wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeetje meid wat erg! ik hoop voor je dat je je moeder zometeen te pakken krijgt. Kan mij voorstellen dat je je klote voelt nu. Ik ga voor je duimen! Sterkte!

2. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Jeetje dat klinkt echt heel heftig! sterkte toegewenst en ik hoop dat het allemaal positief uitpakt voor jullie!
    Sterkte!

3. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    pff sorry hoor, maar moest het echt ff er uit hebben. En gelukkig luisteren jullie naar iedreen. Dus had echt ff zoiets van ff eruit gooien.

Achter in je hoofd heb je ook wel iets van ze doet het niet. Maaar toch snap je. Een aardige jongen moeder met een hersenleeftijd van 80 jaar das gewoon klote.

Maar we gaan er hier van uit dat ze al haar kleinkinderen gaat mee maken. Maar tis gewoon ff spanning dat in de weg zit :(:(

xxx

4. Ja maar ook omdat ze al eerder een poging tot zelfmoord heeft gedaan dan ruist er op dat moment gelijk weer allemaal gedachtes door je heen.
    En je kan gewoon spuien hier hoor! Doe ik ook!

xxx

5. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    kan ik me heel goed indenken meid!
    Spuw je gal maar lekker want het opkroppen moet je zeker niet doen!
    Het is en blijft natuurlijk voor haar erg zwaar nieuws en ze wil het op haar eigen manier verwerken...
    Ik ga voor je duimen dat je snel wat hoort van haar en je haar dan ook in je armen kan sluiten!
    :thumup:

6. Hier sluit ik mij bij aan, mooi gezegd DAG!

7. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Dankje wel voor de berichtjes ;).
    Ze heeft ook heel wat achter de kiezen helaas. maar tis gewoon ff zwaar klote zo.
    En ze is nog steeds niet thuis :S, het is ook gewoon vreemnd als je altijd iets tegen je moeder kan zeggen zonder dat ze boos word, en nu bij een knip in je vingers kan ze al kwaad worden :S
    Laat ik het zo zeggen het is heel moeilijk voor haar om het accepteren maar ook voor ons, die om haar heen leeft :S

Pff en dan is me tante die die onlangs (4 maanden geleden) overleden ook nog jarig :S.
    Ik heb me dag echt totaal niet vandaag zie ik maar weer.

En nog steeds aan het bloeden, dus geen innesteling haha nee gaat lekker aan deze kant
    xxx

8. Niet meer actief

Meis wat moet jij je kl#$%&*te voelen zeg
    en je tante die vandaag jarig zou zijn is haar zus(je)?
    Is zij jong overleden dat je moeder het daar misschien ook erg moeilijk mee heeft?
    Tjee meid ik hoop dat je snel iets van je moeder hoort.

9. Nou meiden ik ga zo naar mijn werk. Misschien dat ik mij vanavond nog even meld na het werken. (verslavend zo'n forum) haha

Annemarie sterkte en ik hoop dat ik vanavond kan lezen dat alles goed is met je moeder!

Fijne avond allemaal!

xxx

10. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Nee was de zus van me vader, zij was 48 toen se stierf.

Hansje werkse, spreek je vanavond mischienw el weer :D

ik gata ook evebn me ding doen, moet nog boodschappen doen

Als ik iets meer weet laat ik het horen ok
    xxx

11. Niet meer actief

Owww heel jong gestorven dus ppfftttttt kan je moeder niet naar de begraafplaats zijn om haar te gedenken of iets?
    Nogmaal ik hoop dat ze snel iets van zich laat horen en jullie onzekerheid weg is.

xXx Eliza

12. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    oh goodies... Annemarie wat klote voor je! ik geloof dat we allemaal onze cyclus en zooi even opzij hebben gezet door dit berichtje van je. Dit is echt naadje... ik hoop voor je dat je haar snel te pakken krijgt, want onzekerheid.. moet je weer wachten! het is echt je dag inderdaad niet vandaag. Sterkte lieve Angel!

13. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    eyey meiden,
    nou me ma belde heeft al gebelt. Ze heeft idd bijna voor de trein gestaan met haar auto. Me stiefvader moest haar komen halen. Ze was helemala de weg kwijt.
    Ze heeft antidepresie gehad van de dokter, en ze ligt heerlijk te slapen hoorde ik.
    Ze weet totaal niet meer wat er was en is gebeurt, en wat ze heeft ze gezegt.

Voor de rest gaat het gelukkig weer goed met haar.

Pff echt een opluchting ff. En me ongi doet ook heel raar, heb al vanaf begin middag tot aan nu niks meer gevloeit :S haha word er echt gek van :D

xxx

14. Niet meer actief

Gelukkig dat je moeder weer thuis is en misschien maar beter dat ze het zich niet kan herrinneren

Knuffies Eliza

15. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    goed te horen dat ze weer veilig terrecht is.. nu jij ook weer even tot rust komen met je rare ongie fratsen! -x-

16. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Blij om te lezen dat ze toch weer terug is.. pff.. ik weet hoe moeilijk het kan zijn om je moeder "rare" dingen ziet doen of zeggen..

hoo pdat je je nu wel weer wat rustiger voelt..

17. esther 7

esther 7 Bekend lid

18 jan 2007
    628
    0
    0
    @ angel

wat vervelend allemaal zeg,gelukkig is ze weer thuis.

@ de rest
    ik heb weer gestest maar weer negatief...
    hoelang na een innesteling kan het duren voor er voldoende hcg in je urine zit?

ik hoor graag zoveel mogelijk antwoorden..
    ben een beetje moedeloos..

liefs esther

18. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Ik heb dat wel gedaan, op de dag dat ik met de pil gestopt ben (die dag dat je dan eigenlijkw ee rmoet beginnen) heb ik de pil laten staan/liggen en begonnen met folium zuur. Ze raden aan 4 weken voor bevruchting tot 8 weken na

19. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Hoi hoi, ben ik weer, na een potje moloponyen LD...ff ontspanning doet een mens goed.
    Nou mijn bloeden is weer begonnen :D word er echt gek van

ff vies vraag:
    Met tapom in brengen kwam ik waarschijnlijk tegen me baarmoeder mond aan, en deed echt ongeloofelijk veel pijn hele steken. Dit heb ik nooit gehad, wie wel?

En echt bedankt voor jullie berichtjes, vind het echt super lief. Deed me wel ff goed hoor meiden.

Yuna28:heb jij het zelfde meegemaakt?
    xxx

20. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Angel :

Mijn moeder is blind, shizofreen en slecht ter been.. en ja door toestand heeft ze vaak genoeg geroepen er een eind aan te maken.. enzo.. maar ze roept ook wel eens andere rare dingen, waar je soms om kunt lachen andere keren geirriteerd om raakt..

maar ik ken haar niet anders als dat ze nu is

Deel Deze Pagina