Zeker lang niet gesproken was al bang dat je me niet meer kende . Probeer het anders tot zaterdag vol te houden. En dan te testen, want wanneer moest je je pil ongi krijgen? En waarom moest je ook alweer ff wachten met een nieuwe strip slikken? (sorry ben de laatste dagen zeer vergeet achtig)
Tuurlijk herken ik je nog wel (mijn geheugen is niet zoals een zeef grapje) Maar ik zal idd ff tot zaterdag wachten. Ik moest aankomend donderdag 3 weken geleden ongi worden :O En ik moest wachten tot dat me ongi er weer was zei de arts. Zodat ik weer opneiuw kon beginnen. xxxx
Jeetje dat is lang geleden zeg.. En het is echt de laatste paar dagen dat ik zo vergeet achtig ben hoor. Normaal heb ik wel een goed geheugen haha. Maar mag je pas slikken wanneer je ongi bent omdat er anders een kans is dat je zwanger bent ofzo? Want kunnen ze anders geen bloed prikken?
haha owjee ouderheidsdom Thja de dokter had zoiets van stop maar even en zorg eerst dat je ongi er is, idd mischien dat het heel waarschijnlijk een zwangerschap is. Ik weet het niet. Bloed prikken vond ze nog niet nodig . Grr ik vermoord mij arts nog is Ik lig altijd in d eklingel met mijn arts. Wat is het verderzz hier stil joh :O xxxx
Nou lekker dan, als je misschien zwanger kan zijn kan ze ook net zo goed bloed prikken toch. Want anders kan je ook gewoon aan de pil weer. Want dit is natuurlijk ook niet goed voor je lichaam he:S. Zou ook zo een dokter vermoorden haha
Hey meiden kom ook weer ffies buurten. er zijn veel nieuwe meiden bij gekomen leuk hoor en zo herkenbaar als je de berichtjes dan leest. Ik wil iedereen heeeeel veel succes wensen met zwanger worden en voor de gene waar het al raak is gefeliciteerd natuurlijk. xx simone
Dan moorden we der samen uit ahahah Deze huisarts heeft 2 jaar gelden het zelfde geflink mij met iets te lang laten lopen, en nu dit bah. Maaar ja volgende week ff afspraak maken bij me vriends huisarts en me daar laten in schrijven :S xxx
Inderdaad hoor andere huis arts nemen. Want als ze vermoed dat je zwanger bent kan ze gewoon een bloedtest laten doen. Wat een onzin zeg.
Ja idd vind ik ook, maar ze had zoiets van wacht ff 3 tot 4 weken. Ik had zoiets van ach we lopen er nog wel ff mee door :O xxx
Maar dat is toch te lang om je lichaam zolang zonder te pil te laten. Als je nog helemaal niet op dit moment zwanger wilt worden.
Hte komt er op neer (zo denk ik dat die arts het bedoelt) dat ik dan weer helemala opnieuw moet beginnen met de pil. Totdat me lichaam normaal reageert. Dus met andere woorden dan "moeten"we de komende maand met condoom vrijeen of helemaal niet (al is allebij geen optie eigenlijk:O) xxx
Ze is gewoon gek die dokter.. Pfff condoom, lijkt me echt niets. Mijn vriend en ik hebben het 1 keer geprobeerd. Toen zei ik test je maar op soa's, want met condoom is niets haha.
hallo meiden! tijdje geleden dat ik online ben geweest! ik ben nu inmiddels zover dat ik netjes elke maand ongesteld wordt! ( eerste cyclus duurde ruim 80 dgn ) ben blij dat mijn lichaam het weer doet maar zou het toch leuk vinden als onze wens snel in vervulling mag gaan ! en dat hoop ik dan niet alleen voor mezelf maar ook voor jullie allemaal hoor! fijne avond nog! dikke knuf Dagmar
naja we doen het nu ook zonder (allebij soa vrij hoor ) en thja me vriend heeft gezegt: zal het raak zijn hier door, dan heeft god dat gewilt (en we zijn nog geen eens geloofig, maar de woorden deden me wel warm ) xxx
Inderdaad bloempje! Als "god"/moedernatuur what ever, wilt dat jij zwanger raakt gebeurt het toch wel of je nou de pil slikt of niet haha.. Dag, goed hoor dat het je 2e ronde is regelmatig, hopelijk ook je laatste omdat je straks zwanger bent . Ik ben nog steeds niet regelmatig! Wel word me cyclus steeds 5 dagen korter.