hoi hoi Hey daatje25 hoe gaat ie? hier nog niet ongi nou goed ff afwachten...... wil niet gelijk gaan testen misschien van weekend of zo....
missa dat je dat kunt haha ik kan over 3 dagen en als ik niet ongesteld ben dan denk ik toch dat ik meteen een testje ertegen aan gooi haha.. Succes in ieder geval alvast we duimen allemaal voor je
hai missa, ja hier ook nog steeds alles goed ik ga morgen een testje doen (spannend) sammiej20, nog even geduld maar komt goed
Hoi Hoi, Dit is ook voor ons onze eerste ronde... Ben al wel sinds aug '07 gestopt met de pil. Zondag a.s. zou ik eigenlijk (niet!) ongi moeten worden... Maar het is de eerste ronde, dus verwacht nog niets... Ik wens alle meiden die zwanger zijn een hele fijne zwangerschap toe... En meiden die ook aan het proberen zijn: good luck! Heel veel liefs!
hey sammiej20 nee is ook mega moeilijk maar goed..... this nog maar de eerste ronde misschien kan ik me ook niet bedwingen hoor. Heb wel last van krampen in me buik en mijn broek zit al erg strak om me buik mijn vriend zegt dat ik zwanger ben om dat hij mijn buik wat dikker heb en ik nomaal een strakke buik heb...... en hij kijkt anders tegen me aan zegt ie hij kan het niet aangeven.... nou zie wel ff, this wel lastig hoor, aangezien ik zelf met baby's werk.... succes iedereen en daantje25 ik duim voor je morgen liefs
Hoi hoi, ik kom jullie ff snel heel erg veel succes wensen met testen en ik hoop dat er wat meer zwangere bij komen! Ik duim voor jullie.... Liefs Dais...
Goedemorgen allemaal, Ik heb heel wat bij moeten lezen hoor! Nou, voor iedereen die vandaag gaat testen veer ik voor een positieve test! Voor iedereen die op het w8bankje zit zal ik zeggen: veel succes. Voor iedereen die opnieuw een nieuwe ronde in gaat zal ik veren dat het deze maand een positieve test wordt ( ook voor mijn eigen hahahha) Hier gaat het wel redelijk. Mijn tepels zijn wat geirriteerd ( gelukkig niet de hele dag maar met vlagen), heb een zeurende hoofdpijn, mijn rug doet iets of wat zeer en heb lichte krampjes. Denk dat het mijn ei is. Onderin mijn buik/lies voeld het ietwat branderig aan. Wij klussen nu zoals het moet dus wie zal het zeggen. ga er niet vanuit hoor maar wie zal het zeggen deze maand! Ik denk dat ik deze maand een kortere cyclus heb want ik voel nu al mijn ei en volgens de banner (staat afgestemt op mijn laatste cyclus van 33 dagen) is dat pas over een paar dagen, MAAR pak ik 28 dagen dan zit ik idd al in mijn ei nu. Dan zou het vandaag mijn vruchtbare dag zijn en morgen mijn meest vruchtbare dag. Flink klussen en wie zal het zeggen. Ik ga er weer vantussen en kom straks wel weer een keer aanvliegen. xxx
Miranda alweer haast 12 weken en Daisy over een week ook. Wat gaat het toch snel zeg. Wel super en hoe voelen jullie je? Zelf heb ik zaterdag mijn nod. Weer spannend.
Het gaat echt snel he,ik moet zeggen naar omstandigheden voel ik me redelijk,ben gelukkig niet misselijk... Hoe is het met jou? Het wordt idd weer spannend,wat denk je? Ik ga iig heel hard voor je duimen..... Liefs Dais..
goeie middag allemaal. ik heb vanmorgen een testje gedaan, maar helaas was die negatief. ik ben ook nog niet ongi geworden heb dan nu dus een cuclus van teminsten 33 dagen. we wachten het nog maar weer af. ik weet dat je met de 1e ronde een langere cyclus kan hebben. ik hoop alleen niet een al te lange.
Hier ook alles goed hoor. Heb ons hummeltje vanmorgen nog even snel op beeld gezien, het was goed gegroeid sinds de vorige echo. Maar de tijd gaat echt snel hoor, voor je het weet zijn we bevallen. Het is alleen wel een hele spannende tijd, maar dat heb ik er graag voor over. Maar ik ga ook voor je duimen hoor! Groetjes Miranda
Hee mieden! Alles goed met jullie? Hier wel, nog geen bloed te zien dus ben benieuwd maar zeker niet te optimistisch haha xxxx
hey meiden nou het was in een woord FANTASTISCH eerst een co assistent (mohammed adi!) die kon de kleine niet goed in beeld krijgen (is nu al verstoppertje aan het spelen , ) maar uiteindelijk kwam de arts en die had hem zo in beeld. oh wat heerlijk zo'n kleine frummel met een hartje twee armpjes twee beentjes (die je goed zag want die kleine rekte zich constant uit ) superdruk die kleine lijkt op zijn moeder (ik heb adhd hihihihi) mijn man schreeuwde in een keer naar de gyn ''en wat word het?'' de gy lachen . nee meneer dat kunnen we nog niet zien. mijn bloeddruk was alleen erg hoog dus die moet even in de gaten gehouden worden. 150/70. alleen de bovendruk was te hoog. dit gaat een onwijs te gek te wijs helemaal leuk jaar worden voor ons met heerlijke kindjes om ons heen allemaal een dikke kus van kimmie
Ik hoop het ook voor je ajuintje. Ik hoop voor iedereen, include me, dat het deze ronde raak is! Ik ga VEREN VEREN en nog eens VEREN! Succes, ik ga naar mijn bedje toe ben te moe. Trusten voor iedereen die dadelijk gaat slapen en tot morgen. xxx
klusze dan maar, en hopelijk is het raak! ik duim maar gelijk even voor iedereen.. ik moet nog ff wachten maar we klussen zoveel mogelijk, alleen hij is er het weekend niet en vlak erna verwacht ik me ei
Goede morgen iedereen @ daantje25 mmm das shit...... hier ook nog niks te bekennen geen bloedspoortje of wat wel mega last van me onderbuik steken enz en wat last van me rug niet echt een goed teken.... succes iedereen liefs
Goedemorgen allemaal, @missa, ik hoop voor je dat het niet je ongi is! hier is alles nog steeds met dezelfde klachten. Ik ga het niet meer opsommen hoor, ik wordt er zo al af en toe gek van dus probeer ik veel afleiding te zoeken. Mijn haantje is net pas thuis gekomen na een werknacht van 14,5 uur. Ik ben best wel boos daarover: hij klaagt maar van zijn rug maar gaat wel overuren staan te maken. Tuurlijk de centen zijn wel lekker maar niet als het tenkoste gaat van zijn rug toch? Nou, ik ga ff koffie zetten hoor, ff wakker worden! xxx