oh das vaag ja.. ik heb wel het gevoel dat ik ongesteld moet worden soms.. maar dan is het eigenlijk gewoon wit vocht... haha sorry..weet wel dat je niet teveel hoop mag hebben dat het de 1e keer lukt maar dat is zo moeilijk en denk ook niet dat ik de enige ben.. en oja heb het somsss zoooooo warm.. alsof ik opvliegers heb haha
het is voor mij ook de 1e ronde. en nee ik weet ook dat je niet in ene zwanger bent. maar als je besluit er voor te gaan is wachten op eens niet zo makkelijk meer.
ja idd dat is echt moeilijk haha..en je zou het leifste van de daken willen schreeuwen dat je bezig bent en dan weer van de daken willen schreeuwen als je zwanger bent.. maarja haha
ja dat wil ik zeker, maar ja dan gaan mensen vragen en lukt het een beetje ben je al zwanger? of nu al ben je er al klaar voor dan. daarom is deze site ook zo goed je kan er gewoon over praten.
ja idd.. mensen gaan tegen mij zeggen je bent nnog zo jong je vergooid je jeugd en alles.. maarja als je er klaar voor bent ben je er klaar voor denk ik maar zo.. en ik ben er zeker weten klaar voor..!
Passagiers-lijst voor de ROZE auto! DECEMBER: 18:Mystic Sun 19:marieke1988 (1) 20: 21: 22: 23:Droppie123 (4) 24: 25: Yvet (3), nikkijane (4), truus 1980 (3) 26: 27: Marlieke (2) 28: 29: 30: ingeltje (2) 31: JANUARI: 1: 2: 3: Lotte27 (6) 4: 5: 6: Monique1983 (4) 7: 8: Steffie1980 (4) 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: februari 1: 2: 3: 4: 5: 6: 7: 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger (..) is de ronde waar men inzit Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen Het plaatje pas je aan door de weg te halen en ook aan het eind de. Daarvoor zet je in de plaats met daartussen 1 (!!!) link........de link staat er anders 2 keer en dan krijg je nog geen plaatje...
Hey meiden, Poe Poe wat een hoop nieuwe dames hier wat leuk zeker allemaal besloten om te stopen met de pil in het nieuwe jaar of net voor het nieuwe jaar.... want er zijn er echt een hoop bijgekomen nou meiden hoop dat jullie snel zwanger mogen worden. Ik zal me ff voorstellen ben Simone 26 jaar nu 8 jaar samen met me vriend niet getrouwd, was sinds 5 Juli gestopt met de pil en ben nu 12 weken zwanger Ik ben in ronde 5 zwanger geworden was elke maand weer spannen en dacht al snel nou dit gaat nog wel ff duren en opeens was het raak dus heb geduld want die word beloond. Heb ook eerst moeten ontpillen mijn cyclus verschilde steeds met 5 dagen dus daar kon ik niet echt van op aan. Nou nog maals veel succes. Ik ben hier niet zo super veel te vinden maar kom zo af en toe toch ff een kijkje nemen want ook ik zat hier elke dag en heb veel kunnen vragen en advies kunnen geven en dat is/was toch wel erg fijn. Je kunt altijd je ei kwijt en hoeft je nergens voor te schamen. Zo ik ga zo lekker naar me bedje toe want ben moe moe moe ja hoort erbij he is hopelijk snel over..... knuffel voor jullie Simone
@daantje25 ja echt spannend he, this inderdaad erg vervelend al die verschijnselen van het ontpillen hoofdpijn erge krampen in me buik darmen van slag rare smaak in me mond pfff maar goed this de moeite waard.... Als het goed is kun je vandaag testen of niet? nou spannend hoor, wel leuk dat we allemaal zo dicht op elkaar zitten. mijn laatste ongi was 17 dec. Ik hoop zo dat het snel raak is maar goed het is niet zo van zelf sprekend, ik ben kraamverzorgster dus tja tegenwoordig hoor je het steeds meer dat mensen heel lang bezig zijn, maar hun lange wachten wel wordt beloond Ben benieuwd wanneer het bij iedereen raak is die in dec is gestopt en natuurlijk voor de rest ook Succes! hoop dat iedereen snel een klein wondertje van zich zelf in de armen mag houden liefs
Vind het ook erg spannend hoor, nog geen half jaar geleden was ik er nog niet zo heel erg mee bezig. En had ik zoiets van een kindje komt ooit wel, als we geluk hebben. Maar nu het zo defenitief is en ik echt met de pil ben gestopt, hoop ik dat het niet lang meer zal duren. Maar we zullen af moeten wachten. Wel leuk dat er zoveel rond dezelfde tijd zitten. Van ontpil verschijnselen geen last....
ik ben vanmorgen al ongesteld geworden ! En ik ben nog ziek ook (niet van de ongesteldheid maar ik heb oa koorts). Nou ja nu maar hoop op de volgende ronde. Gelukkig ben ik er nu niet zo vreselijk meer mee bezig als een week terug ik dacht de hele dag maar aan een baby en zwanger zijn.. het was echt ziekelijk maar nu denk ik er wel aan, maar ook aan andere dingen en we zien vanzelf wel wanneer het raak is.. ik hoop snel maar eerst afwachten deze maand in ieder geval maar weer goed klussen haha. jullie allemaal nog succes en hopelijk zijn er een aantal zwanger!
Welkom alle nieuwe en hoop dat het voor jullie snel raak is. Zou iemand mij voor 20 jan. op de lijst willen zetten?
missa. als het goed is is vandaag mijn nod ik wacht eerst maar even tot volgende week om er zeker van te zijn dat mijn cyclus niet langer is. het is zeker spannend, maar ik denk dat mijn verschijnselen bij de ontpilling horen. ik vind het erg leuk dat er veel mensen is de 1e ronden zitten zeer spannend
hey dames bij mij is het heel spannend, weet nog steeds niet wanneer ik zou testen, ben al overtijd, en misselijk maar wie weet het .? groetjes
@Kitty wel in de komende dagen testen toch? zou je ook al overtijd zijn in de langste cyclus die je ooit heb gehad?
hey mijn banner staat nu op de langste cyclus die ik al heb gehad. Als ik morgen nog niet ongi ben wil ik zondag wel testen. Of zou ik nog langer wachten. Voel mij wel al meer dan een week misselijk . Zou dat al een teken zijn of moet ik nog steeds negatief denken . Ik weet het echt niet meer help mij
hey mijn banner staat nu op de langste cyclus die ik al heb gehad. Als ik morgen nog niet ongi ben wil ik zondag wel testen. Of zou ik nog langer wachten. Voel mij wel al meer dan een week misselijk . Zou dat al een teken zijn of moet ik nog steeds negatief denken . Ik weet het echt niet meer help mij
Passagiers-lijst voor de ROZE auto! DECEMBER: 18:Mystic Sun 19:marieke1988 (1) 20: 21: 22: 23: 24: 25: Yvet (3), nikkijane (4), truus 1980 (3) 26: 27: Marlieke (2) 28: 29: 30: ingeltje (2) 31: JANUARI: 1: 2: 3: Lotte27 (6) 4: 5: 6: Monique1983 (4) 7: 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: dropie123 (5) 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28:Steffie1980 (6) 29: 30: 31: februari 1: 2: 3: 4: 5: 6: 7: 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger (..) is de ronde waar men inzit Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen Het plaatje pas je aan door de weg te halen en ook aan het eind de. Daarvoor zet je in de plaats met daartussen 1 (!!!) link........de link staat er anders 2 keer en dan krijg je nog geen plaatje...
Hallo allemaal, Hoe gaat het hier? Met mij gaat het nu niet zo lekker. Heb al de hele dag krampjes in mijn buik, nouja aan de zijkanten van mijn buik. Zijn er nog nieuwe bijgekomen of nieuwe zwangere onder ons? Sorry moet ik ff terug lezen. xxx