Hoi Achteraf gezien blijk ik deze stoornis al rond mijn 4e ontwikkeld te hebben, terwijl er toen nog eigenlijk geen reden voor was. Ze zijn er vorig jaar achtergekomen wat mij nou precies mankeerde. Nou het is zo dat ik me er zelf doorheen heb geslagen, en nu probeer ik de anderen daarmee ook te helpen door goed te luisteren en met ze te praten en ervaringen uit te wisselen. Ik moet alleen zelf uitkijken dat ik niet terugval, maar verder gaat alles ok. Ja borderline-stoornis is behoorlijk pittig, maar je kunt er vanaf komen, al is het wel moeilijk. Zal niet beweren dat ik 100% genezen ben, want dat is niet mogelijk, maar ik heb een manier gevonden om ermee te leven, daardoor wordt het al een stuk makkelijker. Bedankt voor je berichtje Liefs
Ik moet zeggen dat ik wel gevoelige borsten heb maar niet noemenswaardig ze zijn gevoeliger als anders maar ik kan het niet pijnlijk noemen, dus of het een teken is ik weet het echt niet. Ik wil me er ook niet teveel op verheugen misschien beeld ik het me ook allemaal wel in hoor, ik weet het allemaal niet meer. maar na de opmerking van mijn schoonmoeder ben ik er wel ineens veel meer mee bezig.
O jeetje meid, wat erg voor je. Ik weet niet of je al wat gehoord hebt, want MOEST gewoon even reageren zonder verder te lezen. Ik hoop dat alles goed komt, en dat je moeder straks weer veilig thuis is. Heel veel sterkte, en als er wat is kun je altijd komen Liefs
Knap hoor dat je zelf dat inzicht hebt en dat je jezelf er zo doorheen hebt geslagen. EN dan help je ook nog andere mensen hiermee! Super van je! xxx
Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!! JULI: 28: Demi123 30: 31: Bianca24, Sil1980, Droppie123 AUGUSTUS: 1: Esther7, Kim1984, Hansje, 2: 3:Samsammie 4: onsukkie 5: 6: Enomis 7: MissyZuilen 8: Bambi82, Anoniem1405 9: Liesl 10: sannnniee, Yuna 11: Angel1986 12: Katje81 13: askim 14: Luna 15: 16: Juli 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: Fenne, 1Summer 24: 25: 26: 27: Bianca24>>2de ronde 28: 29: 30:Sil1980 31: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger
Valt wel mee toch? Ik denk altijd maar zo: als ik het kan, dan kan een ander het ook. Als ik hulp nodig heb, dan helpen mensen mij ook, dus dit is dan het minste wat ik terug kan doen. Trouwens, ik ga morgen toch maar testen, en als hij weer negatief is ga ik de HA maar weer eens bellen. Zelfs mijn vriend wordt er ondertussen gek van, en dat zegt heel wat omdat hij normaal zo nuchter is als maar kan. Liefs
Da en clear blue digitaal. Ik las ergens dat de laatste pas heel laat pos aangeeft als je zwanger bent...
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap Kruidvat eigen merk gebruikt. De blauwe strepen waren prima af te lezen, die koop ik straks weer!
Hey meiden Even een vraagje... Ik las iets over een drankje dat je zou helpen vruchtbaarder te worden zodat je eerder zwanger zou worden. Weet iemand of dit echt werkt? Normaal vind ik zulke dingen onzin, maar misschien dat iemand het hier kent. Formula nogwat heet het volgens mij... Liefs
Geen idee ik heb er nog nooit van gehoord als het er wel is hoop ik dat het een goedwerkend middel is en geen verkooppraatje die vrouwen geld uit de portemonne klopt via hun kinderwens