Haha dank je wel, we hebben er gretig gebruik van gemaakt, wel vroeg mijn vriend zich af waarom ik ineens zoveel zin had hahaha...ik dacht, ik zeg niks
Helaas de rode zijn vanmorgen aan komen waaien. Mijn cyclus is best snel op gang na het ontpillen. Nieuwe ronde, nieuwe kansen....
Dag dames, We zijn aan het wachten op mijn ongi (normaal heel regelmatig nu 1 dag te laat erg vervelend als je er op wacht.) En na deze ongi gaan w serieus beginnen, hebben 4 dagen geleden 1 x voor het echie geklust, maar ja dat was natuurlijk 0.0 % kans op zangerschap aangezien in zondag ongesteld had moeten worden. Ben wel sinds Dec. van de pil af en gelijk heel regelmatig.. We hopen dat het snel lukt..En de rest vande dames hier ook veel succes! gr. kim
@ lautjuh 85 jammer hoop voor dat volgende maand meer geluk brengt @ kim welkom hier veel suc6 ik hoop dat je snel ongi word zo dat je door kan gaan voor het echie hier wachten we nog even
@ daantje, ja wie weet ik hoop nergens op.... was vanmorgen wel misselijk moest voor me werk een broodje met roomboter maken nou alleen die geur al brrr maar goed kan ook een griepje zijn, aangezien mijn wederhelft net ziek is geweest, verder totaal geen last van mijn tepels, (.)(.) terwijl ik dat wel de andere maanden hiervoor had.... Maar wat zie ik ga je trouwen wat VET ja, nou zal een mooi cadeautje zijn als je zwanger bent..... @ de nieuwe mensen hier veel succes en hopelijk mag jullie wens snel uitkomen liefs missa
@ missa ik hoop voor jou dat het geen griep is. ja de groote dag is dicht bij, ik wordt nu wel wat zenuwachtig slechte droom gehad. nu voor onze beide wordt deze week ook spannend. ik ben best zenuwachtig voor het eerst heb ik geen kramp of pijn. wachten is niet makkelijk
nee erg is dat of niet dan..... pfff had aan het eind van de middag wel last van mijn onderrug heb zo'n gevoel dat ik wel ongi wordt deze maand ff rustig afwachten, nou ja rustig Ik hoop dat het voor je raak is, deze week wordt inderdaad spannend voor ons twee hihi wel grappig dat we zo gelijk oplopen, ik moet zondag ongi worden pfff of woensdag dan is het dag 28 nou ff zien... fijne avond liefs missa
@ missa ja voor mij is zaterdag dag 34 van de cyclus de nod dag, spannend kan echt niet wachten. wel erg leuk dat jij de dag er na is wel heel gaaf
Oeps... volgens m'n banner had ik gisteren m'n eisprong! Had het heel druk en echt niet gedacht aan klussen.. zondag wel nog even tussendoor geklust voor ons eggie. Ik zit eigenlijk al in de 2de ronde, is er ergens een andere topic voor dames in de volgende rondes? Aan alle dames in de eerst ronde, veel succes! Liefs
Hoi meiden! Ik ben ook nieuw en zit ook in de eerste ronde. Leuk om van jullie te zien dat we in hetzelfde schuitje zitten! Ik vind het aan de ene kant erg spannend en moet er vaak aan denken, aan de andere kant weet ik dat ik een erg onregelmatige cyclus heb en dat het mede daardoor eventueel minder makkelijk zou kunnen gaan... Maar het voelt nu net in mijn onderbuik als voor een menstruatie, of is dit spanning?! Maar aan alle nieuwe meiden succes! Liefs, Mieremuis
He Allemaal! Als ik dit zo allemaal wat lees zie ik dat er best nog wel veel in de eerste ronde zwanger zijn! Wij zitten ook in de eerste ronde! Kan niet wachten tot ik eindelijk kan testen heb gister al 3 testen via internet besteld...... Iedereen heel veel succes! Groetjes
welkom nieuwe meiden veel plezier met dit topic. waarschijnlijk wordt ik deze week ongi, mijn temp. is gedaald vandaag dus zal het wel niet raak zijn jammer
@ alle nieuwe mensen hier welkom en succes in de eerste ronde! @ Daantje mmm dat zal shit zijn..... maar goed misschien zegt het wel niks..... liefs missa
Hallo Meiden! Wat spannend allemaal, ben nieuw hier, en zit nu in de 2e ronde...net zoals Curly las ik. Nog een paar dagen en dan weet ik of t raak is deze maand of niet! Ben erg bezig met wat ik allemaal voel in m'n lichaam, buikpijn als ik de eisprong heb, en ontzettend gevoelige (.)(.) sinds gisteren. Iedereen veel suc6! Groetjes
welkom miracles veel suc6 @missa helaas ben ik ongi geworden vanmorgen dus op naar ronde 5 alweer. ik heb mijn nieuwe nod dag al berekend en als ik dan goed kijk wanneer ongeveer de eisprong is hebben we vakantie dat betekend bij ons meer klussen dus ook meer kans die week gaan ik ook trouwen dus extra spannend en gelukig niet ongi op mijn bruiloft hoe gaat het bij jou?
@ Daantje25 shit ja..... Hier gaat alles goed, denk wel dat ik ongi ga worden, had namelijk gister ochtend ongi krampen en nu weer pfff.... Das dan wel mooi dat je dan vakantie hebt, wij gaan 17 mei op vakantie er een weekje tussen uit, hopen dat ik dan ook in mijn ei sprong week zit liefs missa