wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Nee eigenlijk niet.
    Alleen mijn familie en 1 beste vriendin.
    Bij jou wel?
    Ik heb er best wel spijt van dat ik het verteld heb tegen mijn ouders want die zijn er nu ook al heel erg mee bezig.
    Nu is de druk nog groter.
    Heb jij het tegen veel mensen verteld?

2. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Nee alleen tegen mijn schoonzus en de vriendin van haar zoon. Mijn schoonzus is 41 en als een mama voor mij haar zoon is 20 en zijn vriendin ook :) Mijn vriend is zijn oom hij is 22...volg je het nog hahah! En mijn vriend heeft het geloof ik aan zijn schoonouders verteld, verder weet niemand het, zelf mijn zusje niet. Ik heb geen zin dat er iedere maand wordt gevraagd en....? Degene aan wie ik het heb verteld doen dat gelukkig ook niet!

3. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Nee slim hoe je het gedaan hebt.
    Moest het even 2x overlezen maar snap nu volgens mij wel hoe het in elkaar zit! haha

Ja mijn moeder is nu al bezig van. Ik ga dit voor je kopen als je zwanger bent en ik zie er zo naar uit!
    Nu denk ik. Had ik maar niets gezegd!

Hopelijk is het deze maand raak.

4. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    hahah ja ik moest in het begin ook ff denken...uuuh hoe zit het nou, maar ik snapte het op een gegeven moment wel. Mijn vriend is gewoon een nakomertje met 3 oudere zussen :D

Ja en is wel lief bedoeld van je moeder, maar als je dan niet zwanger bent is het weer zo een teleurstelling, niet alleen voor jou maar ook voor je moeder. En dan voel je je misschien wel schuldig. Nou meid niet schuldig voelen en ik zou gewoon lekker afspreken als het zo ver is horen jullie het wel. Hoor je niets is het ook niet zo!

5. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    Hallo meiden,

Grappig om jullie verhaal zo heen en weer te lezen! Voel me precies hetzelfde. Heb 29 februari de laatste pil ingenomen, afgelopen week ongesteld geweest en nu afwachten hoe en wat.
    Maar vindt het zoooooooo spannend!

Wordt echt gek van mezelf....
    Probeer er niet heel de tijd aan te denken maar is echt onmogelijk!

Hopelijk gaat de tijd een beetje snel en mogen we snel zwanger worden :-D

6. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Hahaha erg he dat je er zo erg mee bezig bent dan...had het niet echt verwacht van mezelf. Zelfs als ik op mijn afstudeerstage ben zit ik veel op dit forum hahah...morgen moet ik echt hard aan mijn scriptie werken....

Ik hoop ook dat we snel zwanger worden... in de 1e ronde is natuurlijk geweldig, maar ga er niet van uit!

7. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Barendrecht
    Bij mij op werk zit ik niet op het forum. Zit op een dusdanige plek dat iedereen kan meelezen op mijn scherm dus niet echt handig!

S'avonds kijk ik wel altijd even wat er weer op staat. Maar het is met alles. Op straat zie je alleen maar zwangere vrouwen of kinderwagens. Lijkt wel veel erger dan anders.....

Maar vindt nu alles spannend, hoe mijn cyclus zal zijn, of ik last krijg van 'ontpillen', of het liefst natuurlijk snel zwanger! Ga er niet vanuit maar stiekum hoop je het toch!

8. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Ja ik heb dat ook hoor dat ik alles spannend vind. Ik zit op werk op mijn eigen laptop...dus doe lekker wat ik wil en is toch afstuderen...nog niet het echte werk zegmaar!

Ja ik ben ook heel benieuwd hoe mijn cyclus zal zijn en of ik ook ontpillingsverschijnselen zal hebben! Allemaal spannende voorpret al!

9. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Barendrecht
    Dat is zeker waar. Eigenlijk moet je hier al van genieten. Van de voorpret.

En beetje je best doen natuurlijk, is ook niet vervelend ;) Verder afwachten.....

10. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    inderdaad! ik ga ff douche ahaha heb ik nog niet gedana vandaag! En daarna voetbalvrouwen kijken! Fijne avond nog.

X

11. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Barendrecht
    Jij ook een fijne avond!

Ik ga zo een bakkie doen bij mijn ouders met mijn mannetje (zit nu voetbal te kijken)

x

12. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    Hoi!

Ben weer terug van verjaardag, was gezellig. Ook maar meteen mee gegeten. Lekker friet met frikandel speciaal... Nou ja lekker? Ik werd me toch misselijk. En ik ben (joepie!) nog steeds niet ongi!

Heb besloten dat ik niet langer wil wachten en dat ik morgenvroeg ga testen als ik dan nog steeds niet ongi ben.

13. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Spannend ben benieuwd...!

14. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    Ja ik zelf ook...

Ik dacht: ik kan mezelf wel gek maken en wachten tot dinsdag, maar als ik morgen test en het is negatief dan breekt de ongi misschien door, want volgens mij blijft gewoon uit omdat ik super gespannen ben. Of misschien toch...?

Laat het morgenochtend meteen weten hier!

Fijne avond nog, ga lekker tv kijken!

Doei!

15. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    oke ik zie het morgenochtend wel! Jij ook een fijne avond!

16. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Barendrecht
    hoi Re81,

Als het goed is ga je deze ochtend testen!

Succes meid, spannend hoor.

Zoals je misschien gisteren hebt gelezen zit ik ook in ronde 1 en is toch allemaal wel erg spannend :-D

Ik ga nu naar mijn werk maar kom vanavond ff lezen hoe het is afgelopen met je test.

Groetjes,

17. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    Goeiemorgen!

Nou, vanmorgen om half 5 moest ik naar de wc. Geen ongi. Dus: testen.

Hartstikke negatief. Dus nu de spanning weg is, zal de ongi wel snel komen.

Op naar de volgende ronde!

18. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Aah jammerdat die negatief is! Ik hoop dat je ongi snel komt!

19. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    Goede Morgen iedereen

Welkom alle nieuwe mensen hier :D leuk alle verhaaltjes te lezen zo was ik ook bezig de eerste ronde, was echt mega spannend en de tweede ronden ook, zit nu in de derde ronde en ben iets rustiger geworden, misschien ook wel beter :D

Iedereen succes met klussen

liefs

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee mieden het is weer even geleden dat ik op het forum was, maar ik ben weer terug! Hoe gaat het met jullie?

xxxx

Deel Deze Pagina