heel erg bedankt voor de goede tip van matcare! ik heb ze direct besteld, hoef ik mijn lieve vriendje niet weer te smeken om te mogen testen! (cb digitaaltest is best wel duur!) waarom zijn kerels zo makkelijk? mijn vriend kan gerust wachten hoor! nou IK NIET! en als ik zondag nog steeds niet ongi ben, gooi ik er een goedkope test tegenaan.
hoi miranda, nou ik had hetzelfde dit weekend!1! ik heb dus waarscijnlijk rond zondag mn eisprong gehad maar we hebben zondag niks gedaan! het lukte mn man niet en gisteren ook niet! en nu zie ik mn man vrijdag pas weer en dan is het te laat! ik hoop echt dat er goed nieuws is! maar ja! wachten wachten wachten! ik zit de hele tijd op de kalender te kijken hoe lang het nog duurt voor ik mag gaan testen! pffff! as vrijdag mag ik naar het ziekenhuis om bloed te gaan prikken om te kijken of ik een eisprong gehad heb! nou ik hoop dat het gelukt is! zit nu in de eerste ronde clomid dus weet nog niet wat ik er precies aan kan veranderen! maar toch balen dat je gister nergens met je gevoel heen kom! man, kerels willen altijd en nou willen wij een keer en dan gaat/wil/kan het niet! grrrrr! haha liefsss
Hoi Monique, Wij kunnen en mogen allebei over 12 dagen testen! Kunnen we samen aftellen hihihihi Mijn symptomen zijn op dit moment: overgevoelige tepels, 'n heel beurs gevoel in mijn rechterlies, mijn buik voelt beurs aan en strak/net of dat ie op knappen staat. En een heel flauwe pijn is niet het juiste woord maar een heel flauw gevoel(?) net onder mijn oksel ( waar melkklieren zitten). xxx miranda
dames, ff een vraagje, op welk topic moet ik zijn voor die pendel? hoe werkt dat? doet iemand dat voor je ofzo?
ik ben alleen misselijk en de pijn in mn rechterlies... en soms mn hele onderbuik! het klinkt of jij zeker weten zwanger bent hihi... we zullen het saampjes over 12 daagjes weten, duim jij voor mij? ik duim voor jou lieffffsss veel wachtplezier hihi
Ik zou wel willen maar ga er nog niet vanuit want dan krijg ik weer een teleurstelling voor mijn kiezen. Tuurlijk duim ik ook voor jouw, monique!
Meiden, ik hier weer ..Ik heb een dringende vraag over een pil is er iemand online of niet? Owja voor de rest alles oke hier En met jullie? Liefs An
@ellen1983, ga terug naar zoeken en kijk dan bij "de lounge" daar staat ergens pendelen bij. Succes daarmee, maar pin je er niet op vast ik heb het 2x laten doen en 2x verschillend hihihihihi xxx
weet je het is en blijft een teleurstelling elke keer maar weer wanneer die rode vlag de hoek om komt of een negatieve test! weet precies hoe het voelt! en ik doe nu wel zo heel positief maar eigenlijk weet ik ook niet of ik er nog wel in geloof! maar zon gevoel wat ik nu in mn buik heb heb ik nog nooit niet gehad! ben 1x eerder zwanger geworden (miskraam/curretage als gevolg) maar had toen ook niet zon gevoel... mssn dat het gewoon mn ei is! ik zie wel liefs
Owke vraag komt hier: Ik was weer aan de pil (zoals vele van jullie weer weten) Maarum naar perongeluk 1 keer vergeten (jaja stom ik weet het, we hadden drank op ik was anar bed gegaan ((na een stevig ...hahah)) en was toen vergeten in te nemen) Nu was in in deze afgelopen maand midden in de pil gebruik 1 dag 3 druppels verloren. Nu naar die dag zit ik met veel afscheiding (bah ik wete het) en moest vorige week donder weer met de pil beginnen maar ben na 2 weken nog (aan komend donderdag 2 weken) nog steeds niet ongesteld geworden. Wat moet ik doen? Liefs zielige ik (owja zijn er nog zwangere bij gekomen?)
Als ik jouw was zou ik een rustmaand nemen om te kijken of die ongesteldheid deze maand wel gewoon komt..... heb ik ook meegemaakt maar ik bleek toen zwanger te zijn en na 10 weken kreeg ik een miskraam. maar vrij dan wel veilig he, als je nog niet zwanger wilt worden
zou best kunnen dat je zwanger bent! alhoewel de kans wel klein is! ik heb wel een vriendin die op die manier zwanger is geraakt! nog geen zwangere aan deze kant! liefs
Owke (nee lekker rustig gevend antwoord ) maarum thja over veilig vrijen als ik zwanger ben of word is het gewoon goed. Het is niet dat we het niet willen hoor maar ja. Maar ja dus beter een rust maand nemen? Nu geen test doen he? Bah weer zo onzekerheid word er gek van. Meestal ben ik het (eigen altijd) 3 dagen na de stop. En dan kan ik altijd na 7 dagen beginnen. (^%%^* pil haha)_ xxx
Ik ga er ook (gelukkig) nietr van uit. Dus als ik niet zwnager ben dan thja jammer dan, ik bedoel ik ben niet vor niets aan de pil Maar als het er zit denk ik wel dat ik en me vriend een gat in de lucht springen van blijdschap. Ow meiden weer fijn om ff te pratren, Maar volgens mij zijn er heel veel nieuwe hahaha. Tjha ik hoor nog bij de ouwde garde( al ben ik pas 21 ) Liefs an
zou best kunnen dat je zwanger bent! alhoewel de kans wel klein is! ik heb een vriendin die ook zo zwanger is geworden! en je bent niet zielig want als het zo zou zijn zou ik zo met je ruilen
Mag ik het (als het zo is) ok zelf houden ( jub nog steeds zo oer gezellig hier dus , thja was toch 2de homesite voor mij ) xxxx
welke oude garde? of heb je al een kleine en was je daarvoor ook op dit forum? denk dat er elke dag wel nieuwe komen met een kinderwens
Rond aug 2007 was ik hier fulltime online haha. Maar ik onthouw niet alle naam (schaam schaam haha). Maar nee heb nog geen kinderen, ons kinder wens werd verstoort door een klote situatie. Maar begint nu allemaal weer op de pootjes terug te komen gelukkig xx