Jeetje Yuna, dan heb jij ook aardig wat voor voor je kiezen gehad of niet? 1 of ander manier wil ik het ook nog niet accepteren, maar dat komt wel toch. Ik gaat even eten koken met me mannetje en dan daarna lekker eten. We hadden wat nieuws uit de schappen gepakt (weer iets adners dan die hollandse borden eten ) Ik ben daarna weer aan wezig eet smakkelijk voor de rest alvast xxx
Ohohoh, ik zit ech gewoon te stressen hiero. Elke keer dat ik naar het toilet ga "rood" verwachten en elke keer weer min of meer opgelucht adem halen. Dit is echt slopend zeg
Hey meiden hier bent ik ook weer na een vermoeide dag werken poe wat was ik moe vandaag en in de loop van de dag kreeg ik ontzettende koppijn pijn in me onderrug dus dahct echt van nou ik zal wel ongi worden maar tot nu toe nog geendruppel bloed ondekt hoop toch echt wel dat het er snel aan komt zodat ik otch een beetje een normale cyclus heb of anders ja dat ik over een paar dagen miss toch nog positief mag testen. @ Angel wat een rot dag voor je gelukkig is ze terrecht sterkte verder. En verder nog geen roe in de lijst mag nu toch wel echt een gaan begeuren he. ik wacht nog ff af als er woe/do nog geen zijn ga ik weer testen denk. afwachten dus weer.
vervelend is dat het ik had het van het weekend al toen ik naar het strand ging was bang dat het ook zou komen dus voor alle zekerheid maar een tampon erin gestopt maar niks aan het handje en ja vandaag ook de hele dag naar de wc omdat ik elke keer dacht van nou volgens mij is het nu mis maar steeds niet. Heel vervelend als je niet weet waar je aan toe bent.
Ja, echt irritant he. Aan de ene kant hoop je natuurlijk dat het niet kom (en dan wel 9 maanden niet), maar aan de andere kan is zekerheid ook alweer iets, want ik heb al 2x negatief getest...
Heeft niemand is een gevoewlige baarmoedermond gehad? Echt vreemnd van me, nooit gehad en nu opeens wel :S
ja hoe bedoel je gevoelig hoe voel je het dan? met aanraking of gewoon gevoelig door steken ofzo? ja sorry dat ik het zo vraag hoor.
haha is niet erg, Ik ging net me tampon verschonen, en raakte volgens mij me baarmoedermond aan, en begon ernorm te steken. Dat heb ik nooit gehad met ongi niet, eigenlijk nooit. Vandaar dat ik het me afvroeg...
Ja ik heb dan 1x negatief getest vanmorgen maar goed kan natuurlijk nog te vroeg zijn geweest geen idee want had vorige week woe ook rozige afscheiding gehad en dacht nou miss me innesteling en dat zou betekenen dat ik na een week postief zou kunnen testen dacht ik weet het niet zeker hoor. ach ik maak mezelf van alles wijs maar het is gewoon maar afwachten. Ik heb nu nog 1 test liggen en die bewaar ik nog ff en anders moet ik nieuwe bestellen.
Ok ik begrijp het nou voor zover ik me kan herinneren heb ik hier net echt last van gehad vreemd he ooooo gek he al die rare lichamelijke dingen ik heb ook wel soms last van kleine dingen maar dan denk ik ook heb ik hier dan niet eerder last van gehad toen ik nog niet probeerde zwanger te worden. maar toch zou het ff in de gaten houden miss valt het allemaal wel mee.
thja sowieso moet ik me lichaam in de gaten houden, want alles is het ff vreemnd hiero in me lichaam. een week te vroeg aan het bloeden, dan ook nog is heel vaag eerst heel veel dan heel weinig dan niks dan weer het rijtje af haha, maar daar tussen door ook nog is zwangerschapskwaaltjes :S:S:S xxx
Hallo meiden! Ik heb net drie kwartier nodig gehad om jullie berichtjes allemaal te lezen, LOL. Ik heb weer een dagje aan het strand doorgebracht en ja, dan loop je gelijk errug achter met berichtjes lezen... @Angel1986 : Jee meid, wat heb jij een ontzettende rotdag gehad! Gelukkig is je moeder weer terug! En ook nog ongi... Het zit je niet mee! @DAG : Welkom en gezellig dat je met ons mee komt kletsen! Jammer dat we nog geen roze namen hebben, maar dat zal binnenkort vast wel gebeuren! Ik blijf gewoon duimen! [-o< X
Hoi meiden, Angel: sterkte ermee, gelukkig is ze weer thuis. Anderen: Ik lees mee hoor, alleen praat niet altijd mee. ALs ik een dag er niet ben zijn er duizend blz. bij Ik heb vandaag ook vage klachten weer, word er niet goed van. Nu weer zon buikpijn en allemaal duizelig pfffff. Hoop toch dat ik morgen minder klachten heb, want ik wil gewoon zorgeloos werken, zonder dat ik argwaan maak op me werk, kreeg vorige week al de melding of ik miss, zwanger was met me plasprobleem en geen koffie meer drinken Ik wil het natuurlijk stil houden tot ik goed nieuw heb, dus in feite draai je er om heen met een leugen voor bestwil. Hebben jullie dat ook.? xxx Bambi
Hoi Bambi! Bij zo'n opmerking kun je natuurlijk gewoon "nee" zeggen, want je bent (zover je weet) helemaal niet zwanger. Het is dus geen leugen wat je verteld. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook moeite mee heb hoor, want ik krijg altijd zo'n "hele fraaie rode kop"... NIET grappig!
Hoi, Ja dat rode hoofd dat ken ik. En dan gewoon zeggen, nee hoor, niet dat ik weet. En gelijk heb je ik lieg dan niet, want ik weet het echt niet hahahah.
Maar ja, zeg dát nou maar eens zonder die rode kop... Mijn zus plaatste laatst ook een opmerking in die richting en normaal gesproken kan ik dat zo wegwuiven, maar nu ik (net twee weken daarvoor) met de pil gestopt was, ging dat helemaal niet gemakkelijk... Volgens mij hebben ze aan mijn reactie al gezien dat er iets in de lucht hangt
@Angel1986 wat een ellende zeg vandaag. Hoop voor je dat ze toch weer een beetje zin in het leven gaat krijgen. Wat moet je je rot hebben gevoelt zeg als je zoiets mee maakt. Verder zal ik me ook even voorstellen. Ik ben Nancy, 32 jaar, werk in een kapsalon en woon in de buurt van Rotterdam. Na een aantal vervelende relaties heb ik nu een hele lieve vriend waar ik mee samen woon. Ik ken hem nu ruim 2 jaar en we hadden al heel snel besloten dat we een kindje wilde. Zelf wilde ik alleen eerst trouwen, maar dat zag mijn vriend niet zo zitten. Bij hem in zijn omgeving is iedereen haast gescheiden. Heb me er dus bij neer moeten leggen en gaan nu voor ons eerste kindje. Omdat ik al 32 ben en al 16 jaar aan de pil hoop ik toch dat het snel gaat lukken. Verder delen we het huis met een eigenwijs konijn dat denkt dat het huis van hem is en dat wij er toevallig ook wonen. (het is wel een liefie hoor) Nou dat was in het kort iets over mij. En natuurlijk niet te vergeten dat ik nu wel ongi wil worden. Dat wachten vind ik echt niks en omdat ik toch niet zwanger ben en me al dagen rot voel mag de nu wel komen dan kan ik door naar ronde 2.
hallo meiden! ik ben er weer.. pff komen ze je net halen voor de wandel 4 daagse.. nou mij morgen niet meer gezien hoor.. pfff ik heb echt geen energie. ik vind echt dat ik me avonden ermee verpest .. erg he.. naja.. ik zit lekker gedouched in de bank kees en co te kijken.. en een snel wat te sturen. kon het weer niet laten om de comp niet aan te zetten. ach ja. gelukkig is het hier gezellig. ik heb lekker nog een week vakantie. heerlijk! angel 1986 wat vreselijk zeg.. lijkt me zo vrselijk omdat zo maar thuis te krijgen dat bericht. ik hoop dat alles goed ga nu, en gelukkig is ze weer thuis. meiden, kom op he! we willen roze zien. ik ben trouwens echt eigenwijs. ik heb al 2x negatief getest, en toch zeg ik nog tegen me zelf dat het wel raak is. en dat de testen te vroeg gedaan zijn. ja gek ik praat tegen me zelf.. hihi.. nou ja we wachten maar af! ik kom zo nog maar eens kijken gr sannnnieee
Hier nog zo'n muts! Heb al 6 testen gedaan en steeds negatief.. Praat mezelf ook helemaal gek. Dit forum is erg leuk, maar brengt mijn hoofd ook wel op hol. Alle klachten die ik nu heb, zou ik voorheen helemaal niet koppelen aan een eventuele zwangerschap. En nu.. nu zou ik een snotneus bij wijze van spreken nog als een symptoom zien. Was het vandaag zat en ben bij de ha geweest om bloed te prikken. Morgenavond tussen half 6 en half 7 mag ik bellen voor de uitslag. Geloof maar dat ik om 1 minuut over half 6 aan de telefoon hang hihihi.. Veel succes meis en dat je maar heel gauw KNALROZE mag testen! Ik duim voor je
leuk om te lezen dat ik niet alleen zo dwars ben ahahah.. ja ik zou dan 1 minuut voor half 6 de tel al vast hebben, hoelang ben je overtijd meid. en die bloed testen zijn toch echt 100 procent betrouwbaar he? spannend zeg ! ik moet nog 4 dagen wachten. waarom duurt een maand zolag.. pff.. maar goed je zal zien dat het niks is en me lichaam me voor de gek aant houden is.. nou als da zo is, hebben we flink ruzie denk komende maand.. gr sannnieee