@ alle nieuwe mensen hier heel veel succes! en geniet van het klussen : @ Daantje hier nog geen ongi te bekennen vanmorgen weer een test gedaan maar negatief, heb nu erg veel buikpijn onder in mijn buik (steken) en een drukkend gevoel tussen mijn benen liefs missa
Nog 4 dagen & we kunnen testen Grrrrrrrrrr dat wachten. Aan alle dames in de 1ste ronde succes hé! Greetzz
Hey Daantje hoe is ie? en al zenuwachtig voor de grote dag? Hier is alles nog rustig nog steeds geen ongi.... ga morgen weer een test doen en als die weer nega is mag de ongi echt wel komen wordt er niet goed van pfffff als ik dinsdag nog niet ongi ben bel ik es naar de huisarts..... alle nieuwe mensen hier succes met klussen liefs missa
Hoi meiden! vanaf deze maand ga ik beginnen met foliumzuur. Vanaf volgende maand gaan we het proberen! Erg spannend wordt het nu vind ik... Mijn 2e menstruatie na het stoppen met de pil kwam na 28 dagen, daar ben ik erg blij mee. Dat mijn lichaam goed functioneert wat dat betreft! Hihi, ben nu al zenuwachtig!
Hoi Leuk initiatief! Zit ook in de eerste ronde, ben ik net achter. Wegens hele erge buikpijn gisteravond naar EHBO geweest, blijkt spastische darm te zijn die door mijn buik danst (je zag em op de echo) als gevolg van: mijn eerste zwangerschap! Moet di. terug voor echo en bloedtest. test thuis zijn negatief maar die in het ziekenhuis liet wel hormonen zien...hoop zo dat ie blijft zitten en zich goed vasthoud daarbinnen!
Vanmorgen weer een test gedaan eerst negatief maar naar 30 min toch als je heel goed keek een licht streepje je kon tot 30 min kijken naar die tijd was het niet meer geldig maar naar 35 min zag je hem toch echt.... en nog geen ongi, maandag of dinsdag maar ff weer testen en anders dinsdag ff naar de huisarts.... liefs missa
@ Daantje hoe is ie? Ook lekker van het weer aan het genieten? Hier komt steeds meer het gevoel dat het raak is... s morgens misselijk borsten doen zeer aan de buiten kant, raar gevoel in mijn onderbuik (steken) anders dan ongipijn en nog steeds geen ongi , duizelig bij het opstaan, zwart voor mijn ogen, vergeet achtig anders NOOIT afspraak met vriendin vergeten morgen weer testen........ en dan maar ff zien... Liefs missa
@ missa wat onwijs spannend voor je, je klachtjes lijken er wel op ooh ik hoop het zo voor je. lijkt me echt heel gaaf. ik ga voor je duimen voor morgen welke test gebruik je? hier alles goed we hebben een heel druk en stressend weekje gehad veel werken en koningendag dag je met vrienden. nu hebben we zaterdag besloten even een nachtje weg te gaan, dat hebben we dus ook gedaan. we zijn naar wageningen geweest en vandaag naar arnhem (openluchtmusem) erg lekker en ontspannen, nu kunnen we er weer tegen (hahaha) we zijn er deze maand zeer bewust mee bezig (voor de kleine) we hebben nu de klus dagen. we gaan er tegen aan. ik hoop dat je morgen een zeer positieve test in handen hebt, dan weet je meer
Hoi allemaal, Ook hier iemand die in de eerste ronde zit. Volgende week heb ik mijn NOD (hopelijk niet)! En missa: zwanger? Ik hoop het voor je! En Daantje25: ik zie dat jij volgende week gaat trouwen! Wat leuk dat jullie ook bewust bezig zijn met een kleintje! Succes en veel plezier volgende week. Wij zijn in september getrouwd en het was echt een onvergetelijke dag! En de dag vliegt voorbij! Ik weet dat het een cliché is, maar het is echt zo! X Esther
@eppie25 welkom hier dankje wel ja ik dacht er vandaag nog aan 17 maanden geleden hebben we de datum vast gekozen, en nu is het bijna zover dat gaat ook heel snel. veel suc6 ik hoop dat je volgende week mooi nieuws heb
@ missa hoe gaat het nu? weet je al wat meer, blijft zo spannend ik blijf voor je duimen groetjes daan
Hey Daantje25 tja wat zal ik er van zeggen IK BEN ZWANGER! was direct zichtbaar mega duidelijk! lief missa
@ uk80 Dankjewel kan het haast niet vatten negendagen overtijd al eerder getest maar niet posi nu wel! echt heel erg blij!