mij iig dan Voor mijn zwangerschap had ik cub B Maar nu 5 jaar verder heb ik nog steeds een cub C Alleen zijn ze dan wel niet zo stevig meer maargoed, lang leven de bh's
Wow, wat grappig zeg, zoveel stoppers in december. Iedereen meteen maar goede voornemens gemaakt voor het nieuwe jaar zeker 8) Ook leuk dat er veel zo'n beetje in dezelfde leeftijdscategorie zitten (ik ben 27, net zo oud al jij Missa!). @Twigger: ik zie dat jij al een kindje hebt. Is het dan nog net zo spannend als de eerste keer? Misschien dat je eerder 'voelt' of je zwanger bent? Ik ben bang dat ik alles wat met ontpillen te maken heeft nu verkeerd interpreteer. Hoop zo dat dat ontpillen niet te lang gaat duren (zie dat dat soms dus wel het geval kan zijn). Vind het wel leuk om zo de ervaringen te volgen. Wie weet, zijn jullie (en ikzelf hoop ik ook natuurlijk) volgende jaarwisseling wel de trotse moeder van een spruitje
Hoi Pinjo, Ja ik vind het zeker heel erg spannend Want mijn zoontje is dwars door de pil heen gekomen dus ik had er niet voor gekozen Niet dat ik t niet leuk vind begrijp me niet verkeerd want ik ben stapel gek en dol op mn kind. Maar mijn ex had zn handjes nogal los zitten dus toen ik 5 maanden zwanger was ben ik bij hem weg gegaan. Ik heb dus de hele 9 maanden geen ene dag kunnen genieten van mijn zwangerschap. Het was alleen maar vechten vechten en nog eens vechten om te 'overleven' Toen de kleine er eenmaal was heb ik en nog erg veel van hem genoten. Maar het was dus niet echt een zwangerschap van jaaaaa ik ben zwanger. Nu is het voor mij dus extra spannend want ik ben dol gelukkig met de man waar ik nu mee ben. We hebben samen gekozen om te stoppen dus samen voor het kindje. Dus als ik nu zwanger ben kan ik ook echt genieten van alle momenten die me aan gaan komen. Dus ja het is zeker heel spannend Nu is het van he zal het nu raak zijn ? of niet ? wanneer komt mijn mnestruatie, wanneer kan ik de volgende ronde in, wanneer wordt ik zwanger Snap je wat ik bedoel ? En de eerste keer was het pats boem je ben 19 zwanger en je hebt een vent die de poten niet thuis kan houden..... Dus jaaaaaaaaaaaaaaaa ik verheug me heeeeeeeel erg op de aankomende zwangerschap wanneer deze dan ook mag zijn
Het bewust meemaken van het zwanger worden en zwangeren is voor jou dus eigenlijk ook een beetje nieuw Twigger... Jammer dat je eerste zwangerschap zo gelopen is. Moet niet makkelijk zijn geweest. Ik hoop dat nu het snel raak is voor je en je er deze keer lekker van kan genieten, vooral nu de omstandigheden er wel naar zijn!
Wat vervelend Twigger, maar gelukkig ben je nu gelukkig ! Veel succes met zwanger worden! Ook de andere die net gestopt zij met de pil, allemaal welkom hier en succes. @ Daisy dankje wel nog Jij ook gefeliciteerd, dat alles goed gaat met ze
Succes allemaal! Zal ik nog maar eens wat roze HCGtjes rondstrooien? ******************************************** ********************************************
Nee idd Pinjo Het bewust zwanger worden en het stoppen met de pil en bewust ook kiezen voor een kind is voor mij ook nieuw. Dus daarom extra spannend. Ik heb altijd alleen voor mijn zoontje gezorgd totdat ik dus mijn huidige vriend leerde kennen. Toen moest ik ook ineens het kind 'samen' opvoeden en dat is ook eng. Soms moet ik er nog aan wennen hoor als mijn vriend bijvoorbeeld de kleine aanpakt dan denk ik van grrrr t is mijn kind. Maargoed aldoende leert men Voor mijn vriend is het wel de eerste en voor mijn schoonouders wordt het ook de eerste omdat mijn vriend enigs kind is. Al moet ik zeggen ze nemen mn kind allemaal op in de familie alsof het eigen is, dus dat was voor mij ook een mooie stimulans en zeker de doorslag voor een tweede. Dus spannend spannend spannend spannend allemaal. Maar vertel jij eens, wanneer gestopt welke pil en hoelang geslikt ? Ik ga het proberen op te zoeken hier maar de topic is zo lang dat ik nog wel even druk ben met lezen hihi
Ik herken het: ben inderdaad al uuuren zoet geweest met alles te lezen hier (wel leuk!). Zelf ben ik sinds 11 december gestopt met de diane 35 (edit: heb deze 11 jaar geslikt, lang he...). Hoor daar niet zulke goede verhalen over en vind het dus ook erg spannend allemaal... Hoop dat menstruatie in ieder geval snel weer op gang komt (of dat ik zwanger ben natuurlijk, maar daar wil ik nog maar niet op hopen).
Oke dan Pinjo Dus je bent 2 dagen eerder gestopt dan ik Ikzelf heb in totaal 13 jaar mycrogynon 30 geslikt en toen ik zwanger was dus uiteraard niet. Ik kan me ook mijn oude cyclys van voor de pil niet meer herinneren. Ik ben toen wel aan de pil gegaan om het te kunnen controleren en volgens mij was ik snel na de bevalling ook weer ongesteld, maar dat ik allemaal zo lang geleden alweer.... Dus we zullen toch moeten afwachten met zn allen hoe het ons vergaat en verloopt Maar wel leuk om dit zo met elkaar te delen, super !
ben vrijdag 28 december gestopt met de pil.. heb de pil niet zo lang geslikt.. eerst microgynnon 30 kwam me menstruatie steeds doorheen toen heb ik microgynon 50 gehad vreselijke bijwerkingen misselijk hoofdpijn niet normaal.. toen de implanon gehad super tevreden maar toen was ik na drie maanden 2 maanden lang ongesteld eruit laten halen toen de lovette menstruatie erdoorheen en weer de bijwerkingen.. nu had ik de yasmin tevreden nergens last van alleen de hoofdpijn nog wel.. ben benieuwd of iemand anders de yasmin ook gebruikt heeft en of iemand na het stoppen met de pil ontpillings verschijnselen ervan heeft gehad?
jeetje mina wat zijn er veel gestopt met de pil in december. en bijna allemaal in de zelfde week, wat een toeval dat we elkaar hier zo tegen komen. ik ben zelf 10 december met de pil gestopt
ja idd.... ik kom er alleen echt niet uit wanneer ik nou het vruchtbaarst ben:S haha 30 dec laatste menstruatie gehad vrijdag 28 dec laatste pil geslikt en met die calculator klopt het ook niet echt hahah
Als je meteen een cyclus hebt van 28 dagen zou je 13 jan je eisprong hebben, dus vanaf 10 januari vruchtbaar.. Maar je kan er beter niet van uitgaan, want het kan nog echt lang duren voor je ongesteld word en het regelmatig word.
okaay.. nouw we zien het wel.... @ikdus. ben je zelf al lang bezig? zie dat je net zo oud bent als ik..
dit is ook mijn eerste ronde! hoeveel zitten er nu nog in de eerste ronde? was voor het laatst ongesteld vorig jaar, klinkt vreemd