hoi sweety83, erg vervelend om te lezen dat het bij jou wel moeilijk gaat terwijl je (zo te lezen) toch al niet zoveel geluk hebt in je leven omdat alles zo moeizaam gaat. Hopelijk duurt het bij jou niet zo lang meer en word je gauw verblijd met een kleintje
zeg ik heb een vraagje heeft er iemand ervaring met clomid is je cyclus dan korter of langer of hetzelfde groetjes x
hoi allemaal vandaag maar eens een ovulatietest gedaan aangezien de banner aangeeft dat ik over 3 dagen een ei heb en tja RAAK, dus maar ff flink klussen deze dagen liefs
haha ja zal ik doen heb er maar even een foto van gemaakt zet hem wel even in mijn album. Hoe gaat het met jou? al veel last van zwangerschaps verschijnselen?
hai missa met mij gaat het goed, ik heb het idee van alles te voellen een raar gevoel in de buik. het is maar afwachten
Hey Daantje25 O spannend zeg misschien heb je nu ook wel een ei dan gaan we echt gelijk op :d Heb je ook een ovu test gedaan of niet? groetjes en nog een fijne dag liefs
hai missa nee ik heb geen ovulatie test gedaan. ik wil dit voorlopig nog niet mee beginnen, ik wacht het wel af
Heej meiden! Hoe is het hiero? Nog spannende dingen gebeurd? Hoe is het met Bloem? Hier alles oke,as woensdag krijgen we toch een vruchtwaterpunctie om te kijken of ze down hebben,dus errug spannend! De uitslag is er dan die week erop.... Meiden ik duim nog steeds voor jullie(duimen doen pijn intussen ) Liefs Dais..
Ik duim ook heeel hard voor jou Dais! Ik duim voor een goede uitslag voor jullie en jullie baby's. Dikke knuffel!
@Ingeltje,wat en duidelijke foto's van jullie uk,mooi hoor! Mooi kamertje ook! @Ikdus,dank je wel,je bent een lieverd! Ik heb ook foto's van onze beebjes in mn album.
Wat een mooie echo's Daisy, echt prachtig zulke pret echo's. Konden ze ook al het geslacht zien, of is dat nog niet aan gemaakt? Je ziet al echt dat het baby;s zijn echt mooi. Dat dat allemaal in dat buikie van je past, die is trouwens ook erg mooi!
Super daisy! Jij hebt de eerste echo zeker ook inwendig gehad? Ik wel, mijn darmen zaten vol lucht haha. Daardoor wel hele mooie, duidelijke echo's!
hey meiden ik ga weer even bij jullie kijken. mijn computer is al drie weken weg en jeetje wat mis ik hem. maar ik zal er voorlopig niet meer zo vaak zijn. ik heb vandaag namelijk te horen gekregen dat het niet goed zit bij mijn man in zijn hoofd. hij heeft in zijn hersenkamers bolletjes zitten en ze weten niet wat dit betekend. het kan goed of kwaadaardig zijn. dus vanaf nu zal ik veel in het ziekenhuis doorbrengen met mijn man. dan weten jullie waarom ik er niet zo vaak ben. we worden nu doorgestuurd naar het vu! weg onbezorgde zwangerschap. maar ja komt wel goed. ik hou jullie op de hoogte! gr kim