iedereen kletst maar verder hahaha zonder reactie te geven dus ik dacht even een gilletje maar meer als geintje bedoelt
hey meiden ik zal hiert de komende tijd niet zoveel zijn want mijn comnputer is gecrashed en terug naar mediamarkt. dus vier weekjes ongeveer . tot die tijd kom ik af en toe bij mijn nouders kijken maar daar zal te lang tussen zitten om te reageren. dus tot over vier weken. gr kim
mik 25 dat is niet zo mooi, pff balen man en dat dat zo lang duurt Hier nog geen tekenen van de ongi eigenlijk. Maar ben bang dat als ik test dat het nog nega zal zijn, of is het niet te vroeg voor een testje (jaja daar gaat ze weer...loopt tegen nod aan lol)
Rustig hier meiden! Anyway, ik ben zo beroerd de laatste dagen, vreselijke krampen en zo duizelig en misselijk dat ik niet rechtuit kan lopen, 's avonds kokhalzen. Ik ben net bij dokter geweest, ze hebben een bloedtest gedaan, maar ik weet 99% zeker dat het geen zwangerschap is, maar iets anders, wellicht een buikvirus, ik heb er medicijnen voor gehad. Zij wilde echter toch ook een test doen om het uit te sluiten. Maandag weet ik de uitslag. Ik geloof in vrouwelijke intuitie en de mijne zegt dat ik niet zwanger ben. Rid, hoe is alles daar? Steffie, ontzettend spannend met je NOD zo dichtbij!
susanne, ik denk ook dat ik niet zwanger ben! heb net het gevoel alsof ik gewoon ongesteld moet worden! mn kerel zit hier te zeuren dat ik dat niet zo moet denken en positief moet blijven! heb het gevoel alsof ik ieder moment in huilen uit kan barsten en dat alles me gewoon te veel is! bah ik voel me kl*ten!
jammer missa op naar de volgende ronde. wel toevallig mijn 1e ronde was ook 38 dagen. lampie gefeliciteerd
Hey Hallo Nou Suus ik ga morgenochtend er maar een testje aan wagen, zit dan op dag 29 en als ik het goed terug gerekend heb wanneer ik mijn ei had zou ik nu volgens mij een uitslag moeten krijgen...pfff eng hoor hahaha
@monique84: als ik denk: bah ik kan wel huilen!...dan doe ik het ook gewoon lekker. Lucht op hoor Sterkte. Jammer Susanna....volgende ronde beter hopelijk! Ben benieuwd Riddle, ik zie het morgen dan wel.
Rid, ja joh! Gooi er een test tegenaan! Ik ben echt benieuwd wat je uitslag is! Mellon, tsja ik weet het dus nog niet 100% zeker, maar het is mijn instinct. Stef, ja het is echt vreselijk! Je kunt die test wel uit die kast vandaan scheuren! Wat zitten allemaal dicht bij elkaar met die data, echt heel erg spannend! Fingers crossed!
ik ben vanavond wezen paardrijden gelukkig ff mn gedachten ergens anders bij! voel me beter dan vanmiddag maar zit nog wel met het zelfde "niet zwanger" gevoel! maar ja we zullen erachter komen volgende week! succes meiden met wachten! de meest rottige tijd vd maand hahaha! slaap lekker en fijn weekend! liefs monique
Lampie meid wat super gefeliciteerd net als mij in de 5e ronde nou mooi toch is idd best snel... Geniet er maar en het duurd ff voor je het echt kan geloven had ik ook maar positief is positief.... xx simone
mogguh dames.. Test was negatief, had het wel een beetje verwcht hoor maar kan et niet helpen toch teleurgesteld te zijn pfff je hoopt er zo op...nu maar snel ongi. worden hopelijk en dan naar de volgende ronde x
meiden....ik heb getest kon me niet meer bedwingen vanmorgen enne het is zo een test waar de uitslag 5 min later pas te zien is (volgens de beschrijving dan) maar na 2 min zag ik duidelijk een tweede streep! ok hij is nog niet zo fel als de teststreep maar hij staat er...ga straks voor batterijen dan kan ik een foto aan mijn album toevoegen dus denk dat het eindelijk raak is! voelt zo onwerkelijk en toch ga ik straks nog een testje halen en die morgen vroeg nog eens overdoen voor de zekerheid erg he
@ Steffie, gefeliciteerd! Heeft het duimen toch geholpen @enomis, tja het is heel moeilijk te bevatten dat je echt een positieve test hebt