wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Dag Lieve meiden! Angel4life helemaal in je nopjes!? ik heb net twee testen gehaald van Etos eigenmerk. Hoop dat die wel ok zijn. Dan heb ik ze vast in huis, want het komt nu wel dichtbij!
    Heb nog niets bijgelezen sinds vanmorgen, maar mijn hemel wat een pagina's hebben jullie weer volgekletst! mag ik wel want de eerste ROZE IS BINNEN!
    -x- Simone

2. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Oh PS, ik ben vandaag aan het werk, vandaar nog niets bijgelezen!

3. 1Summer

1Summer Actief lid

21 jul 2007
    178
    0
    0
    NH
    Als je alles gelezen hebt, ben je een uur verder, hahaha! :)
    Werkze vandaag!

4. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Mijn hemel meiden het is echt veeeeeeeeel! hahaha!

even denken, Esmee? Joyce? dat waren ze geloof ik WELKOM!

Oh en die testen he, die branden enorm! ik wil eigenlijk morgen ochtend tesen. eigenlijk is mijn NOD morgen dus kan ik overmorgen testen maar ik heb nog een dag extra genomen voor de zekerheid.. Maar ik ben bang dat ik die extra dag niet kan nemen hoor hey! Angel4life, ben jaloers! maar wel gezond jaloers hoor, geen zorgen, haha!

5. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

ben benieuwd voor je anoniem1405.. ik vindt het ook erg lastig worden niet te testen, maar vandaag had ik echt het gevoel dat mijn ongie er aan kwam.. dus ik denk echt dat ik tot vrijdag ga wachten..

6. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    ja ik wil ook tot vrijdag wachten... Goed van Yuna. Want een teleurstelling is nog erger als je alle hoop op dat moment hebt gevestigd... ok ok ik moet ook wachten (van mezelf :)) ik ben ook zoo benieuwd voor jou! maar wie weet, we zouden met z'n drieen testen. jij, ik en Angel4life. dussssss hihi!

7. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Ja als angel4life het kan kunnen wij het ook!... :p

8. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Precies! moet goedkomen voor vrijdag voor ons!

9. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    spannende tijden dames....ga duimen voor jullie...

oeps ennuh...de andere nieuwe dames welkom...kan het niet meer volgen hiero..vooral als je er een paar dg uit bent geweest is het niet meer normaal!

10. Niet meer actief

Nou ik ben lekker de stad in geweest om mijn gedachte te proberen te verzetten, en wat denken jullie?
    Ik zie overal zwangeren lopen of pas geboren baby`s in kinderwagens is echt niet gezond hoor de drang om te testen wordt alleen maar groter in plaats van kleiner :(

11. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Ach Lieselotje! wat een drama...
    ik voel met je mee! maar het idee dat ie negatief is en ik als een klein kind op de grond sta te stampen "maar ik ben wel zwanger" met de tranen in mijn ogen (ok ik draaf door, haha) houd me enigszins tegen met testen. Ik zou het niet doen hoor... straks wil je dat je het nooit gedaan had. Maar goed, de kans dat ie positief test is er ook nog, en dan gaat het dak eraf, dus dat motiveert juist weer om het wel te doen... DILEMMA

12. Niet meer actief

Ja dilemma zeker weten, ook omdat me schoonmoder al vroeg of ik zwanger was en ze tot nu toe altijd gelijk heeft gehad bij haar dochters, alvorens ze het zelf wisten.
    En daar komen mijn borsten nogeens bij dat zijn een partij kanonnen geworden en zo pijnlijk echt niet normaal, Peter hoeft er maar naar te wijzen en ik zit bij wijze van spreken al tegen het plafond.

13. samsammie

samsammie Lid

1 aug 2007
    94
    0
    0
    haha ja, ik heb vanmorgen hem voor het eerst ingenomen :D

14. Secretstar

Secretstar Actief lid

Nou moest ik nu al van de eerste ronde zwanger zijn dat zou schrikken zijn... :) :)
    Maar ik lees al dat het vrij weinig voorkomt.
    Ik hoef ook niet te 'ontpillen' want gebruik al meer dan een jaar geen anticonceptie meer :)

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Tja gevoelige borsten heb ik niet, m'n buik voelt ook niet anders... ik geloof niet echt dat het raak is, maar ja... ongesteld ben ik dus ook niet. Kan natuurlijk zijn dat m'n cyclus gewoon wat langer is, maar dan zou ik dat graag even weten.

16. samsammie

samsammie Lid

1 aug 2007
    94
    0
    0
    Irritant is dat he! haha..dan heb ik ook liever dat ik meteen ongesteld word hoor, dan weet je waar je aan toe bent.

17. samsammie

samsammie Lid

1 aug 2007
    94
    0
    0
    Gaan jullie vanavond nog wat leuks doen trouwens? Het regent hier..dus ga zometeen lekker op de bank tv kijken ofzo...of ff op Hyves kijken...en hier natuurlijk af en toe even checken :D

18. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Ik ben net lekker wezen paardrijden.
    Dat doet me altijd goed en dan denk ik echt even nergens anders aan.
    Ben weer helemaal blij.

19. Niet meer actief

Peter en ik gaan vanavond lekker samen bankhangen, dvd-tje, toastje, kaarsje ff lekker samen we zijn de afgelopen week nog geeneen avond thuis geweest dus nu zetten we lekker de telefoons uit de deurbel uit en de pc uit en even lekker samen genieten :D

20. 1Summer

1Summer Actief lid

21 jul 2007
    178
    0
    0
    NH
    Ik ken het gevoel, heerlijk ff genieten in alle rust met het getik (gestamp) van hoefijzers.
    Met dit weer is het dubbel genieten! ;)

Ik zou ook wel op de bank willen ploffen en een filmpje willen kijken, klinkt goed!
    Helaas... wij krijgen visite vanavond, maar da's ook gezellig!

Fijne avond allemaal!

Deel Deze Pagina