NouNou shannah das spannend testje ertegen aan gooien mischien? Ik haed hem al lang gedaan ik ben altijd zo mega nieuwschierig
@ Lammetje; Tja, dit is voor mij de eerste ronde en ik weet niet hoe mijn cyclus is. Stel dat ie langer is dan ben ik te vroeg met testen. Ik wil mezelf behoeden voor vele teleurstellingen, dus ik probeer te wachten tot vrijdag a.s. Hoeveelste ronde is dit nu voor jou?
Oh dan is het nog erg spannend, knap van je dat je nog ff kan wachten met testen. Ik benieuwd hihi, ik zou ook haast niet kunnen wachten met testen, zelf zou ik na 2 dagen ook niet gaan testen... Ik hoop het voor je meid...ik duim voor je.
Hey Daantje hoe is ie? hier nog steeds rustig nog geen ongi, ga morgen vroeg er een stest tegen aan gooien maar ga er van uit dat hij negatief is.... liefs missa
Hallo meiden, Nog twee weken en dan stop ik ook weer met de pil, Zal vanaf nu alvast met jullie meelezen en mee duimen natuurlijk! Iedereen succes de komende maand!
Dit is mijn eerste ronde zeg maar ik ben nog niet ongesteld geweest na mijn bevalling dus heb geen idee shannah
Helaas ben ik nu met de tweede ronde bezig. Nu ja, helaas........, het is natuurlijk wel erg bijzonder als je gelijk zwanger bent. Ik ben er ook niet vanuit gegaan bij de eerste ronde gelijk zwanger zou zijn, maar toch hoop je er stiekem op. Iedereen die nieuw in de eerste ronde zit; heel veel succes en hopende op veel roze gelijk! Groetjes Shannah
Ik doe met je mee aan de 2 de ronde Ik weet pcies wat je bedoelt, je gaat er niet vanuit, maar stiekem hoop je erop, dat had ik ook, maar gelukkig hebben we nog kansen Suc6 meid
Tja, dan kunnen we denk ik hier niet blijven he? Dit is een 'eerste ronde'-onderwerp. Waar zit jij nog meer? Kunnen we mekaar een beetje in de gaten houden. Ik zit ook bij 'NOD mei 2008' en bij '35+ zwanger of zwanger worden'. Groetjes Shannah
Hoi, Hier 1e ronde, vandaag alweer geklust. Moet zeggen dat ik het zeer spannend vond, spannender dan toen ik de pil slikte of met condoom. Groetjes Wendy
Hier nog 1 in de 1E rondeeee ! En ook flink aan de klus,hahaha.... Spannend meiden,succes allemaal Liefs Tries
hey hoi hoi Vanmorgen test gedaan maar zoals verwacht negatief dus we wachten geduldig af liefs missa
@ missa jammer dat je test negatief was maar geen bloed geeft moet we blijven duimen. hier is de ongi weer weg dus we gaan weer klussen
hey meiden ik ben dus vandaag begonnen aan ronde twee . ik heb mijn ongesteldheid achter de rug en had een mooie cyclus van 37 dagen das toch best goed voor de eerste keer ... of niet? ik ben toen ik gestopt ben gelijk foliumzuur gaan slikken en mijn eetpatroon aangepast wat afwisselender niet dat ik heel ongezond at hoor... heeft iemand nog meer tips die de zwangerschap kunnen bevorderen.. alvast bedankt voor alle reacties groetjes monica
Ik zit helaas nog steeds in ronde 1, en zit op dag 48 vandaag. Ik hoop dat het snel op gang komt, maar ik vrees dat het nog wel even kan duren, ik heb helemaal niet het gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Inmiddels 3 testen verder geven ze ook nog steeds negatief aan, ben dus helaas niet zwanger .
zo rinnie dat is balen zeg.. je kunt ook naar de huisarts gaan als het je te lang gaat duren en je zorgen maakt dan krijg je een pilletje dat je menstuatie oproeppt zeg maar en weer een beetje help om op gaan te komen de eerste paar keer heb je dan geen eisprong maja wel een cyclus en na een maand of twee krijg je je eisprong weer mischien een oplossind 21 dagen zo ik wel lang vinden hoor groetje monica
Ik ben dan weer iemand die niet zo snel naar de huisarts gaat , maar wellicht is dat wel een goed idee. Vroeger (12 jaar geleden), had ik vreselijke krampen altijd, en ik was ook vrij onregelmatig ongesteld. Dat was de reden dat ik aan de pil ben begonnen. Nu ben ik natuurlijk wel heel lang aan de pil geweest, dus dat zou het ook kunnen zijn. Maar misschien toch een goed idee om een keer naar de huisarts te gaan.
ja kan beter een keer gaan als drie keer te laat mijn vriendin heeft dit ook gedaan en met sucsess ze was na zes maanden zwanger dusjah . ik hoop dast je er aan uit komt .. echt heel veel sucsses en ik hoor wanneer het zover is he..groetjes monica