hallo, ik zit ook in de eerste ronde! Nog vijf dagen en dan weten we het? Zal er maar nog niet op hopen, ... Zou vlug zijn
Heb jij eerst een ontpil ronde gehouden of niet ? Ik ben 29 dec. gestopt en ben dit gewoon als eerste ronde gaan nemen, maar heb geen idee hoe lang mijn cyclus is Maa ben benieuwd hoe andere dat doen nadat ze gestopt waren
@nash, ik heb gelijk nadat ik gestopt was met de pil als 1ste ronde beschouwd. Mijn cyclus met de pil was 24 dagen, dus heb ik er van gemaakt tussen de 25 en 28 dagen. Ik hield mijn cyclus op 28 dagen. Die maand had ik zoveel symptomen dat ik echt dacht dat het raak was en wat bleek nou dag 33 werd ik ongesteld. Nu heb ik mijn cyclus vast gezet op 33 dagen. Al wat eerder komt is meegenomen toch? Let heel goed op want het ontpillen kan je lichaam verschrikkelijk misleiden. Gisteravnd had ik gruwelijke buikkrampen dat ik niet meer overeind kon komen en nu doet mijn rechtertepel weer irritant pijn. Het kan dus nu ook met mijn eisprong te maken hebben denk ik zo maar dat zal erg vroeg zijn. Ik weet ook niet hoelang een eisprong duurt hoor. Daar houdt ik me niet mee bezig. Ik klus gewoon om de anderste dag en het zal echt wel goed komen denk ik zo. Ik zie het wel aan de eind van de cyclus, wat vandaag niet komt komt misschien morgen wel. Voor mijn eigen safeheid heb ik er een jaar voor uitgetrokken om zwanger te raken. Ik zou zeggen klus ze lekker en niet zo dat het een moetje gaat worden. dan komt het van eigens wel een keer. xxx
Oké, ja ik heb ook een cyclus van 28/31 dagen aangehouden. Bij ons is het toch maar afwachten omdat het mannetje int. chauffeur is, kunnen we alleen in het weekend klussen, maar ach er zal vast wel een maand dit jaar tussen zitten dat dan mijn vruchtbare periode is
ik ben september gestopt en tot december condooms gebruikt omdat ik in die tijd niet zwanger mocht worden ivm me bruiloft, ik ging alleen meer eten, en sinds vorige maand dat ik eigenlijk in de eerste ronde zat kreeg ik zoveel klachten die leken op een zwangerschap, maar helaas gister ongesteld geworden. ik had eerst een cyclus van 33 toen 32 en nu 28. zou even afwachten totdat je ongesteld wordt en anders naar de ha als je niet meer ongesteld wordt. maar eerst afwachten, want het gaat bij iedereen anders dat is zeker! en ieder weekend wel klussen als jullie doordeweeks niet kunnen. op een dag moet het wel raak zijn toch
Ja, zal vast wel een keer En idd ben bang dat mijn cyclus langer is of ik meer tijd nodig heb om te ontpillen, want dan krijg je misschien toch valse hoop dat je zwanger bent. Terwijl dat niet hoeft te zijn in hou het ook een beetje in mijn agenda bij, wanneer ik ongeveer mijn ongi moet krijgen en die heb ik over 4 dagen genomen, van dag 28 tot 32 dus we wachten maar af...
bannercheck... even kijken of we deze maand geluk kunnen hebben, of dat mijn lover tijdens mijn vruchtbare dagen op vakantie is...
hmm.... hij gaat de achtiende weg, en komt de 29e weer thuis... dus deze ronde word bij voorbaat al niks... mijn vruchtbare dagen liggen rond de 21e... Helaas!
Heej meiden, hoe gaat het hiero? Sorry ik heb niet alles terug gelzezen hoor,ik kwam alleen ff naar jullie kijken! Nikkjane,das ontzettend balen voor je. Maar misschien heb je de ronde daarna meer geluk en is het raak,dat zou wel heel mooi zijn! Hier gaat verders alles wel oke,op een paar kwaaltjes na maar ach het hoort erbij heh haha... Dames ik wens jullie weer onwijs veel geluk toe! Ik duim nog steeds voor jullie! [-o< [-o< [-o< Liefs Dais..
eindelijk kan ik er weer op volgens mij had ik een virus op mijn comp maar kijk mijn banner xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
sorry banner lukt niet dan ben ik 46 weken zwanger maar ben er dus nu 6 weken en 2 dagen zwanger haha eindelijk xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hey Anno meid wat super gefeliciteerd net als mij in de 5e ronde raak nou geniet er maar lekker van voel je je goed? Ik voel me prima ben ook helemaal niet misselijk geweest alleen ooo zo moe geen fut is niks voor mij. a.s. woe krijg ik weer een echo dan ben ik 13 weken spannend hoor. De rest van de meiden succes he..... xx simone
anno gefeliciteerd! daisy heb je al getest? ben zo benieuwd verder ff bannercheck ben moe vandaag pff lange week morgen lees ik alles eens rustig door hè meiden
nee hoor 21 dagen aan de pil en de 3de dag na het stoppen wordt ik ongesteld, dus dat is niet 28 dagen of ik moet het verkeerd rekenen. Leg mij eens uit hoe jij dan rekent?
ff vraagje....raak even in de war, normaal ben je toch juist voor de eisprong vruchtbaar? of ben ikke gek lol toch niet meer als die eenmaal gesprongen is?
als ie springt komt hij juist vrij als je het mij vraagt en word hij opgevangen door de eileider en kan dan de bevreugting (soory kan niet op de goede letters komen) plaats vinden.