oh haha sorry heb je al mensen gezegd dat je gestopt bent met de pil? ik tegen een aantal mensen aantal vriendinnen reageren erg leuk. mijn ouders tjah die zouden het wel leuk vinden.. alleen nog jong enz krijg je dan te horen.. en heb maar een half jar contract dus is wel een risico.. maar als ik moet wachten op een vast contract ben ik zo weer anderhalf jaar verder.. en we willen het heel erg graag
Ik werk helemaal niet, zoek wel werk. Maar wij gaan over een paar maandjes na Spanje verhuizen.. Maarja vriendlief verdiend genoeg. Ik heb het aan geen van mijn vrienden verteld, alleen maar mijn familie weet het. Mijn vrienden zouden toch raar reageren, dat we kort bij elkaar zijn en dat we jong zijn etc. Heb geen zin om zo met hun om te gaan de laatste keren dat ik hun zie. Ze horen het wel wanneer ik zwanger ben 12 weken haha.
haha ja idd.. wat leuk dat jullie naar spanje gaan..!.. hoe lang zijn jullie bij elkaar? ik en me vriend 2 en een half jaar wonen samen..en zijn super gelukkig hijs 23
We zijn bijna 9 maandjes bij elkaar. Maar hij woont al sinds de eerste maand bij mij. En wij zijn ook supergelukkig. In het begin zei ik, ik ga het weg halen als ik nu zwanger raak etc. Toen dachten we eind sept dat ik zwanger was, en toen kreeg ik het helemaal warm van binnen, en wou ik toch al wel kindjes krijgen. Maar wel fijn dat jij van je vrienden positieve berichten krijgt
ja maar dat komt omdat ze zelf al kindjes hebben enz.. maar vind toch ook belangrijk dat je van je ouders een leuke reactie krijgt.. en me broer nouuu dies helemaal erg haha die is er gewoon kwaad over en heb nog niet eens gezegd dat ik gestopt ben maar dat ik het zou willen.. je vergooit je jeugd enz.. me ouders en me broer zullen ten alle tijden achter me staan.. maar het idee dat ze het er eigenlijk niet mee eens zijn heeft me weleens aan het denken gezet.. maar nu denk ik het is toch mijn leven en als wij er klaar voor zijn..toch?
Oow dat is wel vervelend.. Nou als je inderdaad er klaar voor bent, moet je er gewoon voor gaan. Moeder natuur bepaald toch wel voor ons wanneer we zwanger raken. En ik denk dat dat zal zijn, als zij ook vind dat wij er klaar voor zijn. Maar gelukkig steunen ze je wel . Mijn moeder was er eerst niet zo blij mee, maar daarna uit eindelijk wel. Ze moest gewoon aan het idee wennen. Maar ze was al snel om, ze wilt graag oma zijn. Maarja helaas ze word wel oma, maar zal dr kleinkind nou niet echt vaak zien, tenzij ze ook naar spanje verhuist.
ja idd.. das wel balen voor haar.. ga je zomaar naar spanje of met een reden?me moedern vind het stiekem wel leuk maar zou zich teveel zorgen om me maken dat is het gewooon
Denk dat ze het ook wel leuk vind als je straks zwanger word. Want oma worden is toch ook heel mooi ! Ik ga met mijn Oom, Tante, hun kids, en Opa naar Spanje toe. En toen mijn vriend hoorde dat ze naar Spanje gingen wou hij mee. Mijn oom zou dan een Cafe beginnen, maar nu gaat hij dat samen doen met mijn vriend. Ik wou sowieso al naar Spanje, want ik wil graag in een animatie team en het liefst in Spanje. Alleen nu hoeft het niet meer op eigen houtje
oh leuk zeg.. ben jaloers hahaha.. lkkr weer enz.. denk tog dat ik ongesteld ga worden.. het is nog steeds bruin maar af en toe ineens weer wat erger..:S:S
Het zou best kunnen hoor, dat je ongesteld word. Je lichaam moet toch nog even goed wennen.. Je kan niet meer doen dan afwachten, en toch proberen te klussen tenzij het te erg is, dan niet.
haha ja idd.. heb donderdag en gisteren geklust.. haha sorry.. dat was echt voor mijn vruchtbare dagen..dus we zien het wel hoop dat het vooro ns beide en voor iedereen snel mag gaan gebeuren..
Hoop het ook, ik gun het iedereen. Want als je éénmaal die wens hebt, wil je vaak ook dat het snel gebeurt.
ja idd.. en vooral omdat een aantal vriendinnen van mij ook zwanger zijn haha en nu als ik in de stad loop ik overal om me heen baby's of mensen zie die zwanger zijn hahaha
Hahaha ja dat wel.. Ik had de eerste maand alleen een echte teleurstelling dat ik niet zwanger was. Maar nu maakt het me echt niets uit wanneer ik zwanger ben. Van mij appart is het over een jaar. Vriendlief heeft er sinds gister ook vrede mee als ik eventueel ongesteld zou worden, daar ben ik wel blij mee
ja idd.. dat is ook zo.. maar baal nu wel dat ik dat bruinverlies heb.:s word je toch weer onzeker van..hha
Ja, dat begrijp ik heel goed. Hopelijk komt het omdat je bmm open staat. Wat je wel zou kunnen doen is je bmm proberen te leren kennen. Als hij hoog is, dan is het waarschijnlijk niet je ongesteldheid. Helaas, kan je dat pas echt weten wanneer je je bmm kent. Maar je kan nu wel even kijken of als je aan het douchen bent ofzo.