wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Lekker nieuw, lekker fris ;) Doordat ik niet werken mag, heb ik eigenlijk gewoon te veel tijd om hier door te brengen haha!
    Ik heb trouwens nu weer steken in buik bij mijn eierstokken, heb ik lopen verkondigen dat alle kwalen over zijn. Tsss.

Als we straks de 2e ronde ingaan, moeten we dan een nieuw topic openen meiden? ;)

2. monique1984

9 jan 2008
    96
    0
    0
    student verpleegkundige
    enschede
    ja goed plan! ,aar meiden ik ga slapen!
    heb mega hoofdpijn!
    spreek/lees jullie moggel (haha)

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen allemaal,

Mijn buikkrampen zijn er nog steeds en die beurse plek in mijn rechterlies is ook nog steeds aanwezig. Mijn (.)(.) doen ook nog steeds zeer en nu heb ik geen bh aan en toch doen ze zeer. Mijn tepels net of er een ontsteking in zit. Ze voelen ook zwaarder/gespannen aan.
    Ben heel erg moe, kan mijn bed niet uit, mijn wekker loop 3 á 4x om de 10 minuten af voordat ik het puf heb om eruit te komen. Lichte jengelende pijn in mijn onderrug.
    Zo dat was het wel.......
    wie weet hier iets meer vanaf?

xxx
    miranda

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meiden

ik schrijf hier al mee sinds augustus maar toen schreven er meerdere meiden mee hoor. alleen zijn er veel die zwanger zijn geworden gestopt met schrijven. en tuurlijk hoeven jullie geen nieuwe topic te openen qals jullie ronde twee ingaan. jullie kunnen gewoon hier blijven ik schreef hier ook drie rondes en mijn zwangerschap tot nu toe mee toch?

nou dat klinkt goed hoor maar wacht nog even af he want je lichaam kan je zo voor de gek houden.

gr kim

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @mik25, ik weet er alles van, ik heb die buikkrampen ( wat ei moest zijn) echt véél erger gevoeld als vorige maand. Dat van mijn lies had ik vorige maand helemaal niet!
    Mijn tepels doen nu ook meer zeer dan vorige maand. Ik weet het het kan nog steeds dat ontpillen zijn en ik ga er ook echt niet vanuit dat het zwanger zijn is. Ik geloof dat ik gewoon weer lekker ongi wordt. Die buikkrampen zijn wel zoooooo hevig dat ik mijn houding op dat moment niet kan veranderen anders zak ik door de grond.
    Dus ik heb hier een hard hoofd in (zoals ze noemen).

Hoe gaat het met jouw zwangerschap?
    Je bent door de ergste maanden heen zie ik wel!
    hahahaha nog maar een paar weken en je zit alweer op de helft hihihi

groetjes Miranda

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk

ja heerlijk echt genieten! en inderdaad de eerste twaalf weekjes zijn voorbij en nog zeven weken en dan zitten we op de helft. joepie!

nou meiden ik duim voor jullie allemaal hoor!

gr kim

7. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    Goede morgen allemaal

nou bij mij is vanmorgen de :evil: gekomen, aan de ene kant :cry: maar goed ben blij dat het onzekere voorbij is en we straks weer flink aan het knutselen kunnen :D alleen een cyclus van 38 pfff

kuzzie en succes iedereen vandaag

8. zit wel een kans in zo te lezen. hoop voor je dat het raak is. ik zal wel duimen voor je! :D

9. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Hai allemaal,

Goed nieuws, we hadden gisteren 2 positieve testen! :D En vanochtend weer 1, kon het niet laten, moest het zeker weten :) We hadden het deze maand eigenlijk niet verwacht, aangezien we het heel rustig aan gedaan hebben. Maar we zijn er zooo blij mee :D

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gr kim

11. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    hahaha dank je, weet nog niet zo goed hoe ik er mee om moet gaan. Heb moeite met het geloven. Zeker omdat naar mijn idee de testen zo vaag zijn, maar ja op 3 testen een dubbele streep, dat kan bijna niet missen. Ik heb telkens het idee dat ik zo ongesteld word, want zo gaat het al maanden. Heel vreem allemaal hahaha.

Gaat het met jou ook nog allemaal goed Kim?

12. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    hey Lampie GEFELICITEERD :thumup:
    echt top geniet van je zwangerschap!

liefs

13. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Dank je missa :D, jij ook heel veel succes.

14. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    had ik ook in het begin en dat heb ik gehouden tot 3 maanden. ik denk dat dat ook een beetje afstand bewaren is voor het geval dat.

maar geloof me na de eerste echo als je het hartje ziet geloof je het meteen. met mij gaat het heerlijk!

gr kim

15. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Nou ben blij te horen dat het allemaal goed met je gaat, geeft mij ook weer hoop hahaha. Het gaat nu wel snel bij jou zeg :) Lijkt me helemaal geweldig zon eerste echo :D

Misschien weet jij of dat dit normaal is, ik heb nu al een paar dagen de echte menstruatie pijn in mn buik en mn rug, hoort dit erbij?

16. monique1984

9 jan 2008
    96
    0
    0
    student verpleegkundige
    enschede
    gefeliciteerd lampie! echt super voor je!

en miranda... dat klinkt toch echt positief allemaal! ik heb al die signs niet! hmmm :( ik heb alleen een beetje kramp in mn buik maar dat is al iets minder dan gister! zal gewoon mn ei geweest zijn!

ik hoop het zo voor ons allemaal!

liefs

17. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    had ik ook de eerste paar weken dacht ik echt dat ik ongie werd. komt door de hormonen en omdat je baarmoeder uitrekt hoe klein die kleine ook nog is .
    gr kim

18. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hey Lampie:
    GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP!

En nou lekker genieten.
    Liefs Miranda

19. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Lampie...super meid...gefeliciteerd

ohhh ik hoop zo dat wij allemaal straks zo'n berichtje kunnen posten!

20. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Mik gefeliciteerd met je zwangerschap :)
    Miranda, dat klinkt positief al die symptomen (de pijn op zich niet natuurlijk ;) ben benieuwd hoe dit afloopt.
    Missa ik ben het met je eens, ik wordt eigenlijk ook gek van dat onzekere, dat ik echt zo iets heb van laat die menstruatie maar komen. Ik heb dat steeds tegen de avond de klachten komen, gister ook weer heel erg, kokhalzen, duizelig en kribbig, opgeblazen buik. Mijn borsten voel ik totaal niet. Nu is het ochtend en gaat het gewoon goed. Mijn verloofde maakt zich grote zorgen en vindt dat ik de dokter moet bellen, hij denkt dat ik iets onder de leden heb.

Rid, heb je een update over hoe jij je voel? :)

Deel Deze Pagina