Trouwens hebben jullie ook altijd dat je denkt oke nu ga ik testen en je voelt wel dat je moet plassen, maar als je eenmaal op het toilet zit met die test in je handen en dat er dan niks komt of althans moeizaam haha!
Hoi hoi, Ik vind het zo zonde om steeds te testen voor je nod...de testen zijn niet goedkoop, en steeds die terleurstelling is ook niet fijn! toch liefs
Hoi Joyce, welkom hier! En zo te zien ben je er al achter dat het forum verslavend werkt, hahaha! Succes met zwanger worden!
Ey meidnen, Ik heb me nieuwe NOD neer gezet. Maarum ik ben ipv 11 aug 5 aug ongi geworden he moet ik dat ook ff veradneren? xxx
Ja dat heb ik ook hoor, ik probeer toch altijd wel een aantal dagen na mijn nod te wachten. Maar daarna begint het wel te kriebelen hoor!
ja das heel erg...voor je nod eigelijk ook al, dat kriebelen en die verschijnselen allemaal, maar kun je bij mij zien, ik werd wel ongie...en als je er dan al 4 testen doorheen heb gejaagd ..is dat wel 40 euro ....das veel geld...
wat duurd het dan ineens lang voordat het vrijdag is he denk dat ik zo maar even het centrum induik en me gedachte ergens anders op ga proberen te zetten
Je baalt het als je ong bent geworden .Dan lijkt het wel het einde van de wereld .Maar als ik dan wat dagen verder bent dan denk ik weer een nieuwe ronde .
Hey ik moet 4 Septemver op 2e ronde komen te staan wie oo wie kan me helpen om dit aan te passen want september staat nog niet op de lijst.
O jij geeft mij weer moed 13 dagen en dan nog een positieve test. Er is dus nog hoop. Slikte jij de pil? en hoelang al? Ik krijg ineens weer hoop. Zat nu echt een beetje in een dip en wilde gewoon ongi worden. Nu wil ik gewoon zwanger zijn Mijn ha is met vakantie en is volgende week maandag terug. Als er dan nog niks is dan ga ik even langs. We hebben alleen een nieuwe en die heb ik nog nooit gezien. Vind het dan wel eng om naar hem toe te gaan. Straks zegt hij gewoon dat het ontpillen is ofzo. Sta ik voor gek.
joyce welkom en inderdaad het gaat snel hier. ik kan ook niet zo vaak online zijn en als je ziet wat er dan bij gekletst is... het is hier erg gezellig dus doe maar lekker mee.