Goede Morgen allemaal @ daisy mm spannend hoor, zal de 31 voorje duimen hoop dat het allemaal goed is... succes iedereen vandaag met wat dan ook liefs
Ahhh Suus wat irri voor je, nu weet je helemaal niet waar je aan toe bent! Nou hier nog steeds geen ongi. te bekennen, ga morgen nog maar ff een testje doen, just in case haha en als die nega is, wat ik wel verwacht, dan moet ik gewoon afwachten...pff gewoon zeg ik He suc6 Suus en let me know! Knufff
Ik ben zwanger! Vandaag nog eens 2 testen gedaan van verschillende merken en beide positief! Het dringt alleen niet erg door Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan Het idiote is dat sinds gister ook mijn duizeligheid praktisch is verdwenen. Ik huil alleen wat af omdast ik NL zo mis Ik blijf nog steeds voor je duimen Rid! xxx
ahhhh wat SUPER voor je Suus.....ik ben wel beetje jaloers hoor....wel raar dat de arts je bloed negatief had getest dan! Joepieeeeeee mijn Suusje is zwanger! hahaha
Bedankt meiden! Ja dat bloed was natuurlijk van agelopen vrijdag. De dokter zei dat de hoeveelheid zwangerschapshormoon in 48 uur wel kan verdubbelen dus wellicht is dat de reden.
@Suus van harte gefeliciteerd! \/ \/ Supernieuws! @Lamie,dat is idd erg vervelend voor je en wat voel je precies dan? Een soort ongie pijn? Hier gaat het wel hoor dank je,ik maak me nog niet echte zorgen duss hopen dat het meevalt... @Missa,dank je wel,lief dat je duimt voor ons! @Riddle,ik hoop voor jou dat het ook een posi test wordt! Tuurlijk voor iedereen heh! Liefs Dais..
haha ja zou wel moeten he? We lopen in dezelde cyclus dus zou wel zo eerlijk zijn haha nee verwacht het echt niet omdat ik op een steekje hier en daar nergens last van heb dus zal wel ongi. worden...wanneer dan ook haha heb je het je mannetje al verteld?
Ja hoor die weet het ook. Superblij natuurlijk! Zodadelijk moeders even bellen in NL, die weet niet wat ze hoort!
Hallo allemaal,mag ik meekletsen? Ik ben bijna 29 en sinds 24 jan gestopt met de pil,gaan gelijk voor het echie..ik heb een dochtertje van 4,5.... Suzanna hartelijk gefeliciteerd!
Welkom Allwoman en veel succes met (weer) zwanger worden! @Suus....leuk hoor! @Dais...thanks meid Knuff
@ Daisy, ben blij om te horen dat het allemaal wel goed gaat met je. Ik zeg het nog maar een keer, jullie hebben het zo verdient Ik moet zeggen dat het nu best wel gaat met de buikpijn, voelt idd als een heftige ongipijn. Morgen naar de HA en dan maar afwachten wat er gaat gebeuren
hey susanna Wauw GEFELICITEERD echt mega! ben wel een beetje jaloers hoor hihi wou dat het hier al zo ver was! nou meis geniet er van! liefs
ey meiden, wat een stilte hiero Hoe is het hier? Bij mij niet zo best :O...Ik heb het steeds heel warm :O (overgang haha ) En was voor de 2de keer misselijk in 3 dagen :O:O En jaja klachten lijst word groter, want vanmorgen doucehn en ging me afdrogen (verder deitails laat ik wel ff zitten ) toen deed me tepels hee erg pijn :O Of het is gewoon duidelijk dat me lichaam raar dat van de pil, of.... Nee ik denk het eerste. Maar ja we zien wel toch. Wta moet ik doen> Dat vraag ik me wel af dan :S Hier nog meiden met sugestie's? Liefs bloem
Ey meis, lang niet gepsroken hoe is het met jou? En ik mag wel opschieten met me berichtjes jij staat boven an hahaha Thja morgen testen:S, maar ik heb vorige week ook getest he die was negatief :S xxx