Nee, ik ga daar ook niet vanuit. Ik had me ook nog zo voor genomen om er vooral niet over na te denken, maar ja dat werkt dus niet echt. Ben er veel te veel mee bezig, denk ook dat ik daarom niet ongi word hoor. Maar toch, elke keer als ik zonder ongi van de wc af kom, geeft toch weer een sprankje hoop...
Weet ik niet, ben er nu voor de 2e keer aan begonnen. Iedere keer 1e hoofdstuk gelezen en daarna aan de kant gelegd. Dus ik ben bang dat het me tegenvalt, meestal als ik een boek echt leuk vind, lees ik het zowat in een adem uit. Maar misschien even doorzetten tot ik wat meer hoofdstukken heb gelezen.
ja tuurlijk geeft dat hoop, als je eenmaal de beslissing hebt genomen om zwanger te worden, dan wil je dat ook zo snel mogelijk zijn! We zijn wel bezig met klussen maar ik heb niet zo iets van we MOETEN elke dag. Het moet wel leuk blijven zo om de dag of om de 2 dagen vind ik mooi! Ben ook erg benieuwd of ik mijn eisprong zal voelen deze maand! Heb jij het gevoeld en hoe lang ben je al gestopt met de pil eignelijk?
Ik ben begin augustus vorig jaar gestopt met de pil. Sinds vorige maand is mijn cyclus weer regelmatig, dus nu gaan we voor het echie. Nee, wij MOETEN ook niet elke dag, stel je voor dat je zo nog een jaar bezig bent, dat hou je dan nooit vol lijkt me.
Oh Oke, nee dat hou je ook niet vol. Ik ben pas sinds kort gestopt met de pil, sinds 27 februari en heb net mijn 1e menstruatie achter de rug. Ben ook benieuwd hoe mijn cyclus zal verlopen.... En over dat boek. Ik had ook een boek gekocht voor 5 euro leek me spannend boek, nou ik zag dit boek en heb dat andere boek aan de kant gelegd. Vond de schrijfstijl eigenlijk niet zo goed! Zal er wel weer een keer in beginnen als ik echt niks anders te lezen heb, maar bij mi moet idd ook het 1e hoofdstuk al goed zijn, wil ik verder lezen.
Oh ja: ik heb mijn ei wel gevoeld afgelopen maand! En toevallig hebben we toen de dag ervoor, de dag zelf en de dag erna geklust dus... wie weet...
ja dat heb ik ook altijd als ik ongi moet worden en dan vooral mijn rug....vreselijke pijnen zijn dat. Nou ik ga er op letten aankomende week
BrendaGill bedankt dat je me weer een uurtje verder hebt gesleept door deze NOD-dag... Ben zo weg, naar verjaardag. Kom vanavond nog even terug hier en ik hoop dat ik dan kan zeggen dat ik nog steeds niet ongi ben! Doei!
Is goed, fijne verjaardag! En ik hoop ook dat je dan nog niet ongi ben! Ik zal voor je duimen! DOeiii
Hoi Meiden, mag ik ook even mee komen kletsen? Ben vandaag ook weer overvallen door de rode duiveltjes. Ik was best teleurgesteld terwijl we pas vorig weekend voor het eggie begonnen zijn met klussen. Dat is natuurlijk ook veel te laat maar ik dacht je weet maar nooit. Maar goed nu heb ik dus meteen even de calculator geraadpleegd. Ben wel al een jaar gestopt met de pil. Ik beschouw dus vanaf volgende week als de eerste ronde! Want dan gaan we flink aan de klus. Ben benieuwd. Ik kan alleen niet tegen dat wachten tot je eindelijk eens aan de slag kunt. Waarom zijn we niet gewoon 24 uur per dag vruchtbaar?! pffff Hebben jullie dat ook zo? Groetjes Luna
@Luna, Nu kan je iig weer gaan klussen als je ongi weg is! Ja ik wil ook 24 uur per dag vruchtbaar zijn haha nou ja iig wat langer dan die 2 a 3 dgn per maand! Wachten duurt dan zo lang! Wij zijn alweer druk aan het klussen...ben erg benieuwd, dit is ook onze 1e ronde!
Ja dit is wel de eerste maand waarop ik mijn cyclus in de gaten kan houden. Eerder hield ik het nooit bij dus vorig weekend was echt op de gok. Ik hoop voor jullie dat het snel raak is. Je hoort het toch weleens hoor. Hoe lang ben jij al gestopt met de pil? En die calculator geeft wel ongeveer aan hoe of wat, maar het is toch ook wel een onzekere periode. Ik snap ook niet hoe je er ineens zo gefixeerd mee bezig kan zijn! Ik wordt soms echt gek van mezelf. Overal waar ik mensen met kindjes zie lopen denk ik. DAT WIL IK OOK.
ik ben sinds 27 februari gestopt, dus pas sinds kort en dan nu net ongesteld geweest. Ja die calculator heb ik maar ingevuld aan de hand van een 28 dagen cyclus, maar ik weet natuurlijk niet of ik een 28 dagen cyclus heb. Voor de pil had ik dat wel altijd, maar ja me lichaam moet natuurlijk weer ontpillen! Ik word soms ook echt gek van mezelf...lijkt wel een obsessie....
Ja dat is ook weer zo. Ik ga die banner straks ook eens invullen. Als ik uitgevogeld heb waar ik hem kan vinden. Ja precies het lijkt inderdaad wel een obsessie. Terwijl ik er 3 maanden geleden nog over twijfelde en nu kan ik niet meer wachten. Maar ach, misschien is het deze maand wel raak! Ben benieuwd hoe het hier allemaal gaat met iedereen. Ik kijk ook af en toe in het topic van de mensen die zwanger zijn. Staan er toch wel veel in die erg snel zwanger zijn geraakt hoor!
ja he, verschilt per persoon...we zullen zien, mijn moeder is van mij en mijn zusje in 1 x zwanger geraakt, hoop dat het bij mij ook zo is!
Mijn moeder is ook zwanger van mij geraakt door de pil heen! Later is ze nog een keer zwanger geraakt terwijl ze een spiraal had. Hopelijk gaat het bij mij ook zo goed. Succes!