wie nog meer in de eerste ronde?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bianca24, Jul 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

Jun 12, 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Allereerst wil ik natuurlijk Angel4life feliciteren. Wat een goed nieuws en stap maar lekker op je roze wolk hoor.

Ook een vraagje aan Angel4life.
    Hoeveel dagen was je nou overtijd?
    Ene...
    Kan je niet een beetje HCG strooien hier.
    Dan komt de volgende roze misschien ook snel :D

En wat kunnen jullie kletsen zeg.
    Ik was gister avond hier nog even en toen was ik bijgelezen.
    Heb nu gewoon weer 8 pagina's moeten bijlezen.
    Maar ik vind jullie super gezellig en we hebben echt steun aan elkaar.
    Ben blij dat ik jullie gevonden heb :D

2. Niet meer actief

Ik mis Angel4life in het roze die had toch een positieve test of ben ik nou helemaal waussie?

3. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

staat erbij ;)

4. Niet meer actief

hey Droppie123 je bent al 8 dagen overtijd zou toch zeggen dat het bijna niet anders kan dan dat de test positief aan moet gaan geven.

Ik heb teeds meer moeite om niet te gaan testen nu mijn gevoel zegt je bent gewoon zwanger maar ergs zit een stemmetje en die zegt: misschien wil je gewoon te graag moeilijk hoor

5. bambi82

bambi82 Actief lid

Jul 13, 2007
    252
    0
    0
    hoi meiden.

angel4life, mega gefeliciteerd, de 1e he. goed hoor. Ik denk dat je echt kan spreken van zwanger, Heb gelezen dat de testen van matcare wel vaker van die lichte streepjes afgeven, dus het is gewoon raak.

Lieselotje, das spannend voor jou hoor, ik heb dat ook met me borsten, gisteren ineens een stuk voller aanvoelen en nu pijnlijk, mhh, spannend

alle meiden die overtijd zijn of dicht bij hun NOD succes en hopen op die roze wolk.

xx bambi

6. Niet meer actief

JAAAAAA er staat nu duidelijk een roze jippieeeeeeee

nu maar hopen dat er meerdere zullen volgen :D

7. Niet meer actief

Hoi Meid

Ik was 13 dagen overtijd, en ik wil met alle plezier HCG strooien hier.
    Voel me beetje eenzaam als enige roze op de lijst.... Hup meiden kom op jullie kunnen dat ook.

Liefs

8. 1Summer

1Summer Actief lid

Jul 21, 2007
    178
    0
    0
    NH
    Als je de passagierslijst wilt invullen, moet je op "quote" klikken en dan invullen wanneer je je NOD verwacht (zwart), als je ongi bent (rood) of als je een test hebt gedaan (groen). ROZE wil iedereen: zwanger! :)

9. Niet meer actief

Niet teveel aanmoedigen anders ga ik al testen en dat mag nog niet tenminste mag natuurlijk alles maarja het blijft erg moeilijk om van de test af te blijven nu haha

10. Niet meer actief

Ja moeilijk is dat wachten he... Ik weet er alles van.
    Ik blijf voor je duimen hoor, voor iedereen trouwens.
    Nog paar daagjes wachten meid, en dan hoop ik dat jij ook zo'n mooie test met 2 streepjes in je handen mag houden.

Liefs

11. Emmi

Emmi Actief lid

May 13, 2007
    138
    0
    16
    hoi

Ik heb ook al 2 weeke last van zeere borsten. Het voelt aan als steeke in de borsten. Voor de rest heb ik geen symptomen behalve een beetje roos bloed verloren 7dagen na eisprong en een infectie. Morgen ga ik weer een test doen. hopelijk positief [-o<

Wat zijn jullie symptonen?

12. 1Summer

1Summer Actief lid

Jul 21, 2007
    178
    0
    0
    NH
    Als je de test eenmaal in huis hebt, blijft ie branden totdat hij gebruikt wordt lijkt wel... :(

Ik heb nu ook bewust geen test (meer) in huis, want anders wil ik hem veeeeeel te graag gebruiken!
    Heb nu zoiets van: "ik zie het wel". Als ik écht denk dat ik een test nodig heb, ga ik hem natuurlijk gelijk halen ;)

13. Niet meer actief

Ja inderdaad en vooral omdat de test al in huis is het lijkt wel of die me roept, pak me dan pak me dan hahahaha

14. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0
    je klikt op quote en dan kun je de lijst aanpassen en opnieuw plaatsen

15. Niet meer actief

oke dankjewel, maar ik hoef tot op heden niets aan te passen, ik heb (nog) niet getest maar als dit zo doorgaat ben ik ban dat ik vandaag nog ga testen

16. 1Summer

1Summer Actief lid

Jul 21, 2007
    178
    0
    0
    NH
    Ja, dat had ik precies hetzelfde! En leerde het ook gelijk af :(
    Ik ging ook tegen beter weten in testen, maar nega natuurlijk...
    Nu haal ik er dus geen één meer in huis, totdat ik écht denk zwanger te zijn!
    Ik hoop dat jij je nog even in kunt houden... valt niet mee hè?! ;)

17. Niet meer actief

Nee het valt zeker niet mee, de test ligt in de la van de tafel en ik ben die la gewoon aan het openkijken lijkt wl

18. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0
    van harte zeg! Echt super gaaf, Maar je denkt nu dan wel echt al zover te zijn?
    (Even alvast een stukje zelfbescherming wellicht: ik testte ook pas na 10 dagen overtijd postitief en werd met de echo 9 dagen terug gezet. Ik bleek dus veel minder ver).

Maar hoe dan ook ZWANGERRR van harte joh!

19. bambi82

bambi82 Actief lid

Jul 13, 2007
    252
    0
    0

Jaa ik heb dat ook. Heb er nog 4 liggen en heb me mannetje gevraagd ze te verstoppen, want ik teste veel te vaak. nu mag ik pas van het weekend weer dan ben ik ong 3 dagen overtijd. als de :evil: :evil: niet komen dan he,

20. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0
    Welkom!

Share This Page