hoi, sorry voor de late reactie maar mijn vriend moest gisteren ineens achter de computer. En toen was ik daarna te moe om er weer achter te kruipen! Nog bedankt Brendagill lief dat je me zo geruststeld. Het is inderdaad zo dat ik dan ook weer mijn moeder teleurstel terwijl ze het eigenlijk nog helemaal niet had hoeven weten. Hopelijk mogen we snel zwanger raken! Succes allemaal.
hallo meiden, allemaal in de 1e ronde, spannend! ik ben nog aan het ontpillen, zit al op dag 80 van de 1e ronde... morgen ga ik langs de huisarts. ze zal waarschijnlijk niks doen, maar ik wil toch weten waar ik aan toe ben... ik hoop dat ik snel ongi word! (of zwanger natuurlijk...) groetjes ellen
oh wat herkenbaar allemaal! overal zwangere vrouwen zien en moeders met kinderwagens! ik betrapte me er vandaag op dat ik een beetje TE verliefd in een buggy stond te loeren toen ik in de rij stond bij de kassa! ik denk ook de hele tijd dat het heel erg op valt dat ik zo 'geobsedeerd' ben! en nu lijkt het ook opeens of iedereen aan mij vraagt wanneer we aan de baby's gaan, of ze het kunnen ruiken! heel raar vind ik dat! gister zei mijn beste vriend: jij bent dit jaar nog zwanger! ik heb het weg gelachen met neeeee joh echt nog niet; maar ja... ondertussen zit ik al in de eerste ronde dus helaas hebben we denk ik niet het ultieme eruit kunnen halen deze ronde: wegens werk en weg maar 3 x geklust waarvan denk ik 1x te vroeg en 2x te laat qua ei... maar daar leren we van: volgende maand 'vol erop' 2 weken lang wens jullie allemaal veel succes, sterkte en plezier! hoe is het met Re? nega test vandaag? maar ook nog niet ongi? morgen weer testen? spannend! liefs, klingel.
hahaha wat grappig. Iets te geobsideerd in die kinderwagens kijken! Daar heb ik ook last van. En iedereen die je onderhand zwanger kijkt! Dat je je onderhand schuldig voelt dat je nog niet zwanger bent. Mijn moeder zei ook al heel verwijtend. Tja dan hebben jullie deze maand toch niet goed geklust. haha wel met een glimlach maar goed... het valt me nog mee dat ze op mijn werk nog niet bezig zijn met vervanging regelen als ik met zwangerschapsverlof ga. Ze hebben wel al een weddenschap dat ik dit jaar voor december nog zwanger ben! Terwijl ik daar niks gezegd heb. Ach ja. @ RE81. Succes met de tweede test! Dat we onze obsessie maar snel kunnen gaan beleven!
hai allemaal @ alle meiden die in de 1e ronde zitten, jullie verhalen klinken zo bekend. in de eerste 2 ronden ben je er zo veel mee bezig je voelt van alles. nu 3e ronde is het wat rustiger en genieten van mannetje niet de druk er op leggen, en klussen gaat van zelf
Hier nog steeds geen ongi... En dat terwijl ik eigenlijk sinds ik gestopt ben met de pil (augustus 2007) vrij regelmatig was. (25-28-28-29-29-29-?) Ik twijfel of ik morgenvroeg zal testen. Aan de ene kant wil ik het wel, zodat ik zekerheid heb, aan de andere kant weet ik eigenlijk al dat als ik weer negatief test, dat ik toch stiekum blijf hopen en wil ik woensdag ook weer testen natuurlijk als de ongi weg blijft. Zucht... Nooit gedacht dat ik er zo mee bezig zou zijn...
hoi Ik heb vandaag 3 testen gedaan kon het nauwelijks geloven maar alle echt positief ! Terwijl er vorige week woensdag nog niet zwanger stond op me cb digitaal! Vandaag was ik 14 dagen overtijd ! En dit was dus mijn eerste ronde ! Succes jullie allemaal met zwanger worden en hopen dat die test gauw positief is !
Ik ben ook hier begonnen in ronde 1, maar helaas, mis! Maar...niet getreurd; ronde 2 was al raak! Dus no worries meiden, eerste ronde is KEIspannend, maar het gaat vanzelf een keer lukken!
baylee! in de eerste ronde raak: gefayleeciteerd! dat geeft ons inderdaad hoop net als ingeltje in de 2e ronde! wat is jullie geheim hihihhih! heel veel geluk gewenst! liefs klingel.
Nou, vanmorgen in alle vroegte ClearBlue test gedaan: negatief. Ook nog geen ongi. Ik weet het niet meer. Ik ga werken. Doei!
@Re81: er is iemand in februari die pas na 2 weken (!) positief testte, na vele negatieve tests...die is dus gelijk 6 weken zwanger al! Er is dus hoop, al zijn dit natuurlijk uitzonderingen!
Baylee gefeliciteerd met je zwangerschap en geweldig in de 1e ronde! @Re, vervelend zeg weer negatief, ik zou als ik jou was nu ff rustig afwachten en als je einde van de week je ongi nog niet hebt, ff een afspraak maken met de huisarts!