wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    @Esther7, iedereen is veel te druk met zichzelf op het moment, de dagen worden minden en de NOD komt dichterbij dus niemand heeft je vraag opgeslagen, haha! snap het wel hoor meiden! Maar om even op je vraag terug te komen. wanneer was je laatste menstruatiedag? ik vergeet dat zo snel he van iedereen en weet ook niet meer voor wie ik die berekening had gemaakt laatst... echt te erg, sorry sorry sorry!

2. Hallo meiden daar was ik weer, heb net een paar uurtjes gewerkt.

Annemarie fijn dat het toch nog goed is afgelopen met je moeder!

Roosje ben benieuwd naar de uitslag morgen spannend! Wel grappig dat je ondanks de negatieve testen toch nog zo zeker van je zaak bent!

Ik moet eigenlijk wel eerlijk zeggen dat mocht ik nu ongesteld worden dat ik toch wat meer afstand neem van het forum. Ik vindt het wel super gezellig allemaal en het is fijn om soort van lotgenoten te hebben maar ik wil er niet teveel mee bezig zijn. Het kost mij wel veel energie. Wie weet dat ik uiteindelijk toch weer op het forum kom, maar op dit moment wil ik het allemaal effe loslaten. Snap je?

Toch nog effe een eerder berichtje van mij naar voren gehaald. Omdat ik nog niet echt reacties van jullie hierop had gehad.

Ik zat te denken:

Omdat ik af en toe wat onregelmatig menstrueer kan het ook zijn dat mijn cyclus nu wat langer duurt. Willen jullie effe meedenken?

2 juli: laatste ongi
    29 juli: veel afscheiding en pijnlijke borsten
    31 juli: steken te hoogte van mij eierstok en vruchtbaar slijm (ei?), baarmoedermond stond hoog
    3 aug: bruine afscheiding op wcpapier na het plassen. 1 keer. (innesteling?)

Maar normaal gesproken zit er tussen de eisprong en innesteling ongeveer 5 dagen en bij mij zou dat dan 3 dagen zijn. Kan dat?

En als dit allemaal klopt dan zou pas mij NOD op ongeveer 12 aug zijn.

Wat denken jullie?

Zo weer een heel verhaal. Maar moest het allemaal even kwijt!

Ik wil het gewoon zo graag!

xxx

3. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Roosje75, Welkom! toch? klopt toch dat ik je voor het eerst zie? Meiden, ik hou het niet meer bij allemaal! ik weet precies wat er allemaal gezegd is, maar door wie.... het spijt me echt, maar hoe meer ik me best doe hoe meer ik vergeet!

Maar goed Roosje75, volgens mij ben je nieuw ;)
    Welkom (nogmaals) en leuk dat je met ons mee kletst! gaaf die bloedtest! ten minste een van ons die waarschijnlijk een definitieve uitslag krijgt morgen! Succes meid, ik hoop het voor je!

-x-

4. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Hallo dames,

Nou Hansje, ik begrijp precies wat je bedoelt. Het forum is erg leuk, maar brengt je ook op ideeen die misschien niet helemaal kloppen met de realiteit. Je leest zoveel verschillende symptomen en dan zitten er altijd wel een paar tussen die je zelf voelt en dan denk je al zwanger te zijn.. Dat heb ik tenminste! En ik ben helemaal niet zeker van mezelf; ik ben juist stik onzeker! Vandaar dat ik vandaag de ha heb gebeld voor een bloedtest.
    Enne, ik wil je echt niet 'gek' maken, maar volgens mij klinkt jouw verhaal behoorlijk positief. Heel veel succes!

Hee Sannie, ik snap je helemaal.. Als je anders nooit ergens last van hebt, dan MOET het onderhand wel raak zijn, toch? Of is de wens de vader van de gedachte....
    Eigenlijk weet ik niet precies hoeveel ik overtijd ben, ben vrij onregelmatig. Gemiddeld rond 32 dagen met uitschieters naar 36, 37 en 38. Zit nu op dag 46! Volgens de ha kan een bloedtest al heel vroeg hcg 'zien' terwijl dit met urine ietsje langer duurt. Dit verschilt natuurlijk per persoon..

Hoi Anoniem1405, ben van vorige week woensdag op het forum. Schrijf niet iedere dag, maar lees wel iedere dag! En je hebt gelijk, iedereen is op dit moment wat meer met zichzelf bezig, het zijn ook zo'n spannende tijden hihihi

5. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Hai Hansje, Ja ik begrijp het helemaal en ik vind het daarom ook zo knap van de meiden die ongi zijn geworden dat ze vol goede moed mee blijven praten. Ik vind dat echt toppie, omdat je weet dat het nog 10 tot 14 dagen duurt voordat je weer vruchtbaar bent en dan weer moet afwachten... en ondertussen word je dood gegooid met spanning en leuke kwaaltjes. Begrijp me niet verkeerd, ik wil zelf ook blijven als ik ongesteld wordt, maar das mijn keuze en ik kan goed begrijpen dat je dan even wat afstand wilt nemen.

Over je vraag, het spijt me heel erg maar ik weet het gewoon niet...
    ik denk namelijk dat een lichaam zowat alles kan onder de juiste omstandigheden...
    Maar ik heb voor je op predictor.nl gekeken, maar als jou EERSTE dag van je laatste menstruatie 2 juli is geweest dan kom je zelfs met een cyclus van 40 dagen pas op NOD 11 augustus, dus 12 augustus is wel ver weg... Kun je ook niet voor de zekerheid een bloedtest laten doen bij je HA? die kun je vast wel gebruiken ;)

--xxx--

6. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Oh, ik ben echt TE erg... het spijt me Roosje! het zijn idd rete spannende tijden, haha!

7. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Is niet erg, joh! Als ik zie wat hier een in paar uurtjes tijd geschreven wordt; poeh hee dan moet je al heel wat blz teruglezen om alles te kunnen volgen. En dan zijn er ook nog eens zoveel verschillende topics dat ik zelf vaak nog moet zoeken waar ik ook al weer geschreven had..
    DAT is pas erg... zal wel spanningsdementie zijn ofzo :) :) :)

8. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    hahaha ja inderdaad! maar nu vergeet ik je echt niet meer hoor :)

9. He meiden bedankt voor jullie antwoorden.
    En anoniem wat lief dat je het via predictor.nl voor mij hebt uitegzocht. Ik zat daar ook even te kijken en die data's komen erg overeen met mijn lijstje, zou het dan toch?
    Ik wacht gewoon nog wel even tot zowiezo de twaalfde en als ik dan nog niet ongi ben en negatief test dan ga ik wel naar de ha voor een bloedtest.

Nogmaals super bedankt voor jullie positieve berichtjes!

xxxx

10. bambi82

bambi82 Actief lid

13 jul 2007
    252
    0
    0
    he meiden,

Het is ook niet heel vreemd natuurlijk dat iedereen zo met zichzelf bezig is vooral als je vlak voor je NOD zit, maar laten we niet vergeten waar we hier voor zijn, we zoeken allemaal steun en toeverlaat en gelukkig krijg je dat ook hier.
    Wel is het zo dat als je een dag niet geweest ben je wel heel veel moet bijlezen, er word hier wat afgeklets en dan is het niet voor iedereen bij te houden.

Ook zijn de meiden die veel hier zijn al wat meer op elkaar ingespeeld en kennen elkaar al een beetje, dan is het denk ik voor een nieuweling of een niet zo veel schrijver :) soms moeilijk zijn hart te luchten als daar nouwelijks op word gereageerd.

Ik kan me er gelukkig nog in vinden en probeer op de hoogte te blijven en ik hoop net zo hard dat een ieder van jullie maar snel zwanger mag zijn.

heheh dat wou ik ff kwijt. en ff voor de duidelijk niks nada noppes negatief he voor niemand, snappie :oops:

dikke x Bambi

11. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    :) :) ik jou ook niet meer, tenzij de dementie dramatische vormen begint aan te nemen whahahahahaha.. maar daar zijn pilletjes voor geloof ik?

12. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Knap van je dat je zolang kunt wachten! Heel veel succes meis en hou ons op de hoogte, he! Toi toi toi

13. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Hee meis,

Dat is idd de bedoeling hier. Iedereen vertelt zijn verhaal en dat vergelijk je dan toch met je eigen situatie. Zo steunt iedereen elkaar toch!
    In het begin vond ik het ook moeilijk om te schrijven, maar daar was ik vrij snel overheen ;) ;)
    Ook omdat het zo anoniem is natuurlijk!

Gooi het er maar uit als je ergens mee zit, daarvoor zijn we allemaal hier!

Liefs..

14. Hey roosje,

Vindt het wel moeilijk om te wachten maar heb deze week een drukke werkweek dus heb wat afleiding. Ik hou jullie zeker op de hoogte!

xxx

15. Niet meer actief

Hoi meiden, vanavond bij Peter zijn ouders geweest, zitten we lekker aan de thee zegt Peter`s moeder uit het niets Goh Eliez ben jij zwanger?
    Ik wist niet waar ik kijken moest, ik heb me er maar vanaf gemaakt met een dolletje zo van: O dan weet je meer dan ik haha.
    Nou moet ik er wel even bij zeggen dat bij Peter`s zussen ze het ook steeds eerder wist dan alle andere en voordat er getest was, ze weet ook niet dat we ermee bezig zijn dus zal mij benieuwen of ze dit keer weer gelijk krijgt :)

ps: ff aangepast stonden nogal erg veel spelfouten in door m`n enthousiasme haha

16. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Jeetje, wat grappig! Hopelijk heeft je schoonmoeder gelijk!

17. Niet meer actief

Nou ik hoop het ook, over 4 dagen kan ik testen!
    heb me voorgenomen te wachten tot maandag maar of me dat ook echt gaat lukken ik denk van niet haha

18. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Dat is idd wel fijn; dan ben je er niet steeeeds mee bezig!
    Ik zal duimen dat je KNALROZE wordt.. heel veel succes ;)

19. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Heel veel sterkte (met het volhouden tot maandag!) :) :)
    en heel veel succes! Hopelijk test jij ook KNALROZE!

20. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Ja hoor , heb ik ook wel eens.
    luna

Deel Deze Pagina