Hey Suus Nou ja een dokter zou ik alleen raadplegen als je zelf ook zoiets hebt van dit is niet goed.... Tja hier gaat het wel lekker, ik heb eigenlijk geen klachten behalve zo heel af en toe eens een beetje druk op de onderbuik maar ja dat kan ook van een aankomende ong. komen, heb alleen de laatste uurtje of zo vreselijk last van zweten en soort opvliegers hahha geen idee wat dat nou weer is maar heb weinig hoop dat het gelukt is hoor, heb de testen nu binnen maar ja eerst maar weer wachten, wachten en ik haat wachten hahha
Wachten sucks! Ik ga ook zeker nog niet naar dokter, het is alleen irritant dat mijn vent zo doordramt, maar ik hou mijn poot stijf. Het is een man wat weet hij van vrouwenongemakken Lampie van harte, geniet ervan!
hahaha is ook zo Suus, ik zeg net tegen die van mij dat ik het niet leuk vind om eventueel (als ik niet voor die tijd ong. wordt) te moeten wachten tot volgende week zaterdag, maar dat snapt ie ook niet haha...hij denkt er wel aan maar is er niet zo mee bezig zoals ik ben pff mannen
Nou toch maar een banner aangemaakt op een cyclus van 28 dagen haha wil ook iets eronder hebben...als ie verandert pas ik em wel weer aan
Hier precies hetzelfde. Hij heeft echt zoiets van eerst maar es zwanger zijn en dan praten we weer verder. Tsja, je hebt ze toch nodig om zwanger te raken Was je gister weer aan het werk gegaan? x
nee ben nog ff thuis gebleven en vandaag was mijn vrije dag dus morgen weer aan de slag..wel beter om even afleiding te hebben dan haha en ja ik dacht dat mijn NOD ook 28e of 29e was maar mijn banner zegt dat ik over 2 dagen kan testen dus dat snap ik niet helemaal eigenlijk... En ja soms zou ik wel willen dat ik net zo nuchter kan zijn als mijn vriend hoor maar aan de andere kant is het voor vrouwen natuurlijk ook wel f wat anders omdat het iets is wat in ons lichaam gebeurt en groeit....
Zo is het maar net Rid! Het moet geweldig zijn om als vrouw de eerste te zijn die er achter komt dat ze zwanger is. Ik ben nu erg blij want zojuist is bevestigd dat wij trouwen op 14 maart! De datum was steeds zo onzeker, nu niet meer gelukkig!
@mik en lampie, meiden gefeliciteerd Geniet er van Ik heb vanmorgen arts aan de lijn gehad, en ik moet stoppen met de pil totdat me menstruatie er weer is dus dat duurt nog wel, want meestal voel ik hem aan komen maar nog steeds niet bah bah bah. KUT PIL hahaha Nou ik gaat film kijken heb vanmiddag Hairspray gekocht xxxx
haha ja lijkt me geweldig om te trouwen maar we hebben helaas het geld er nu niet voor want wil wel een feestje en wat al meer als ik ga trouwen dus we wachten nog maar even dan
ik vind die pil ook niks bah! aan de ene kant dus goed dat ik PCO heb! haha! wat erg dat ik dat zeg eigenlijk veel plezier met johnny travollie en hairspray (sorry ben een beetje vervelend vandaag haha)
Lampie GEFELICITEERD MEID! echt super, hoeveelste ronde was dit nu voor je? enne geloven hoor zijn mooie testen Hier nog nergens last van, ja moemoemoe maar verder niks Dus wachten bahbah Kreeg geen berichtjes dat er gepost was verdorie....zo vervelend hihi verslavend forum....
Bedankt allemaal Dit was mn 5e ronde steffie, dus best wel vlot gegaan Mooi balen Bloem Hopelijk komt het allemaal snel in orde. En voor de rest van de dames ik duim gewoon verder.
hihi ja dan is er nog hoop voor mij dit is ronde 6 maar heb tijd gelukkig....alhoewel....grrrrrrrr maar geniet er maar van meid!
Tuurlijk is er hoop voor jou hahaha, ik zal flink duimen voor je En genieten doe ik zeker, vanochtend er nog een digitale test tegen aan gegooid en nu ben ik er toch wel zeker van hahaha.
@Lampie, WOW! \/ \/ Van harte gefeliciteerd meissie,supernieuws! Geniet er maar lekker van! @Bloem Leuk dat jij er ook weer bent,gezelli! Maarre wat lees ik ,misschien zwanger? Nou dat zou leuk zijn meis. Hoe issie verders met jullie? Gaat het goed in je kapperszaakkie? Voor alle meiden,heel veel succes en ik hoop dat jullie snel mogen volgen! Liefs Dais..
hahaha dank je wel Ik schreef het al eerder, het is moeilijk om te geloven. Ik las toevallig dat jij zit te wachten op een uitslag wat betreft je kindjes, ik hoop dat alles goed is, ik zal flink duimen!