wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hoi Suus...Oke dan kom ik misschien nog wel eens langs haha moet ook nog steeds naar mijn familie in Amerika :D ...vandaag gaat het minder voel me beetje belabberd en hoofdpijn dus ben maar thuis gebleven, de hele dag met cijfertjes klunsen is dan ook niks...zal wel gewoon ff virusje zijn of zo maar ja wie weet heeft het wel meer te beteken maar denk et niet zou beetje te mooi zijn de 1e ronde al

Daan...jammer dat je duiveltjes er zijn...maar hou vol he! :D

xx

2. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nou Steffie, vind dat zij zich kl*te moet voelen, vind dat geen stijl om iemand die je dacht als vriendin te hebben zo te behandelen hoor pff kan ik slecht tegen dat soort mensen...maar jij staat in je gelijk hoor!

x

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Jeetje Steffie, ik zou haar toch wel even de volle laag gaan geven hoor!
    Ik kan daar ook niet tegen dat je klaar staat voor anderen en ALS je ze dan zelf eens nodig hebt doen ze net of jij ook nooit niks voor hun doet. Dan zijn ze in geen velden of wegen te bekennen.
    Help de die nou niet meer dan komt ze er wel achter!

Ik hoop voor iedereen een positieve test deze maand!

xxx

4. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Monique oh aha ik snap het! Ik wens je veel succes dan met zwanger worden meid!

Rid, je bent van harte welkom! Ik heb een kl*te nacht gehad. Buikkrampen, echt erg pijnlijk, hoofdpijn dat voelt of mijn ongesteldheid moet komen. Ik voel me 's ochtends het best. Naarmate de dag vorderd wordt het beroerder. Goed dat je thuis blijft, rust is altijd het beste medicijn volgens mij. Wat voor werk doe je eigenlijk?

Stef met zo'n meid meteen kappen natuurlijk, hoewel als het een collega is, is het wel een delicate situatie natuurlijk. Echt een bitch eersteklas. Langs de snelweg in de stromende regen, in het donker!

5. o sorry trouwens denk dat ik in de war was eerder :(
    maar die collega, wat een figuur.. je hebt haar zoveel geholpen en zij doet niks terug, vind het echt niet normaal hoor.
    zou het wel zeggen dat je er mee zit want anders wordt het werken ook niks

6. monique1984

9 jan 2008
    96
    0
    0
    student verpleegkundige
    enschede
  7. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey Suus

Oh das niet zo mooi dat je een slechte dag hebt..alhoewel het een goeie reden kan hebben natuurlijk, neem niet aan dat het nu al je ong. is...zou wel erg vroeg zijn

Ik werk op een financiele administratie, ik doe de crediteuren maar help regelmatig mee bij de debiteuren en salarisadministratie...lekker afwisselend dus, ik las dat jij ongewild werkeloos bent?

Ieder verder nogmaals maar weer eens heeel veel suc6 gewenst :D

8. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Ja omdat ik nog geen vaste verblijfsvergunning heb (Greencard) mag ik niet werken. Ik ben eigenlijk directiesecretaresse. Hopelijk kan ik ooit hier een baan vinden. In NL werkte ik op een advocatenkantoor in faillisementen, crediteurenlijsten, toch ook een beetje toevallig haha!

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha nog meer toevalligheden inderdaad...en wanneer ben je van die Greencard af dan? Zeker als je getrouwd bent?

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hallo allemaal,

Ik wou ff laten weten dat ik nu juist heel graag wil klussen, mijn zin is dusdanig hoog dat ik daar nu weer gek van wordt. Mijn ventje is werken en komt pas om half 11 thuis, dus ik moet nog wachten.
    Verders doen mij (.)(.) echt pijnlijk pijn. hahahaha wat een zin!
    Verders heb ik nergens last van. Tja het doorzichtige afscheiding waar je die draadjes van trekken maar niet zo veel als vorige maand.

Ik ga hier afsluiten, ben er morgen weer!
    doei
    xxx

11. monique1984

9 jan 2008
    96
    0
    0
    student verpleegkundige
    enschede
    haha ja das vervelend! dat je nu graag wil klussen (netjes gezegt :p) en je kerel er niet is!
    dit is mijn vruchtbaarste dag en mn kerel is er vrijdag pas weer! das ook k*t! maar goed hopelijk genoeg zwemmers van de afgelopen dagen !

miranda, veel plezier rond de klok van 11! ;)

12. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Rid, we kunnen de Greencard pas aanvragen als we getrouwd zijn en dat is in maart. Dan kan het nog wel 3 maanden duren voordat ik em heb. Wordt dus wel juni/juli.

Vorige week wilde ik elke dag wel aan de klus! Ik had me toch een partijtje zin! Sinds 2 dagen heb ik echt TOTAAL geen zin! Ik ben er inmiddels van ovetuigd dat ik nog niet zwanger ben, geen pijntjes meer, (.)(.) doen ook niet meer zeer, buikkramp verdwenen. Dat wordt wel een 2e ronde.

Ik ga weer naar mijn haardvuurtje, het is hier -7. IJskoud. Geen wonder dat ik niet zwanger ben, mijn eieren krimpen bij die kou! ;)

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen allemaal,

@Susanna, ik dacht dat het nu wel warm zou zijn in Ameriks.

@Monique, nee mannetje had geen zin jammer, maar we hebben een zondag nog geklust dus ik hoop dat ie goede zwemmers heeft. Nu heb ik me toch een party buikkrampjes, ik krimp zowat ineen van de krampen. Zal wel iets met de eisprong te maken hebben denk ik. Weet het ook niet hoor!
    Ik heb nog steeds zere (.)(.) vooral met bh aan, dan doen mijn tepels zo geweldig zeer.

Ik ga weer ff de kinders klaarmaken voor school.
    doei tot strakkies

14. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Suus@...pff das koud zeg, hier hebben we nog maar weinig winter gehad, wel jammer wel gezellig met een open haard aan haha
    Ik heb ook nergens meer klachten van dus heb ook het vermoeden dat we straks ronde 2 ingaan, krijg wel de Matcare testen binnen vandaag en ja verder is het maar wachten en wachten omdat vrijdag dus mijn laatste dag is dat ik de pil zou slikken zeg maar dus weet niet hoe lang ik dan nog moet wachten, zal wel wachten met testen tot na woensdag denk (als me dat lukt haha)

De anderen heel veel succes met klussen, testen of wachten zoals ik haha

x

15. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    Goede morgen allemaal

pff hier nog niks te bekennen geen :evil: en ook nergens meer last van.... het wachten is echt niet leuk :cry: Denk dat ik vrijdag maar es weer een testje ga halen kijken hoe het dan staat zo niet dan loopt ik al 2 week over :( bah wachten wachten

-7 brrr das wel erg koud... maar wel lekker romanties zo bij de openhaard :D

Succes iedereen vandaag met alles ;)

liefs

16. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    dank je we

Ik word hier ook gestoord van het wachten en dan te bedenken dat iknog wel ff te gaan heb met wachten....wel gemeen hoor wat ze al die vrouwen aan doen...we zouden een petitie moeten opstellen en die opsturen waarin we eisen dat ze een test uitvinden die het veel sneller aangeeft of je wel of niet zwanger bent hahaha

dit is niet leuk :(

17. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    :) Miranda, in het zuidwesten van de VS is het idd warm maar hier in het noordoosten is het volop winter. Wel lekker hoor, ik ben een seizoenen mens.

Ik kijk op dit moment naar een documentaire op Discovery Health channel over de bevruchtig tot aan geboorte. Echt SUPER interessant. Ik wilde dat het ook in NL op tv kwam. Echt dingen die ik niet wist. Zoals dat de bevruchting pas 2 dagen na de seks plaatsvind en dat vrouwen ongeveer op zijn vroegst na 8 dagen na de bevruchting verschijnselen kunnen vertonen. Er zijn hele duidelijke opnames van de embryo's, echt een wonder! Je hebt een kans gehad van 1 op 63 miljoen dat je de persoon bent die je nu bent. Je hebt gemiddeld kans van 1 op 4 dat je bevruchting slaagt na de seks.
    Er is een hoop troep hier op tv, maar in gezondheid stuff kunnen ze er hier wat van. =D> ;)

18. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Docu is over. Wat ook nog wonderlijk was, was dat ze een vrouw een gipsafdruk gaven vaan haar embryo na 12 weken zwangerschap. Kennelijk m.b.v. laser kunnen ze dat doen. Echt heel grappig, het had echt al de vorm van een baby'tje!
    Ook lieten ze 4-D echo's zien (ik dacht dat er alleen 3-D bestond haha) en dan kon je echt al zien hoe de baby ertuit ziet. Ik persoonlijk zou dat niet eens willen weten, ook het geslacht zou ik niet hoeven weten. Het was wel echt heel bijzonder om te zien.

Rid, wat is zo bijzonder aan die matcare test? En ik lees dat de tests in NL zo duur zijn? Hier betaal ik omgerekend 6,10 euro voor 2 CB digitale testen, erg goedkoop.

Missa dat wachen echt zo rot! Dat onzekere is echt killing. Ik duim voor je.

19. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey Suus

Ik zou wel het geslacht willen weten hoor, kan ik mooi het kamertje op aanpassen dan haha

En ik weet niet of ze allemaal duur zijn, ik hoorde hier dat er testen van Kruidvat eigen merk zijn, 2 voor 7 euro of zoiets, ik heb die Matcare van hier te horen gekregen en besteld die schijn je te kunnen gebruiken vanaf 4 dagen voor je NOD maar dat doe ik maar niet, die zijn 9 stuks voor 15 euro nu dus dan kan je nog eens testje ertegenaan gooien toch? :)

20. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Nou idd! 9 stuks voor 15 euro! Dat wordt er op los testen :D Ben je vandaag ook thuis of voel je je weer beter?
    Ja het geslacht willen weten is gewoon heel persoonlijk. Hier in de VS weet iedereen het ook altijd al en zeggen ze ook al hoe het heet. Bij mijn zusje in Zuid-Afrika precies hetzelfde.

Deel Deze Pagina