Na hoeveel dagen na dat je het hebt gedaan ga je testen? Heb heel veel gelezen maar ik kom hier niet aan uit. Ik heb niet altijd de zelfde cyclus omdat ik in oktober gestopt ben met de pil en toen eind dec pas weer voor het eerst menstruatie hebt gehad. Dus ik weet niet wanneer de volgden keer komt.
he hallo allemaal. ik zal me even voorstellen ik ben suzie en ben 23 jaar oud. Ben vorige maand gestopt met de pil en moest gisteren ongesteld worden maar ben het nu nog niet en heb wel al een paar dagen last van mijn borsten zijn wat gevoeliger waren ze vorige maand ook maar wel wat minder. Ik durf nog niet te testen maar wil het toch ook wel weten ik weet niet wat ik moet doen nog even wachten of toch testen vanavond help me hiermee. Ik heb ook dat ik wat meer eet dan ik normaal doet en na het eten zit ik vol tot aan me keel wat betekent dit dan weer. Ik hoop dat iemand mij kan helpen liefs suzie
eslove als je eind januari nog niet ongesteld bent zou ik toch begin feb. even testen, zeker als je verdachte symptomen voelt. Direct of een paar dagen nadat je seks hebt gehad lijkt mij een beetje te vroeg. Suzie, welkom. Ook ik ben eind dec. gestopt met pil, zere tepels, de hele rataplan zoals vele meiden hier. 1 dag over tijd, ik had echt meteen al getest. Zoals ik hierboven al zei, ik snap werkelijk niet dat sommigen zoveel geduld hebben met wachten! Succes! x
he hallo ik vind het wel eng om te gaan testen dadelijk is ie negatief. maar je kan toch wel in de avond testen hoef toch niet perse meer in de ochtend kan iemand mij helpen hiermee liefs suzie
hallo benji, je kan op ieder tijdstip van de dag testen, ALLEEN het kan zijn dat als je nog maar nét zwanger bent je té weinig hcg hormonen aanmaakt en dan slaat ie toch negatief uit ook al ben je toch zwanger, daarom zeggen ze probeer te wachten totdat je een dag of 5 tot 7 overtijd bent. Ik weet het, het is moeilijk ik zou ook meteen testen hoor. Maar jij en susanna zijn pas in de eerste ronde en natuurlijk het kan dat je al meteen zwanger bent, maar ik had alles wat leek op zwangerschapssymptomen maar niks was waar. Ik zit nu in ronde 2 en zelfs nu heb ik weer die symptomen. Je kan er niks van zeggen. Ik dacht ook dat ik een cyclus had van 28 dagen maar ik werd ook pas dag 33 ongesteld. 5 dagen overtijd! Maar tuurlijk het kan zijn dat je zwanger bent en ik duim heel hard voor jullie mee, maar om een teleurstelling te voorkomen zou ik er niet vanuit gaan als ik jullie was (hoor mij nou, ik zat ook met de gedachte dat ik weleens zwanger kon zijn hahahaha). heel veel succes. xxx miranda
Miranda, ja joh, je hebt natuurlijk harstikke gelijk. Eerste ronde, waar hebben we het eigenlijk over, maar goed, het blijft spannend. En door op een forum te gaan zitten maak je eigenlijk de zaak alleen maar erger haha! Al die meiden met al die zelfde verhalen, en toch blijf je lezen. Wat dat testen betreft, ja ik weet wel dat je 's ochtends de hoogste dosering hormonen hebt, voor de rest ben ik te onervaren.
Tuurlijk blijft het spannend susanna. Ik word nu voor de 4de keer mama en mijn huidige partner heeft 2 zonen dus in princiepe ben ik al mama van 5 kinderen maar nu die stap is gezet naar nummer 6 kan ik gewoon niet wachten op die ene test met 2 rose strepen! Als je dat niet zou hebben dan zou je ook niet aan kinders moeten beginnen denk ik zo. Ik vind het ook reuze spannend hoor. En ik merk ook wel aan mijn eigen dat ik er wéér teveel mee bezig ben terwijl ik me heel stellig voor neem dat het toch minimaal 1 jaar duurt voordat ik zwanger raak maar dat is meer denk ik om teleurstelling te voorkomen want als ik dieper ga na denken wil ik liever gisteren als vandaag zwanger zijn maar dat hebben wij, vrouwen, allemaal wel geloof ik hahahahaha Wauw dat jij in amerika woont, hoe is het leven daar? Wat voor weer is er nu? Heb jij hier ook nog familie wonen? Sorry ik ben gewoon nieuwsgierig. Ik zelf ben verhuisd van provincie noord-brabant naar provincie zeeland en dat vond ik al heel wat...... ik moet er niet aan denken om dan ook nog eens ik weet niet hoeveel kilometers te moeten vliegen voordat ik bij mijn ouders ben. Maar als je dat wilt is dat natuurlijk altijd goed he, zolang jij maar gelukkig bent en daar gaat het om toch? xxx
DROPPIE JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHH JOEPERDEPOEPIE JOEPIE GEFELICITEERD MEISSIE! DIKKE KUS MIK
hey meid gefeliciteerd 5e ronde net als mij alleen had ik dan wel wat regelmatigere cyclussen mar helemaal top hoop dat je een fijne zwangerschap zal hebben. xx simone
Miranda ik woon in Pennsylvania, het oosten van de VS. Tsja ik werd verliefd op een Amerikaan, in Engeland notabene. Zo zie je hoe het kan gaan. Mijn hele familie woont gewoon in NL, zusje in Zuid-Afrika trouwens. Ik heb best wel eens heimwee en ik mis mijn moeder vreselijk erg. Stel dat ik zwanger zou zijn, is het helemaal erg, alles delen over de computer etc. Maar ik ben hier gelukkig en NL is maar 7 uurtjes weg. Ik kan vliegen wanneer ik wil. Wij zullen onze kids 2 talig opvoeden. Ik woonde in Noord-Holland en andere provincies zijn zeker weten ook een aanpassing, daarin verschilt het buitenland nog niet eens zo erg van. Eerst maar es zwanger raken! 8)
Dat is eigenlijk ook niks als je ouders in NL wonen en je zusje in zuid-afrika. Jeetje ik zou het niet kunnen denk ik, mijn petje af hoor! Hopelijk heb je hele lieve schoonfamilie die de leegte toch op kunnen vullen voor je. xxx
hoi susanna, dat is geen domme vraag hoor hahah! clomid is een medicijn dat je gebruikt om een eisprong te krijgen, ik heb PCOS en heb bijna geen cycles. door middel van dit medicijn kan ik een eitje krijgen dat goed gegroeit is... (hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd ahaha) liefss
Goedemorgen allemaal, Dit is de dag van mijn eitje hahahahha Hoe is het hier allemaal? verders gaat het hier goed hoor xxx
Hey allemaal. Jullie allemaal heeeeel erg bedankt voor jullie lieve woordjes en felicitaties. Ik voel me helemaal jippieeeeeee. Maar wat een dag gister zeg. We gingen de familie vertellen dat we gingen trouwen en hebben alleen tegen mijn schoonmoeder erbij gezegt dat we ook zwanger zijn. De hele familie is nu al helemaal blij en wij maar stiekem lachen. Want wij weten lekker al meer dan hun. Ook zal ik alvast wat strooien voor jullie en ik blijf gewoon duimen voor een snelle zwangerschap bij jullie. Strooi**************************************************** ********************************************************* ********************************************************* *********************************************************
droppie GEFELICITEERD hier wachten wachten en nog eens wachten, wel misselijk steeds en moe slaap echt na mijn werk tot ik weer moet gaan pfff en daar komt nog een probleem bij, heb een super leuke baan zoals jullie weten, maar ik reed met en meid mee dacjht echt dat het klikte heb haar overal me geholpen want ze kon niks van pc`s enzo. Nu was mijn man donderdag in geen velden ofwege te bekennen en ik was echt bezorgd want is niks voorhem. Dus ik vraag haar kan je me dna even thuis afzetten? (3 km verderop) Zegt ze nee want ik wil gan shoppen en heb nu echt gen zin. Dus ik ben op de snelweg dus uitgestapt in de stromende rege en het donker. Was echt doodsbang. Gelukkig kon mijn vadr me haen maar daar moest ik wel 1 ur op wachten (woont 60 km bij me vandaan) Thuis bleek dat mijn dochter 41 graden koorts had en alles zat onder te spugen. De telefon wasplat. (toetsenbord oet vreemd sory) Heb haar nog proberen te bellen, smsgestuurd maar ze laat niks wete. Voel me nu wle kl*te want ze heefthet buro naast m pffffffffffff
Hey Daantje25 das K** dat je is gekomen.... nou hopen dat het de volgende ronde raak is zal voor je duimen....... mmmm steffie1980 wat vet ruk zeg! hoe gaat het nu? is de koorts al wat gezakt? Als ik jou was had ik haar er wel op aangesproken is toch geen stijl wie weet wat er wel niet met je had kunnen gebeuren, dat mens heeft echt geen verstand laat haar nu lekker zelf voor vervoer zorgen hoop dat het deze maand bij je raak is.... succes iedereen liefs