Mik verschikkelijk zeg! Heeeeel veel sterkte. Maar konden ze geen ander ziekenhuis voor jullie bedenken die beter is ? Wil je niet bang maken. Maar ze konden longkanker bij mijn oma niet eens herkennen, en de andere tumoren ook niet. Terwijl ze heel vaak voor foto's en controlles naar het ziekenhuis moest. En ze liep al 2 jaar er mee, mijn oma wist het. Maar het ziekenhuis beweerde heel hard ze geen longkanker had. En toen had een invallende huisharts het ontdekt.
@Mik,ook hier wil ik je onwijs veel sterkte wensen! Ik hoop dat alles goed uitpakt! Mooie foto's heh,ik ben ook zo trots op mn schatties.. Deze zijn in Nijmegen gemaakt,daar zijn we voortaan onder controle en krijgen iedere 2 weken een uitgebreide echo! Daar kunnen ze ook inzoomen dus dat scheelt dat zie je wel. @Ingeltje,mn eerste echo was ook inwendig ja,was nog heel vroeg,nog geen 5 weken en daarna nog een keer inwendig.. Hoe gaat het met jouw? @Ikdus,het geslacht weet ik niet of dat gezien is maar we gaan as Woensdag weer en dan vraag ik het wel,hihi.... Spannend! Nog steeds niks van Bloem gehoord? Die houdt het ook lekker spannend zeg Succes meiden!
Dat verschilt,bij de 1 met 15 weken en bij de ander pas bij 20 weken. Maar ik heb gehoord dat ze met een vruchtwaterpunctie altijd kunnen zien wat het geslacht is dus dan weten we het sowieso over anderhalve week Maar ik kom het gelijk melden hoor als we het weten....
Wauw wist niet dat het daar mee kon.. Ben zeer benieuwd, al vind ik de gezondheid in dit geval toch belangerijker. Eerst moet je dat zeggen hoor dan pas het geslacht :d.
Kim, dit is wel heel rottig nieuws zeg, hopelijk pakt het allemaal goed uit voor jullie. Ik zal aan jullie denken... @daisy en Ingeltje, wat een prachtige echo's
nou meiden ik ben weer van de schrik bekomen. donderdag weten we als het goed is meer. dan moeten we bij hhet vu zijn! dus duim voor ons meiden gr kim
Ja k bedoel het niet rot Mik, maar deze ervaring gun ik gewoon niemand. Ik hoop dat het snel goed komt Mik, en dat het goedaardig is zodat je vent straks gezond en wel van jou en de baby genieten. Succes en veel sterkte.
Wat een gezellig heid hier weer joh :S haha (sorry) Maar ja hier gaat ales wel ok, verstand kies komt weer is door zetten, hele weekend vol met diclofinac en paracetemols gezellig voel me zo hight als het kan haha. Maar ja ongesteld heid is gekome, donderdag al. Na 3 negetieve testen. achjah na de zomder vakantie gaan we veder kijken. We willen dit jaar eerst op vakantie end aarna gaan we kijken hoe de zaken er uit zien. Dus waarschijnlijk gaan we in sept eindelijk voor het echt ,. We hebben nu al goed geoefend hoor hahahah. Liefs Bloempie
Hey Daantje25 Ja is gelukt ik had de ovu test 13 feb gedaan en het was posi dus ff geklust Haha Nu maar afwachten.... hoe is het bij jou? @mik25 zal voor jullie duimen! liefs
Vandaag getest, met positief resultaat! Er stond toch echt dat ik zwanger zou zijn, kan het alleen nog niet echt geloven... Zou ik dan echt zwanger zijn? En dat al na de eerste ronde? Als dat zo is, zou dat echt ene klein wondertje zijn.... Durf alleen nog niet blij te zijn. Net met de gynecoloog gebeld en die vertelde dat ik nog tot vrijdag af moest wachten of ik niet alsnog ongesteld zou worden, daar ik eigenlijk niet precies weet hoe lang mijn cyclus normaal gesroken is, en het schijnt dat de pregnyl zelfs na 14 dagen ook nog invloed op de test kan hebben... Ik weet het niet... Heb ondertussen ook al een keer negatief getest vorige week, dus ik zou haast zeggen dat de pregnyl toen al uit mijn urine was, maar heb ik daar verstand van? Ik weet het niet, kan alleen maar hopen en braaf afwachten tot het vrijdag is... Iemand die ook in zo`n situatie gezeten heeft en die mij hier meer over kan vertellen? Ik hoor het graag van jullie, daar wachten al zo verschrikkelijk lang duurt... Liefs Jeanette
hai missa ik hoop voor je dat het gelukt is. met mij gaat het goed. ik ben erg moe en nu al 4 ochtende misselijk en ook met vlagen overdag en sinds gisteravond een zeer zwaar gevoel en een gevoelig onder buik tot in de liezen heel raar
O zou mooi zijn dat het raak is voor je.... hier ben ik er bang voor hoor, maar goed we wachten af...... liefs
Hoi Dames, Hoe gaat het hier? Met mij alles okay. Ik heb mijn eisprong nog niet gevoeld, dus ben bang dat het weer een lange cyclus word deze maand. maar we klussen wat af, en hopelijk werpt het deze ronde zijn vruchten af! Sweety heel veel succes met afwachten! Hoe is het verder met de zwangere dames? Veel kwaaltjes of valt het mee? Liefs Nikki
Dankje Nikki, Maar dit valt echt niet mee.... Voel me zo machteloos en ben zo verschrikkelijk bang voor ene teleurstelling... De HCG komt en gaat en komt en gaat, wat moet ik daar nou van denken? Een menstruatie lijkt er nog niet aan te komen, altijd 3 a 4 dagen voor die tijd allerlei klachten, maar nu niet... Weet niet wat ik er van moet denken... Is er iemand die dit ook heeft meegemaakt? Het komen en gaan van de HCG? Het maakt me onzeker en zou graag met mensen in contact komen die dit herkenen en me er meer over kunnen vertellen. Liefs Jeanette
zozozozozoz ben ff weer kijken hier....heb toendertijd bewust ff afstand genomen, vond het op een gegeven moment niet leuk meer ivm die voorvallen wat er waren gebeurd, maar verneem nix meer van dat meisje dus ben er wel overheen nu ... heb momenteel druk met werken en genieten van het idee zwanger te zijn, kan het nog niet echt geloven hoor! hoe is het verder hier met de dames, zie dat er al meerdere meiden zwanger zijn en anderen wachten weer af en druk aan de klus.....bloem is dus weer ongie geworden...jammer meis...maar lees dat je na de vakantie ervoor gaat weer....toppie! nou veel suc6 meiden met vanalles, spreek jullie weer
Hey meiden! vandaag de punctie gehad en we krijgen as dinsdga de uitslag over wel/geen down EN het geslacht! Weer spannend duss! Hoe is het verders hiero? @Bianca,lekker genieten meis! Enne gelukkig zijn er niet zoveel van die mafkezen zoals toen... 8) @Nikki,ik hoop heel erg met je mee meissie! @Sweety,succes meid! Nah ik ga mn bedje opzoeken,was een vermoeide dag vandaag! Laterss..