Spannend! Heb je al een test gedaan! Hier is het ook heeeel spannend nog geen bloed pfff duurt lang he wachten! XXXX
Ook al is het pas ronde 1 je baalt wel tevig met een nega test he! Iedere maand ben ik weer zo teleurgesteld als k ongi wordt! nu is het hier ook spannend en hebben besloten om nog zeker te wachten tot vrijdag ochtend! Heb je ook zo veel klachten van dat ontpillen, dat had ik heel erg in de eerste maand pfff ellendig! xxxx
ja veel ontpilling klachtjes, zeer vervelend. ik vind wachten ook niet echt leuk, maar ik weet dat de 1e ronde lang kunnen zijn. ik vind het ook niet leuk dat de ttes neg. was maar ja ik wacht gewoon af, (niet te veel aan denken hahaha lukt niet echt)ik wacht nu een week voor eventueel weer een test
Miranda en Daisy bedankt dat jullie voor me duimen. Ik weet echt niet wat het gaat worden deze maand en durf ook niet te erg te hopen, maaaaaarrrrrrr... We gaan trouwen!!!!!!!! Ik ben echt zo blij. Dit wilde ik al zo lang heel erg graag. We gaan, als het goed is en er is nog een vlucht, 23 mei naar Cyprus en dan gaan we daar 28 mei trouwen. Mijn ouders gaan mee en een vriend en vriendin van ons. Heb vanmorgen het reisbureau uitlaten zoeken of er plaats is en of alles kan worden geregeld. Als het goed is krijgen we morgen te horen of alles door kan gaan. Ik ben zo gelukkig. Wat zou het mooi zijn als dit geluk ook nog met een zwangerschap samen zou gaan.
WOW \/ \/ \/ Super goed nieuws,wat ontzettend leuk joh en dan nog wel op Cyprus,top! En hoe heeft hij je gevraagd? Leuk leuk! Zou zeker mooi zijn als je ook nog zwanger bent,ik wens jullie alle geluk! Liefs Dais...
Meiden jullie houden het wel lekker spannend hier heh! Geen bloed geeft moed,laten we met zn alle hopen dat jullie zwanger zijn,dat zou helemaal te gek zijn ! Heel veel succes!
gefeliciteerd! samen met een kindje is trouwen het mooiste in het leven en inderdaad het leukste zou zijn trouwen als je zwanger bent, met z'n drieën trouwen is dat
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf Droppie, Dat wordt voor jouw hopelijk dubbele pret en dubbel genieten! Ik zal heel hard veren dat je zwanger bent. Jeetje nog wel op Cyprus trouwen?! dat hoor je ook niet iedere dag. Wel gaaf hoor Ik hoop dat je vandaag goed nieuws te horen krijgt dan....... VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER en nog eens VEER. En eind van de maand een positieve test! Zo, voor alle kippen die gaan testen vandaag SUCCES en voor alle andere kippen hoop ik snel voor jullie op ook een positieve test. Ik ga met mijn jongste zoontje naar het ziekenhuis, ben er vanmiddag weer en hopelijk lees ik dan veel goede nieuws zoals nieuwe zwangere kippen en van Droppie hoop ik ook goed nieuws te mogen lezen! groetjes Miranda
Ja super he. Ik ben ook helemaal blij. Moest het alvast aan iemand vertellen. Tot nu toe weten alleen mijn ouders en die vienden het. En jullie nu naturlijk. Mijn vriend heeft me niet echt gevraagd. We hebben meer zoiets gehad van: We gaan met vakantie en toen zei ik Daar kan je ook heel mooi trouwen. Waarop hij weer zei Kijk maar eens of dat echt kan dan. En toen hebben we besloten dat we dat echt gingen doen. Niks romanties dus. Maar dat komt daar wel.
hey meiden hier ben ik ook weer eens. bijna klaar met verbouwen en dus zal ik er wat vaker weer zijn. na de carnaval ligt de vloer erin en dan kunnen we de meubels erin gaan zetten en dan zullen we zo wee rop ons plekje zitten. heb gezien dat er veel testers zijn zucces meiden. maar houd moed ik teste ook pas na een week posi. droppie gefeliciteerd meid dat is echt gaaf. nog wel in het buitenland dat is echt helemaal super. nou meiden tot snel en ik zal voor jullie duimen xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Droppie wat ontzettend cool zeg ! Gefeliciteerd! Ik ga ook trouwen in het buitenland in Spanje, maar ook alleen omdat ik daar straks woon