owoowow meid hartstikke gefeliciteerd met je zwanger zijn....eindelijk iemand in het roze. \/ geniet ervan...van nu en de tijd die nog gaat komen! liefs Bianca
ik ben nog niet overtijd maar de krampen die ik normaal al ruim een week voor mijn ongi moet hebben heb ik totaal niet daarom weet ik het nu helemaal niet meer, aan de ene kant denk ik, ik ben gewoon zwanger test nou maar dan weet je het zeker, aan de andere kant denk ik, vergeet het maar je lichaam neemt je gewoon in de maling zo verwarrend allemaal
eigenlijk vanaf NOD maar als je een lange cyclus hebt kun je beter eisprong - 14 dagen doen en die datum voor de banner pakken, want dan ben je nl minder ver. (zie ook mijn berichtje hierboven)
Hahaha, jij bent helemaal erg Bambi! Slim van je om ze te verstoppen! Wat zal dat toch zijn he?! Die aantrekkingskracht van die testen? Heel maf en we hebben er geloof ik allemaal last van!
En weer haal je de woorden uit me mond Echt ik denk prescies hetzelfde. nog ff volhouden meid, des te langer je wacht des te beter. xx Bambi
Nou inderdaad normaliter loop je er weet ik hoeveel keer langs in een drogist ofzo, maar dan ga je er een kopen dan bekruipt je al dat spannende gevoel bij de kassa heb ik het idee dat ze denken: kijk dan die heeft HET gedaan hoor hahaha en eenmaal in huis trekt het je nog veel en veel meer aan.Hij is inmiddels uit de la en ligt nu op tafel kost me echt moeite om niet te gaan testen hoor
whahaha, houd moed meid. Denk bij jezelf, nee het is te vroeg, het kan nog niet, pas na NOD. wees sterk. je kan het.
Wil iedereen die nog niet op de lijst staat er er wel op wilt even doorgeven op welke dag je je ongi (hopelijk niet) verwacht. Of zet jezelf erop, dat mag. Klik op quote
Hallo Dit is mijn eerste berichtje hier . Ik ben joyce en ik en mijn vriend zijn een paar maanden bezig . Eigenlijk had ik nooit een kinderwens .Maar toen ineens vorig jaar toen had ik sterk het gevoel ik wil moeder worden .Mijn moeder zei altijd dat gevoel krijg je wel een keertje .Ik dacht eigenlijk dat dat mij niet zou overkomen .Nou dus wel ! Ik ben 30 en mijn vriend ook .Ik hoop alleen dat het niet jaren gaat duren .
Ik weet het maarja ik lees en hoor steeds vaker dat sommige al voor hun NOD positief testen dus dat maakt het er niet makkelijker op om te wachten hihi en daar komt bij dat ik zoiets heb van wat kost een test nou helemaal als die negatief is en mijn ongi blijft uit kan ik van de week altijd nog een test halen wat ben ik toch weer heerlijk aan het zeuren al zeg ik het zelf hahaha
Oh oh oh het was wat he meiden dat wachten. Gisteren een test gedaan maar deze was negatief en eigenlijk altijd na het testen wordt ik dan ongi en nu niet. mmmmm raar........ Ik heb ook nergens last van krampen of hoofdpijn wat ik normaal gesproken wel heb. Opgebalzen buik en zware onderbuik blijft. Ach ja het woord wat we hier het meeste zeggen nog effe WACHTEN.
Hoi Joyce welkom hier en ik wil je even waarschuwen ik ben ook nog niet zo lang lid maar het is hier erg verslavend hahahaha
Ja dat kan aleen als het er op staat, dat je voor je NOD kan testen, mat care bv, kan wel. Welke heb je liggen hahah.
Ik heb kruidvat eigenmerk liggen die heeft mijn schoonzus ook gebruikt voor haar NOD maar ik kan er niets over terug vinden in de bijsluiter