wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Hey Riddle! Waar blijft je cyclus banner? Haha, ik kan niet geloven dat ik hier ook aan mee doe.

Droppie ga je meteen overmorgen testen?

2. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Hmm Die banner klopt bij mij niet. Riddle ik heb niks gezegd! :)

3. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Hey Daisy,

Ik ben blij te horen dat alles goed gaat, je hebt het echt verdient!

Hier gaat het best goed, heb het zwanger worden een beetje met rust gelaten. Zitten midden in een stress volle tijd, dus we zien wel hoe het loopt.

4. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey Suus

Nou is toch mooi als je achter je eigen beslissing staat, dat is zo en zo het belangrijkste, ik vond het al een hele stap om van Almere naar Arnhem te verhuizen haha laat staan meteen naar Amerika :D

Enne wat die cyclusbanner betreft...ik kan em wel neerzetten maar weet natuurljk nog helemaal niet wat mijn cyclus is, hoeveel dagen, omdat dit pas ronde 1 is hahahou het voor nu dus maar even op maandag de 28e als mijn NOD en als die er dan niet is kijk ik het even aan hoe ik me voel....

Droppie hou vol om niet ong. te worden he? haha

xx

5. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Rid, ja dat is ook mijn probleem, dat ik nog niet zeker weet wat mijn cyclus is. Ik baseer het op 15 jaar geleden toen ik gewoon 28 dagen had en omdat ik de 14e mijn eisprong zo duidelijk voelde.

Jij slaapt nu misschien, ik ga koken. Het is hier 6 uur vroeger dan NL ;)

6. monique1984

9 jan 2008
    96
    0
    0
    student verpleegkundige
    enschede
    ik ben ook bezig met mn eerste ronde! clomid gebruik ik.
    ik heb nu echt pijn rechts onder in mn buik, hoorde dat dat kon zijn dat mn eisprong komt! ook voel ik me erg misselijk en ben ook chagie (haha)!
    ik weet nog niet precies wat mn cycles is maar dat gaan we meemaken;)

liefsss

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    goedemorgen allemaal,

ik zit midden in mijn ei. Doorzichtige afscheiding waar je draadjes van kan maken hihihi.

Lekker veel klussen en wie weet hebben we dan een positieve test aan het eind van de maand in ons handen.

ik hoor wel hoe het hier verder gaat.
    xxx

8. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    We zijn zwanger!!!
    Ik zit helemaal te trillen.
    En mijn aanstaande man, hahaha dat klinkt ook al grappig, is al sinasappeltjes aan het persen en zo voor ons.
    Die loopt met een hele grote glimlach en is helemaal trots dat zijn pretzaad het heeft gedaan.

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Heeeeeeeeeeeeey Droppie,

PROFICIAT meid!
    Hoeveel dagen was je overtijd nu?
    Hoeveelste ronde? 5de he?
    Jeetje ik ben zo blij voor je. Heb ik toch goed geduimd voor je.
    Doe jij ook duimen voor mij deze maand?

xxx

10. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    droppie123 gefeliciteerd echt gaaf

11. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant

GEFELICITEERD! \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/
    Laat je maar lekker verwennen door je aanstaande man ;)

Ben superblij voor jullie!
    Liefs Dais..

12. Niet meer actief

Ooh Droppie, wat een geweldig jaar ga jij tegemoet zeg!

Gefeliciteerd meid!

13. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hallo allemaal,
    ik zit ook in mijn eerste ronde. ben 10 jaar aan de pil geweest, 22 december 'pil-ongie' geweest en als ik uitga van mijn cyclus van 28 dagen (had ik voor de pil wel)had ik gisteren mijn NOD... ik zit zo te twijfelen of ik zal gaan testen vandaag... waarschijnlijk ben ik gewoon aan t ontpillen... wat zouden jullie doen?
    leuk om alles te lezen hier!
    groetjes Ellen

14. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Oh spannend! Ik hoop het voor je hoor :D
    Ja het stomme is dat ik toen ik klein was altijd graag meisjes wilde als ik later groot was hahaha. Een poos lang jongetjes en ik vind een jongetje nog steeds heel le uk hoor, maar een meisje ook. Het maakt me niet zoveel uit. Maar ik heb gewoon het gevoel het wordt een meisje de eerste.
    Ik heb trouwens een boek besteld over de spirituele kant van het zwanger zijn en een kind krijgen. Lijkt me een heel mooi boek :)

15. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Als eerste Droppie...Gefeliciteerd meid!...echt super om te horen, nou wij nog hahha...geniet ervan en laat je mannetje je de komende maanden maar lekker verwennen!..Feliciteer hem ook maar van mij ( al kent ie me niet haha)

Suus@...ja ik weet niet eens meer wat mijn cyclus was voor de pil, heb er 14 jaar aan gezeten en ben toen begonnen vanwege mijn onregelmatige cyclus dus tja hou het in eerste instantie op 28 dagen en na die tijd kijk ik het even aan hoe ik me voel of ik wel of niet ga testen :D

Waar woon je trouwens dan in Amerika? Mijn tante en nicht wonen in Idaho...

xx

16. monique1984

9 jan 2008
    96
    0
    0
    student verpleegkundige
    enschede
    hallo allemaal!
    droppie, van harte gefeliciteerd! wat geweldig! echt super voor je! laat je maar lekker verwennen door je kerel ;)

(mssn vies om te horen maar....) ik heb nu ook een doorzichtige slijmerige (jakkes, haha) slierterige afscheiding! dus waarschijnlijk was het toch een ei! we zijn al flink aan het klussen geweest maar het moet nu zo maar weer hahaha!
    heb nog wel een raar gevoel in mn buik nog een beetje zo zeurderig net als bij een beginnende ongesteldheid!

succes iedereen!

liefssssss

17. monique1984

9 jan 2008
    96
    0
    0
    student verpleegkundige
    enschede
    hallo allemaal!
    droppie, van harte gefeliciteerd! wat geweldig! echt super voor je! laat je maar lekker verwennen door je kerel ;)

(mssn vies om te horen maar....) ik heb nu ook een doorzichtige slijmerige (jakkes, haha) slierterige afscheiding! dus waarschijnlijk was het toch een ei! we zijn al flink aan het klussen geweest maar het moet nu zo maar weer hahaha!
    heb nog wel een raar gevoel in mn buik nog een beetje zo zeurderig net als bij een beginnende ongesteldheid!

succes iedereen!

liefssssss

18. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    Hey Droppie GEFELICTEERD! en mega top :)

Hier nog geen ongi te bekennen vanmorgen test gedaan maar negatief :(
    ff weer een weekje wachten en dna nog maar een test proberen als ik intussen niet ongi wordt

succes iedereen

liefs

19. JEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJ van harte gefeliciteerd! geniet ervan!

Miranda suc6 zal even goed duimen hier!

Melloncollie ik had/heb hetzelfde eerst wou ik meisjes toen jongens en nu allebei eigenlijk :D het maakt me niet uit, gezond is het allerbelangrijkst! maar ik heb ook een gevoel dat ik eerst een meisje krijg en dan een jongen.

20. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Droppie Congrats! Je geeft ons allemaal hoop hier! Geniet ervan meid. Ik kan me voorstellen als je op die test kijkt dat je het in de eerste instantie niet kan geloven.

Mellon, mijn vriendin in NL heeft ook zo'n heel leuk spiritueelachtig boek van Weleda. Hoe heet dat boek van jou?

Rid, ik woon in Pennsylvania, zo'n 1,5 uur vanaf NY. Hoe voel je je? Geen symptomen meer? Bij mij is alles relaxed vandaag.

Hoi Ellen, ik zou er lekker een test tegenaan gooien. Ik snap niet waar sommigen het geduld vandaanhalen :)

Monique, wat is Clomid? Of ben ik nu simpel? In elk geval ook veel succes, jij ook Miranda.

Ik hoop wel dat de seks leuk blijft als het na een paar rondes nog niet lukt ;)

Deel Deze Pagina