wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Nou, ik ben al ongi geworden... veels te vroeg! Ik wijt het dus maar aan de bruiloftstress, vliegreis en tijdsverschil... hopelijk volgende maand beter!
    Alle andere dames, veel succes!

2. Niet meer actief

Hoi,

Ik heb vandaag iets onbekends meegemaakt.
    Wat denken jullie ervan?
    Nou het begon vanmorgen, ik kreeg een beetje buikpijn beetje steken onderin de buik aan de zijkant.
    Ik dacht nog misschien toch mijn eitje, al zou ik die volgens de banner al hebben gehad.
    Ik met de gedachten in mijn achterhoofd lekker met mijn man vanmiddag geklust.
    Ik heb expres de sperma langer dan normaal laten zitten denk 15 a 30 min.
    Toen ik naderhand naar de wc ging kwam er net als altijd sperma uit maar ook een hele grote "gelatine-achtige" klonter uit.
    Iets wat ik nog nooit heb gehad zeg maar.
    Het was een beetje huidskleur achtig zeg maar.
    (Sorry voor mijn omschrijving)
    Wat denken jullie zal ik mijn eitje hebben gehad en was dat een soort van slijm wat je moet krijgen als je eitje springt of moet springen?
    Heb nu ook al heel de middag een soort van lage buikpijn.
    Nou ik hoop dat het raak is en hopen dat we zwanger worden.
    Als dit mijn eitje zou zijn weet ik in ieder geval wat ik voortaan moet gaan voelen.
    Nou ik ben benieuwd wat jullie ervan zeggen.
    Fijne Pinksteravond en Pinksterdag morgen allemaal.

Groetjes Wendy

3. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Hoi Allemaal,

@marriedgirl: jammer voor je dat je ongi bent geworden! Op naar de volgende ronde dan!
    @Loeka: welkom hier! Ja ik hoor ook weleens van andere vrouwen dat ze gewoon wisten dat ze zwanger waren! Ben dan wel heel benieuwd hoe dat voelt! Wanneer is je NOD?

Hier is alles oke! Vanochtend weer misselijk bij het opstaan, maar dat is op een gegeven moment wel weg getrokken! Zo met vlagen komt het af en toe nog voor bij! Komende week wordt dus spannend, want dan heb ik mijn NOD! Ik hou jullie wel opde hoogte!

X Esther

4. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Hoe moet ik mijn NOD weer berekenen , ja sorry maar dit is allemaal nog zo nieuw he .. :oops:

5. anoniempje24

anoniempje24 Actief lid

9 mei 2008
    201
    0
    0
    dit is ook mijn 1e ronde, vind het allemaal wel heel spannend, en je voelt ook hele andere dingen dan normaal?

ik vraag me wel is af of het nou gewoon tussen me oren zit of het echt is wat ik voel?
    al een paar dagen last van me onderbuik, voelt anders, ik snap er niks van maar ja nog 6 dagen afwachten en dan zullen we het merken.

ik vind het allemaal wel heel spannend, en moelijk om er heel niet heel de dag over te praten(door enthousiame).

ik hoop dat het bij iedereen gaat lukken!veel succes dames!

groetjes

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Roze slijm is slijm met bloed volgens mij.
    Waar het op duid zou ik niet durven zeggen.

Gisteren is bij ons officieel ronde 1 ingegaan :D
    Helemaal happy :D
    Vraagt mn zusje gisteren: wil jij mn pilstrippen hebben, want ik heb ze niet meer nodig door mn spiraal.
    Ehm nee, ik slik andere pillen O:)
    Hahaha, dan is het echt moeilijk om je mond te houden zeg :p

Toen ik zwanger was vorig jaar had ik ook het gevoel zwanger te zijn.
    Waarom precies kan ik niet omschrijven.
    Voelde me gewoon heel anders dan normaal.

7. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Goede morgen dames,

Voor de meeste is dit denk ik alweer de laatste dag vrij hé? Ook ik mag morgen weer aan het werk na bijna 2 weken vakantie! Wat gaat de tijd toch snel! Vandaag ook weer de gebruikelijke misselijkheid bij het opstaan. Ben toch wel blij dat eten nog redelijk gaat! Het gaat er nu om spannen. Over 2 dagen weet ik meer.

@Loeka: links in het menu staat calculator en daar kun je je NOD berekenen. Je moet dan wel de eerste dag van je laatste menstruatie weten (datum) en hoe lang je cyclus normaal gesproken is qua dagen en dan doet de calculator de rest! Ik hoop dat je er wat mee kan.

Ik vind het ook moeilijk om tegen anderen mijn mond te houden hoor. Gisteren zei mijn schoonzusje dat ik nog geen moeder to be was! En toen dacht ik: goh je moest eens weten.

Nou iedereen succes. Fijne dag allemaal vandaag. Probeer nog wel regelmatig even hier te spieken vandaag.

X Esther

8. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Ow ja juist ja was vergeten waar het bij stond , had het wel al eens gelezen , dus mijn NOD is op 17 mei .
    Wie heeft soms nog een gevoel dat er in de streek van je baarmoeder 'iets' zit , denk dat het tss mijn oren zit en ook weer niet .. ? :(

9. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Ja Loeka, dat idee heb ik ook wel, maar ik denk net als jij weleens het gevoel dat ik het me allemaal in beeld, maar dat is niet zo. Ik ben echt niet lekker en ik hoop dat het komt omdat ik zwanger ben!
    Je bent echt niet de enige hoor. Leuk dat je NOD 17 mei is. Dat is ook al bijna! Voor jou is het dus ook heel spannend!

X Esther

10. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Ben erg benieuwd ! Maar nog niet echt misselijk geweest , heb enkel deze cyclus 2 grote slijmproppen gevoeld . Ach we zullen wel zien en anders is het voor een andere keer ..
    Vanaf wanneer ben je zo misselijk ? Wanneer komen pas de 'echte' symptomen als je zwanger bent ?

11. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Hoi Loeka,

Ik ben echt misselijk vanaf afgelopen woensdag. Het blijft echt de hele dag een beetje hangen. Ik weet dus ook wanneer de echt symptomen behoren te komen en of het al kan dat ik misselijk ben omdat ik misschien zwanger ben! Ga eens ff onder kopje symptomen kijken zo. Misschien dat ik er daar dan wat wijzer van wordt!

X Esther

12. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Heb ik al op zitten neuzen maar bij elke vrouw zal dit wel niet hetzelfde zijn , dus ik werd er niet veel wijzer van .. :)

13. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Ow dan denk ik dat ik er ook niet veel van opsteken, maar ga zo toch maar ff kijken hoor.

X Esther

14. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Ja doe ik ook als ik weer eens iets gevoeld heb .. :) Hoelang nam jij de pil ? Ik al 12 jaar dus dat zal ook even moeten uitwerken denk ik ..
    Weet iemand of Yasmine een sterke pil is of een lichte ?

15. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Je hebt idd gelijk: het wordt niet echt duidelijk via het symptomentopic! Nou dan maar op mijn gevoel afgaan zeker!
    Ik slikte al 10 jaar de pil. Ik ben er mee gestopt sinds afgelopen september, na onze bruiloft. Ik ben daarna 1 keer niet ongi geweest en daarna iedere maand super regelmatig! Ik denk dat ik nu toch echt wel ontpilt ben.
    Kan je niet helpen met je vraag over de Yasmine pil! Heb er nog nooit van gehoord. Zelf slikte ik de microgynon.

X Esther

16. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    @ Daantje25 nog 2 dagen en dan is je grote dag! zijn jullie er helemaal klaar voor?als ik je niet spreek meer voor donderdag dan wil ik je een onwijs mooie dag toe wensen en geniet er van, en heel veel geluk samen!

Hier gaat alles super, heb nergens last van voel me goed, vanmiddag voor het eerst naar de verloskundige.

We hebben het zondag aan onze ouders verteld had een boekje gekocht met test tips voor opa en oma en die ingepakt met een gedichtje er op en dat weer in een doos gedaan en ingepakt en aan de moeders gegeven als moederdag cadeau zo dat het niet zou vallen, nou heb nog nooit mijn vader zien huilen nu wel hij was de hele dag van slag zo blij was hij en mijn moeder ook ze hadden het helemaal niet verwacht. het cadeautje was ook geslaagd bij me schoonouders die waren ook erg blij maar iets rustiger.

liefs missa

17. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Goede morgen dames,

Ik kan je vertellen dat sporten als je misselijk bent ook niet echt bevordelijk er voor is! De duiveltjes zijn nog niet gekomen hier :) . Ik word wel zenuwachtig iedere keer als ik naar het toilet moet. Kijken of er zich nog geen ongi aandient! Vandaag bij de apotheek van het eigen merk zwangerschapstesten gekocht! Ik ben benieuwd of ik die morgenmag gaan gebruiken. Hou jullie op de hoogte.

X Esther

18. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Missa fijn dat je ouders en schoonouders zo blij zijn met je zwangerschap! Leuk dat je eigenlijk nergens last van hebt.

X Esther

19. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    @ missa wat onwijs fijn dat je ouders en schoonouders zo hebben gereageerd.
    spannend om voor het eerst naar de verloskundige te gaan.

hier is alles geregeld, ik heb vanmorgen mijn jurk nog even gepast, moest nog iets in genomen ik kan hem zo om 17.00 ophalen.
    of het komt van de zenuwen of er is iets anders :)
    maar ik heb nu al een dag of 3 "last" van krampen in de onder buik, een soort band om mijn onder buik, verveelend gevoel in de vagina en klussen is ook niet echt prettig net of het is opgezet?
    ik denk zelf dat het zenuwen zijn maar je weet maar nooit.

als ik je niet meer spreek voor donderdag veel suc6 met je zwangerschap en ik spreek je dan pas weer 25 mei.
    groetjes daan

20. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Hoi 'eerste ronde' dames!

Ik heb dit topic nog niet 'meegekeken' omdat het nog niet precies zeker was wanneer wij mochten beginnen van de gyn.
    Maar het is zover!
    Wij hebben vandaag groen licht gekregen...! Joehoe!
    We zijn nu dus in de 1e ronde voor een kindje!

Ik hoop dat ik hier mee kan kletsen met jullie!

Deel Deze Pagina