Moet ik ook nog eens een keer kijken vind Courtney wel een hele goede actrice. Jullie kunnen inderdaad niet meer doen dan afwachten, ik wacht wel met jullie mee
goede morgen allemaal Hoe gaat ie hier? hier gaat ie ruk voel me ech blee en heb er ook nog es een koortslip bij :S En heb het gevoel dat iedereen om me heen zwanger word.... IK WIL OOK maar goed geduld is een schone zaak hihi @ Daantje hoe gaat ie met jou? al even niet gesproken.... heb je nog last van ontpil verschijnselen of gaat het nu goed? WEl grappig dat we gelijk op gaan allebij de eerste ronde 38 dagen Succes iedereen vandaag liefs
Nou ik ga door voor ronde 2, na 32 dagen ben ik ongi. geworden...hopelijk dezed maand een beter resultaat Meiden jullie ook veel succes!
hai missa, hier alles goed heb nu 5dagen vrij van mijn werk moet maandag weer beginnen. het is zeker leuk dat we samen 38 dagen de 1e ronde hadden. ik heb nu sinds mijn ongi geen ontpillings verschijnselen meer (gelukkig). ik voel me goed ben druk bezig met het plannen van mijn bruiloft, waardoor de gedachten aan een kleine wat rustiger is, maar klussen blijft hahaha hoe gaat het met jou heb jij nog last van ontpillings verschijnselen? groetjes daan
heej dames... gister ongi geworden, had het ook niet verwacht deze ronde, omdat mijn vriendje op vakantie was tijdens mijn vruchtbare dagen! Nieuwe ronden nieuwe kansen... hopen dat het deze maand raak is... dit is ronde 6!
Hallo allemaal! Hebben we hier nog een lijst? Ben zo benieuwd wie er allemaal nog in de lijst zijn (hoop heeeel weinig natuurlijk, allemaal naar de roze mama lijsten!) en voor wie ik nog mag gaan duimen! xxx Ingeltje
Hey enomis! Wat leuk om tezien dat je nog helemaal zwanger bent fijn! Ik weet nog dat je roze werd in de lijst, hihi lang geleden alweer, inmiddels ben ik zelf ook roze!
ff heel off topic, maar er staat een foto van onze jongste bij baby van de maand Djamai Julco die foto samen met nog foto`s van mij en mijn gezin samen met mijn broer hebben we als cadoo aan mijn ouders gegeven met kerst, heeft dus een speciale betekenis
Hallo meiden Ik ben net nieuw hier dus ik dacht ik kom gezellig meekletsen Voor mij ook de 1e ronde, ik vind het allemaal superspannend en ben zo blij dat ik hier lekker even over dit alles kan kletsen. Wij houden het geheim alhoewel m'n vriend zegt dat het van m'n gezicht aft te lezen valt hihi. Ik probeer me ook echt in te houden en er niet de hele dag over te denken of te praten maar Oo wat is het moelijk Gelukkig moet ik zo gaan werken en kan ik m'n gedachten even verzetten. Nog meer meiden hier met continue diensten? Groetjes
Welkom nieuwe meiden, heel veel succes en plezier natuurlijk @bloem, hoe gaat tie nou? Las dat je HA geen bloedtest wilde doen?
hey daantje, heb opzich niet echt meer last van ontpil verschijnselen... alleen heb het gevoel dat nu opeens iedereen zwangers is om me heen... A das ja lekker dat je een paar dagen vrij bent! Vandaag is ook mijn eerste vrije dag tot dinsdag ik moet woensdag pas weer werken mmm heerlijk! O wat ja gaaf dat je gaat trouwen, gefeliciteerd spannend hoor wanneer is de dag? liefs en succes iedereen
ja vrije dagen zijn lekker. de groote dag is 15 mei. nu dat je probeert zwanger te raken lijkt de hele wereld er wel mee bezig te zijn, kijk tv en iedereen is zwanger of gaat trouwen echt ongeloofelijk.
hey meiden ik kom weer even bijlezen, zit ook weer op de wachtbank, deze keer wel met hulp van de gyneacoloog wie weet groetjes
Hey meid helemaal super voor je hoor voel je je verder goed? Ik voel me nog steeds super ben 1 dag misselijk geweest met koorts maar verder weinig klachten rond de8 tot 13 week veel moe geweest maar dat is nu ook weer minder gelukkig. Nou geniet van je zwangerschap en hoop dat je je goed voelt. xx simone