Kim schreef: heb ik wat gemist ? wat betekend dit? Kim, droppie gaat trouwen op cyprus. Lees even blz 758. Dan zie je precies wat ze gezegd heeft. Veel leesplezier! xxx miranda
Hallo Nou ik ben dus ook een eerste ronde typje haha...eerste kindje (hopelijk) en nu de eerste maand na de pil, heb van de week volgens mij mijn ei gehad pff wat een klachten zeg, druk in de onderbuik, veel witte vloed en 1 dag beetje rosig en veel periodes misselijk en weeig gevoel in de buik...dacht (hoopte) natuurlijk meteen een leuke aankondiging maar na veel dingen gelezen te hebben zal het eerder het "ontpillen"zijn, eispong zelf (al duurt het daarvoor beetje te lang) of wat ik ook las door de Etos zwanger worden pillen Vrijdag 25/1 zou als ik aan de pil zou zitten mijn laatste dag zijn dus zou ik zo rond maandag ongi. moeten worden...hopen dat die uitblijft ondanks dat ik, net als vele hier, weet dta in 1x raak na 1 jaar pilgebruik uitzonderlijk is maar toch..kan er niks aan doen Ik wens iedereen hier iedergeval heeeel veel succes en we houden elkaar op de hoogte! Liefs
Hee meiden! Ik ben weer thuis! Hier nog steeds geen bloed te bekennen heel spannend maar zal er maar vanuit gaan dat dat nog wel komt, anders valt het weer zo tegen. Wel krampjes en 2 dagen heeeeeel licht bruin verlies gehad (hebben meerdere zwangere meiden ook gehad) maar dat wil natuurlijk ook niks zeggen en ben erg winderig hahahahaha xxxxx Hebben besloten te wachten met testen tot zaterdag ochtend! _________________
Bedankt allemaal. Vandaag de bevestiging van het reisbureau gekregen en alles is geboekt. Alleen nog kijken of het stadhuis wat we wilden nog plaats heeft om 2 uur. Ze belde vandaag op mijn werk hoelaat we willen trouwen. UUUUHHHH doe maar om 2 uur. hahaha nog niet over nagedacht. Ikdus wat gaaf. Onze eerste keuze was ook spanje, maar dat kon niet want dan moet 1 van de 2 daar wonen of een spaans paspoort hebben. Wanneer gaan jullie trouwen?
Ey meiden, hier een berichtje van een hard werkend meisje hahaha. Alles goed hier gelukkig. Heel druk met alles regelen. Ben nu bezig met veel productie werk :S zoals folders, stempelkaarten en noem maar op. Thja klanten trekken he haha. Hoe is het hier verder? Hier veder niet echt boeiende dingen, beetje saai en druk leven dor elkaar haha. Naja niks gebeurt is ook zoiets kleint, zoals gewoonlijk weer ruzie met me broertje, en dit keer is het echt defenitief over en uit tussen me broer en mij (kwa broer en zus he haha). Maar ja ga me er niet druk om maken, als ik ga vertellen wat die heeft gedaan breekt de pleuris uit op deze pagina hahahahaha Nou meiden ik probeer morgen avond weer ff te lezen. Liefs Bloem
Hee lieve meiden! Wilde ff zeggen dat er hier nog geen ongi is op dag 31 en dat ik nu lekker ga slapen want ik ben kapot! Tot morgen! xxxxx
Hallo meiden, geen idee of nieuwelingen zich hier nog steeds aanmelden, maar ook ik zit in ronde 1 en ik wordt nu al gek van het idee dat ik best zwanger zou kunnen raken in deze vroege ronde. 28 januari zou mijn menstruatie moeten komen. Mijn eisprong heb ik duidelijk gevoeld de 14e, terwijl ik toch 15 jaar de pil heb geslikt. Ik ga overigens begin maart trouwen met mijn Amerikaan, erg spannend. Contact houden op een Nederlands forum is toch gezelliger, ondanks dat ik in Amerika woon. Verder, iedereen succes gewenst. Het blijft zo leuk om mensen in het zelfde schuitje te zien. Susanna
Goede morgen iedereen Voor de genen die allemaal gaan trouwen GEFELICITEERD! Hier is het rustig nog geen rood te zien.... Daantje25 hoe is het bij jou? liefs en een fijne dag vandaag
hihihihi oke nou dan had ik dus wel wat gemist! weer wat geleerd je bent nooit te oud om................ gr kim
goedemorgen allemaal, hoe gaat het hier? bij mij is volgens mij nog geen ei te bekennen, denk ik zo, kan nog wel komen he vandaag of morgen. Mijn (.)(.) doen nog wel geirriteerd maar niet zo héél erg. Verders heb ik veel last van opvliegers en stemmingswisselingen. Kan op het moment NIKS maar dan ook echt NIKS hebben. De kinders voelen het aan en zijn extreem vervelend. Het ligt niet aan de kinders het ligt ECHT aan mij! Ik ben moe, heel erg zelfs. Maar het zal er wel bij horen denk ik. xxx
Hey Susanna, Nou er melden zich wel nieuwe mensen aan hier, ik ook net voor jou maar daar blijft het wel zo'n beetje bij geloof ik haha.... Wij zitten op precies hetzelfde schema...ik 14 jaar aan de pil geweest, nu 1e ronde en dus als alles goed gaat 28e NOD ....
Ooh wat is dat jammer dat dan niet kon.. Datum is nog niet bekend, we houden ons eerst maar bezig met emigreren enzo hè, ik wil dat alles goed op orde is voor we gaan trouwen.
Zo naast het in 35 + forum en het NOD forum, kom ik hier ook even hallo zeggen. Mijn vriend en ik doen het al een paar maanden zonder bescherming (laatste paar jaren met condoom gedaan om geen pil te hoeven slikken etc.) maar deze maand zijn we er toch bewuster mee bezig en heb ik voor het eerst een ovulatietest gedaan. Mijn NOD is 31 januari. Dus ik doop deze ronde om tot eerste ronde. Iedereen veel geluk!
`Welkom hier Yuca, en heeeeeeeel veel succes! En als het ronde 1 niet lukt, ben je nog steeds welkom hier hoor
Welkom alle nieuwe meiden, veel klets en klusplezier gewenst Droppie, van harte gefeliciteerd! Wat een ontzettend leuk idee om op Cyprus te trouwen. Susanna, jij ook gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk Voor alle zwangeren, ik hoop dat alles goed gaat Voor alle wachtende, heel veel succes.
Met deze zwangere gaat alles goed. Hier ook alles goed? Ik lees natuurlijk niet meer zo heel vaak mee, maar wil een beetje op de hoogte blijven.
Missa en lampie thankx voor de felicitaties. Riddle, hey wat leuk dat je precies op hetzelfde schema zit. Je zit vast ook te focussen op tekens van zwangerschap, ik had eerlijk gezegd verwacht dat ik wat nuchterder zou blijven, maar kom er nu toch achter dat het me niet snel genoeg kan Verschijnselen, ok daar gaan we: zere tepels, yoghurtachtige afscheiding, foeteren op mijn arme verloofde, druk op mijn kiezen/kaken, droge ogen, moe overdag maar 's avonds slapen ho maar! Ik lag om 02.30 uur vanacht klaarwakker. En ja...ik weet het...kan ook van ontpillen komen. Was het maar de 28e