ik ken deze verschijnselen en ik denk ook dat het bij de ontpilling hoort. ik vind het niet echt leuk om s'nachts wakker teliggen en tegen 2een in slaap te valle nals de wekker alweer om 5.50 gaatbreekt je zo op. achwe komen er wel weer boven op
Ja dat zeg ik ook gewoon maar steeds tegen mezelf. Ik had ook verwacht dat ik veel nuchterder zou blijven, maar kennelijk wil ik het toch wel heel graag, heel snel. Gebrek aan slaap is echt vreselijk idd, het is verleidelijk om overdag maar te gaan slapen, maar dan wordt het alleen maar erger.
Hee meiden! Hier nog geen ongi. pfffff hou het wachten niet lang meer vol maar durf nog niet te testen ben zo bang dat mijn lichaam gewoon iedere maand twee dagen bij mijn cyclus doet en dan wordt ik dus morgen ongi haha! xxx
Gewoon morgenochtend meteen testen Wendy!...ben ook wel nieuwschierig hahaha En ja Suus ik ken die verschijnselen maar zijn vanaf gisteren weer weg, heb eigenlijk nergens last meer van behalve het slechte slapen dus ben er eigenlijk wel zo'n beetje van overtuigd dat het niet raak is...wel onwijs jammer maar ja je weet nooit he? duurt nog ff voor me NOD dus....
Wendy jeetje! Jij hebt geduld! Ik had er meteen een test tegenaan gegooid! Ben benieuwd! Riddle ja vandaag ook nergens last van,en die tepels, ja knijp ff te hard en het doet zowiezo wel zeer haha! Welke pil slikte jij? Ik slikte Marvelon, zou wel toeval wezen als jij dan ook dezelfde slikte.
Ik zit trouwens in een crazy situatie want ik krijg in juli een zusje erbij. Mijn vader en zijn vriendin krijgen een kleintje. Zij is een jaar ouder dan ik, paps wordt bijna 53 Wordt ie misschien ook nog opa. Alles kan tegenwoordig.
Hier ook weer spannend hoor. Morgen is mijn nod. Ga ook echt testen zondag als er geen ongi is. Weet echt zeker wanneer ik mijn ei had, dus morgen moet mijn ongi komen. Vorige keren zat er ook net echt 14 dagen na mijn ei, maar meestal minder. Laatste cyclus maar 11 zelfs. Als ik nu zwanger zou zijn zou ik wel mijn trouwjurk moeten strijken op een wok. Hahahaha.
Ik vind het ook allemaal heel spannend. Ik heb net weer 2 boeken besteld over zwanger zijn/worden. Op die manier hoop ik er wel mee bezig te zijn, maar informatief Op het forum ronddwarrelen zorgt voor de nodige onrust, maar dat doe ik uiteraard zelf.
Hey Suus Ehhhh durf het bijna niet te zeggen maar zat idd zelf ook aan de MArvelon hahaha...word zo nog kijken wie het eerste zwanger is ...wel super leuk iemand die op hetzelfde schema zit Enne wat je paps betreft...heel aparte situatie idd...hoe sta jij ertegenover dan?...een ding is zeker, hij zit nog steeds in de bloei van zijn leven blijkbaar hahaha Droppie/Daantje@..heel veel succes..hou ons op de hoogte! Melloncollie@ snap wel dat je soms onrustig wordt van alle verhalen hier, aan de andere kant is er wel veel steun en bgerip en veel lol dus dat kan een mensen ook weer goed doen! toch? xx
goedemorgen dames hier, Hier gaat alles redelijk, ik merk dat ik in mijn ei zit (.)(.) doen gigantisch zeer, nog erger dan vorige maand. Heb pijn in mijn liezen en krampen in mijn buik. heb gigiantische hoofdpijn. Ben heel snel chagrijnig, tenminste kan niks hebben, alles is me te veel nu. Ik weet niet wat het is.... maar goed het gaat wel weer over en als het niet over gaat is dat een goed teken he?! hahahahha xxx
Nou Miranda dan wens ik je zo en zo veel succes haha of met het doorkomen en klussen aan je eisprong en anders later met je testen Ik heb nu eigenlijk na wat waarschijnlijk mij ei was helemaal nergens meer last van maar ja pas de 1e ronde dus alles is nieuw voor mij haha x
hallo meiden... ik kom even een bannercheck doen. Mijn vriend is nu op wintersport, en heb de hond net naar de kennel gebracht omdat ik vandaag van 2 tot 23 uur moet werken, en morgen weer van 8-16. Beetje sneu dus als ze de heletijd alleen moet zijn. Dan maar gezellig met een paar andere hondjes! Verder merk ik dat ik deze maand heel erg rustig ben, en me niet bezig hou met zwanger worden enz. Maar dat komt natuurlijk ook omdat mijn vriend nu niet thuis is, en mijn vruchtbare dagen nog moeten koemn. Deze ronde word niks dus! verder wil ik alle nieuwen welkom heten, alle zwangeren feliciteren en alle verloofden alvast heel veel geluk wensen! Liefs Nikki
Oh het is hier zeker wel gezellie riddle maar ik ben er zooo mee bezig. Zit in mij dus hoor. Maar als ik dan hier weer ga kijken dan wordt het nog erger haha. Aan de andere kant ishet ook wel heel erg leuk natuurlijk. Ik ben zo benieuwd hoe snel het gaat. Want de beslissing om aan kinderen te beginnen was ook heel snel. Ik had 1 keer gevreeen met condoom (slikte al geen pil meer) maar toen bleef mijn menstruatie uit. Dus ik dacht ik zou toch niet....? Had ik stiekem een test gekocht en natuurlijk was er niets aan de hand. Maar ik kreeg er ineens zo een apart gevoel bij. Zo blij. Dus toen heel verzichtig (durfte niet) het tegen mijn vriend gezegd van goh kids...ja, zou het wel willen nu. Die was helemaal blij, zat letterlijk te glunderen, haha! En dat was eind december en nu zijn we dus voor de 1e ronde bezig. Omdat het zo spontaan ging, heb ik het gevoel dat zwanger worden ook heel snel gaat lukken. Ik zie het al helemaal voor me. Het gevoel dat mijn 1e kindje een dochter zal zijn, haar naam heb ik ook al in gedachten. Heel sterk dit gevoel. Het laat me gewoon niet los.
ja komt me allemaal heel bekend voor hoor...ben er ook heel erg mee bezig en heb ook al meisjesnamen haha en dat terwijl ik er heel nuchter aan begon haha zo zie je maar weer he? En wat is snel dan als je zegt het is allemaal snel besloten? De beslissing voor kinderen hebben mijn vriend en ik wel uitgebreid besproken maar wij zijn wel heeel snel gaan samenwonen haha x
Hee lieve meiden! Sorry dat ik jullie zo lang in spanning laat zitten! Maar om een teleurstelling te voorkomen wachten we nog even met testen. Ik Heb er zelf niet veel moeite mee dat is het rare ben vrij relaxt nu eigenlijk. Even afwachten lijkt me beter aangezien mijn vorige cyclussen! Ik laat het snel weten hoor! tot op heden nog een ongi! xxxxxxxxxx
We will wait for ya @ Riddle: ik woon nu net een jaar samen, ben nét een jaar aan het werk. Als ik het met andere mensen vergelijk ben ik wel snel met alles. en natuurlijk hadden we het weleens over kids gehad, maar niet uitvoerig besproken. Van wat moet je allemaal regelen, wat betekent het voor ons leven, etc. Nee het was gewoon zo van het voelt ontzettend goed dus we gaan ervoor. Het is gewoon een gevoel...van dit gaat lukken en snel ook. De beslissingen die ik het snelst heb genomen bleken altijd goed uit te pakken voor mij.
Hey Riddle! LOL Nou dat is toch ook wat! Hoe is het mogelijk, dat je ook dezelfde slikte. Ja mijn vader is nog ZEER actief. Ik moet eerlijk zeggen dat de eerste intuitieve reactie was, toen ik hoorde dat zij zwanger is, niet zo positief was. Ik had echt zoiets van "Wat!? Nee!" Maar nu wat maanden later vind ik het wel leuk hoor, ook wellicht omdat ik nu zelf wil, dan wordt je misschien wat milder. Ik ben altijd zo eentje geweest die riep dat ze geen kinderen wilde, en dat was ook zo. Toen ik mijn huidige partner leerde kennen, wist ik na 2 weken al dat ik kinderen van em wilde. Heel raar! Wij zijn bijna 2 jaar samen, ik heb mijn land achtergelaten, familie, vrienden, baan opgezegd, auto verkocht, het is dus voor mij ook snel gegaan. Maar het voelt goed! Tuurlijk ook wel last van heimwee, zeker nu ik zwanger wil worden, en ik dat niet direct kan delen met naaste mensen. Lang leve dit forum dus! Mellon, meid ik wil ook zo graag, iedereen hier haha! Ik denk er ook elke dag aan. Ik heb nog geen boeken gekocht want dan ga ik volgens mij helemaal flippen! Ik denk ook bijna alleen maar aan meisjesnamen, heel typisch. Ondertussen doen mijn tepels een partijtje zeer! Zou het misschien..
Heej lampie! Met deze zwangere gaat het ook prima hoor,hoe is het met jou? @ Wendy,je houdt ons wel errug lang in spanning zitten he! Ik duim nog steeds voor je meid! Succes! Voor alle andere dames heel veel succes gewenst! Liefs Dais..
Hier nog steed niks. Word wel spannend nu. Voel ook nog niks en meestal heb ik echt honger in snoep als de ongi eraan komt.