Heeft geholpen! ik wil nog een roze zien ik wil nog een roze zien ik wil nog een roze zien (misschien jij dan wel )
zo ff snel een berichtje werd vanmorgen om 6 uur wakker en ja hoor de zijn erdoor gekomen dus iig een mooie cyclus 29 dagen op naar ronde 2. @ Angel gefeliciteerd meid geniet van de zwangerschap. liefs simone
jammer enomis.. en anoniem.. dan ben jij nog altijd eerder.. maar wie weet : ik wil nog meer roze zien.. ik wil nog meer roze zien.. ik wil nog meer roze zien.. ik wil nog meer roze zien..
@Angel4Life: GEFELICITEEEEEEEERD! Een streepje is een streepje, hoe licht dan ook (staat ook in de gebruiksaanwijzing). Top meid! X
Hé, een nieuwe naam op dit forum! Welkom Secretstar! Veel kletsplezier hier en succes met de eerste ronde!
De test van Matcare De controle streep is dik rood, en de positieve streep iets IETSJE lichter. Moet vrijdag naar de HA, die begon me ook al te feliciteren aan de tel net. Alleen mijn vriend doet een beetje raar nu. Ik weet dat hij wel blij is, maar hij durft nogsteeds niet te hopen. Komt beetje lullig over, maargoed die draait wel bij als alles 100% is. Liefs Oh nog 1 vraagje voor de banner... Daar staat wanneer je uitgerekend bent... Moet ik dan tellen vanaf mijn NOD (zoals nu) of vanaf de eisprong?
Dank je wel meid, ja is ook geweldig. Had moeite om de buurt niet bij elkaar te gillen van blijdschap. Welkom op dit forum meid, had je nog niet eerder gezien geloof ik. Liefs
Angel4flife super gefeliciteerd! Voor je banner moet je rekenen vanaf de de eerste dag van je laatste ongesteldheid. Dus je bent nu waarschijnlijk zo'n 4 weken zwanger!
Volgens mij moet je rekenen vanaf de eerste dag van je laatste menstuatie. Mijn man's reactie was ook een beetje lauw toen de test de vorige keer positief was. Voor een man is dat toch anders als voor ons meiden. Ik vond het toen ook heel jammer, want ik stond te juichen \/ Wij voelen ons anders en zijn er veel meer mee bezig. Wat zij zien is alleen maar een streepje op de test
Nee, je moet tellen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. De 2 weken voor je eisprong krijg je zeg maar cadeau in de telling, de 2 weken na de eisprong heb je bij testen (als je op NOD test) al gehad dus ben je op NOD al 4 weken.
Ok dank jullie wel allemaal. Dan moet de banner zo kloppen. Jeetje wat ben ik blij, en me vriend zit maar steeds... wacht eerst maar eens af Maargoed, ik wil meer ROZE zien, duim voor jullie ook voor posi testen Liefs
Ey angel4live, Gefeliciteerd meid, en geniet van je zwanger schap he Op naar de 2de roze meiden .. Angel je blijft toch nog wel hiero kletsen of niet? xxxx
Tuurlijk blijf ik hier, is hier zo gezellig! Dat wil ik echt niet missen. Alleen begin nu weer een beetje te twijfelen of de test het niet fout kan hebben. (Mijn vriend zit namelijk met allemaal ideeën te gooien) Ik was namelijk in Juni gestopt met de pil, 28e Juni pil menstruatie gehad en daarna niks meer... Kan het niet zo zijn dat de test positief geeft vanwege het ontpillen? Of is het zo dat mijn cyclus zich ineens heeft hersteld toen die troep uit mijn lichaam was? Want augustus zou onze 1e echte ronde worden, als ik in Juli uit mezelf ongesteld zou worden (wat nu dus niet is gebeurd). He verdorie, beginnen we weer Dadelijk ben ik voor niks zo blij geweest.
Nou, om even de nare berichten af te wisselen met wat leuks, stond ik vandaag opeens in de krant! Wel lachen hoor, foto zien? http://hilde.erikdejongh.com/foto/nhd070807.jpg