wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Curly79

Curly79 Actief lid

2 mrt 2008
    266
    11
    18
    Vreemd toch, de meeste dames voelen iets tijdens de innestelingsperiode van hun eggie, ik voel helemaaaaaal NIKS hoor.

Afwachten.. afwachten...

Groetjess

2. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Ik heb ook niks gevoeld, ben s benieuwd, binnen een paar dagen weet ik meer... spannend!

Maar heb ook gelezen dat t wel kan verschillen hoor, niet iedereen voelt de innesteling, of heeft bloedverlies.

groetjes

3. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    @ missa ja ik hoop dat je dan ook je eitje hebt waar ga jij heen met je vakantie? :)

4. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    Hey daantje, we gaan 17 mei op vakantie naar Egypte :D heerlijk een weekje er tussen uit :D
    Maar hier nog geen ongi te bekennen pfff wachten dus nog maar ff

5. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    @ missa naar egypte wat lekker, wel erg warm denk ik, mooi vooruitzicht vakantie :)
    ik moet nog 15 keer werken dan heb ik vakantie (erg he ben al aan het aftellen hahahaha)

6. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    Hey daantje, kan me voorstellen dat je aan het aftellen bent... op een gegeven moment ben je dan echt aan vakantie toe...
    Ben je nu weer aan het tempen? zoja waar heb je dat tempkaartje van daan? want als ik ongi wordt wil ik ook gaan tempen

liefs missa

7. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    @ missa ja ik ben nog aan het tempen ik ga gewoon vrolijk verder.
    ik heb het alleen niet op internet staan ik ben daar niet zo handig in, in de topic temperatuur kaartjes staat wel een adres voor temp. kaartjes op internet maar dat is in het engels ( heb geen talen knobbel)
    ik hou het bij op papier in mijn agenda dus gewoon zelf hokjes getekend.

ik kon wel zien dat ik afgelopen maand wel een eitjes heb gehad op dag 15 maar toen hebben we niet geklust, dus ook lochies dat ik ongi ben geworden (hahaha)

8. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    hey daantje haha nee mijn talen knobbel is ook niet zo super, maar een goed idee van je ga ook ff een kaartje maken! heb wel ff op de site gekeken van fertility friend en misschien dat ik er nog wel uit kan komen maar snap het niet helemaal
    cervical fluid is slijm verlies en dan kun je kiesen uit geen droog plakkerig als creme waterig of als eiwit dat je er draadjes van kan trekken
    menses?spotting is of je nog bloed verliest en kun je kiezen uit licht gemiddeld veel of geen

gebruik je een ovu test kan een opk een - of een + zetten

en inercourse?insemination is of je sex hebt gehad
    en wanneer s morgens smiddags beide geen enz

en dan heb je nog onderin het schema dingen staan maar dat snap ik ook niet :D

9. Angelicaatje

Angelicaatje Actief lid

6 mrt 2008
    338
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Werker
    Hoofddorp
    Welkom voor de nieuwe meiden.
    Ik was ff benieuwd naar jullie? gaat alles goed?

Hier wel nog 9 dagen, voordat ik kan testen....verder wel wat gerommel in de buik, licht pijnlijke borsten, maar dat zegt niks, ik wacht netjes af ;).
    Ik hou jullie op de hoogte.

10. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    |ik ben ook zwanger geraakt in de eerste ronde afgelopen februari. Helaas op dit moment niet meer zwanger want ukkie 1 en twee werden beide een miskraam. Eentje met 6 weken, de ander stopte met 6,5 week en kwam vier weken later. Nu gaan we vol goede moet aan de slag met ronde twee ;)
    Zet hem op allemaal

11. Angelicaatje

Angelicaatje Actief lid

6 mrt 2008
    338
    0
    0
    Hoofddorp
    @bramtim: dat is vervelend :( ik hoop dat ronde 2 beter voor je uitpakt.

12. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    Hoi hoi dames ik zit ook ongeveer in mijn eerste ronde ik ben niet ongesteld door borstvoeding maar wil wel voor een kindje gaan dus ben benieuwd hoe en wanneer ik een cyclus krijg kan snel maar kan ook nog maanden duren dus mijn eerse cyclus is heeeeeeeeeeel lang helaas hoop dat ik wel gezellig af en toe mee mag kletsen en dames veel succes!

Ik voelde bij mijn eerste 2 zwangerschappen wel een innesteling geen bloedverlies en de derde zwangerschap niks gevoeld of gevloeid dus dat zeg helemaal niks dames!

13. Shannah

Shannah Actief lid

24 apr 2008
    197
    0
    0
    Secretaresse
    Dag dames,
    Dit is ook mijn eerste ronde. Ik ben bijna 36 en heb twee kinderen. We gaan voor een derde. Als ik een normale cyclus heb dan was gisteren mijn NOD. A.s. vrijdag ga ik testen op ons vakantie-adres als ik dan nog niet ongi ben geworden. Ik hoop dat ik het volhoud tot vrijdag.
    Groetjes

14. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    welkom nieuwe dames veel suc6 hier

@missa jij snapt er al meer van dan ik hahahaha.
    hoe gaat het met jou ?

15. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    Hey daantje
    Hier gaat het redelijk vanacht mega slecht geslapen pff de hele nacht een zeurderige buik pijn en nu nog steeds en met vlagen misselijk, zal de ongi wel zijn die er aan komt...

@ de nieuwe dames succes hier en hopelijk is het snel raak

liefs missa

16. catwomen1985

catwomen1985 Actief lid

28 dec 2007
    398
    125
    43
    medische wereld
    Noord Limburg
    Hey dames,

Ik heb maandag mijn spriraal er uit gehaald !
    Weet alleen nog niet wat mijn cyclus is
    ben gister voor het eerst ongi geworden dus het tellen van mijn cyclus kan beginnen !
    Spannend Iedereen heel veel succes

Gr. Cat

17. Angelicaatje

Angelicaatje Actief lid

6 mrt 2008
    338
    0
    0
    Hoofddorp
    Ben net ongi geworden :(
    Op naar de 2 de ronde!
    Heel veel suc6 meiden, ik hoop dat het bij jullie wel lukt!
    Gelukkig hebben we meer kansen dan 1 ;)

18. Shannah

Shannah Actief lid

24 apr 2008
    197
    0
    0
    Secretaresse
    Dat is jammer Angelica! Je houdt altijd wel in je achterhoofd (tenminste ik wel) dat het vaak bij de eerste ronde niet lukt, maar als het dan zover is, is het wel even jammer.
    Ik ben ook nog niet ongesteld geworden, had het (als mijn cyclus 28 is) donderdag moeten worden. Ik vind het erg spannend, omdat ik de ongesteldheidspijnen net achter de rug heb en nu alleen nog maar met vlagen misselijk, rugpijn en een opgezetten buik. Tijdens de ongesteldheidspijn wel roomwitte afscheiding gehad, maar nu helamaal niets meer. En het antwoord hierop is alleen maar......... afwachten.
    groetjes en succes de komende ronde

19. Angelicaatje

Angelicaatje Actief lid

6 mrt 2008
    338
    0
    0
    Hoofddorp
    @Shannah: ja natuurlijk is het wel jammer, maar er zijn meer wegen naar rome hihi.. ik hoop voor jou dat het wel raak is ;) hoeveel dagen ben je overtijd?

20. Shannah

Shannah Actief lid

24 apr 2008
    197
    0
    0
    Secretaresse
    Ik ben nu 2 dagen over tijd. Ik heb niet het gevoel dat ik binnenkort ongi ga worden, maar ja, je lijf houdt je vaak voor de gek rond deze dagen, dus ik wacht het maar geduldig af. Donderdag lekker met vakantie en vrijdagn testen als ik nog niet ongi ben geworden. Mijn lijf is aardig relaxed nu gelukkig, in tegenstelling tot vorige week toen de NOD naderde.
    groet,

Deel Deze Pagina