boeg re, ik had gehoopt dat je al duidelijkheid (in de vorm van een dikke positieve test) zou hebben.. jammer! geduld dan maar he.... succes! klingel.
Hoi allemaal! Vandaag kl*te dag gehad op het werk. Een hoop gezeik om niks. Maar ja. Nog steeds niet ongi. Heb het net met mijn mannetje besproken en we wachten nu tot vrijdag, als ik dan nog niet ongi ben, maak ik een afspraak bij de ha voor maandag. Ik ga nu even slapen, ben kapot... Kus!
De meeste huisartsen wachten eerst tot je zelf positief getest hebt. Ik zou het gewoon nog even afwachten joh! Je bent vrij regelmatig ongesteld, als ik je lijstje zo zie. De meeste huisartsen doen ook geen testen, bij ons in ieder geval niet. Wij zijn geweest na een posi-test om te vragen wat je nu verder moet doen. Maar de huisarts testte ons niet nog een keer in ieder geval. De tests in de winkels zijn tegenwoordig betrouwbaar genoeg. Ik denk dat je nog even moet wachten tot je HcGwaarde gestegen is. Test idd vrijdag nog eens, grote kans dat ie dan wel posi is, als je zwanger bent! Ik duim voor je! ps:vermoeidheid? verdacht symptoom hoor! suc6
Van harte gefeliciteerd baylee! In de eerste ronde nog wel. Toppie hoor! Re81 succes deze week, hoop dat je vrijdag een positieve test in hande hebt!
Hoi allemaal! Bedankt voor jullie berichtjes! Helaas zijn vanmiddag de duiveltjes doorgekomen, dus we gaan voor een nieuwe ronde, dus nieuwe kansen! Moet ik mijn cyclus nu eigenlijk op 28 (mijn gemiddelde) laten staan of moet ik hem nu aanpassen naar 32 dagen? Kus!
Voor je eigen gemoedsrust kun je hem het beste op de langste cyclus zetten. Dan zit je niet telkens in de stress!
Hmm... ja daar heb je wel een punt ja... Nou ja, ik heb hem nou op 30 staan en dan neem ik mezelf gewoon voor om in ieder geval voor de 32 dagen geen actie te ondernemen mocht ik niet ongi worden
Goede morgen allemaal @ reb81 mmm jammer dat die rot duivels zijn gekomen, succes in de volgende ronde en hopelijk nu met meer geluk @ Daantje25 hoe gaat ie met jou? al veranderingen.... Hier gaat alles nog het zelfde werd vanmorgen alleen wakker met mega veel buikpijn :S maar goed ga ff opschieten heb strak een shoot iedereen een fijne dag liefs
@ missa ja hier alles goed. geen rekbaar slijm meer maar nu afwachten (ik kan niet wachten wat erg zeg) normaal ben ik zeer nuchter maar nu echt niet te geloven. ik ben wel ontspannen en zie het wel het huis is weer schoon hahaha. hoe is het met jouw heb je nog last van je buik pijn (wie weet al je ei?) hoe was je shoot? ik moet vanavond weer werken.
Ik zit in ronde 1! Ik heb wel al allemaal vage klachtjes: - misselijk - duizelig - pijnlijke tepels - pijn in lies (zo nu en dan) - rommelende buik - sterk ruikende urine Hoop natuurlijk dat het in een keer raak is en dat mijn lichaam niet een loopje met mij neemt! Over een paar daagjes kan ik testen: Spannend!
Hey daantje ja shoot ging super heb zins gisteren een zeurderig gevoel in mijn onderbuik en het word erger tijdens het klussen, herkent iemand dit? liefs missa
hallo allemaal, alweer een paar weken geleden dat ik hier was... 1e ronde is niets geworden (helaas) maar we gaan vol goede moed door! We raken inmiddels al redelijk aan het idee gewend dat we zomaar eens zwanger kunnen worden... vorige week donderdag (13e) ongi geworden. Vorige periode zaten er 26 dagen tussen, deze keer 27. Het was niet zo'n teleurstelling als ik had verwacht. Het is wel een leuk idee om er deze maand weer lekker tegenaan te gaan haha... en maar afwachten wat er deze keer gebeurd. Het is nog maar de 2e ronde (ik kan me voorstellen dat ik er over 6 ronden anders over denk...) Ben me wel veel meer bewust van mijn lichaam. Voel ineens veel meer mijn borsten en denk bij elk krampje dat het iets zou kunnen zijn. Toch wist ik zeker dat ik niet zwanger was. Het is zo leuk om te lezen hoe iedereen er mee bezig is! Wederom wens ik iedereen heel veel succes en ik kan niet wachten om me aan te sluiten bij de afdeling 'zwanger zijn' op het forum! Ik hou jullie op de hoogte en lees ondertussen jullie ervaringen. groetjes Daan
Hoi, Heb vandaag m'n ei blijkbaar, was het bijna vergeten! Dus huppp aan het werk Groetjes Curly 1ste ronde.
Dag dames v/d eerste ronde ik was in juli 07 gestopt met de pil maar we zijn toen verder gegaan met de condoom. Ik had in januari eindelijk me normale cyclus en deze maand zit ik in mn eerste ronde ik hoop dat het in de eerste ronde raak word... :S Wat denken jullie heb ik kans of nie.. _________________