wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkepukje

ukkepukje Lid

27 jul 2007
    44
    0
    0
    hoi Isra, de eerste keer na het stoppen met de pil of de eerste keer nadat ze zeggen dat alle hormonen uit je lichaam zijn?

Groetjes

2. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Hoi hoi,

Ze zeggen dat bij een mirena spiraal als je ongi word dat alles zo beetje goed zit. Volgens mij huisarts.

Maar denk dat het per lichaam verschild of niet?

En achjha zit pas in me eerste ronde, lees bij veel mensen die in de zoveelste poging zitten.

liefs Annemarie

3. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    Ik heb net negatief getest :(
    Nu maar hopen dat mijn ongie snel op gang komt.

Wie van jullie heeft ervaring met de matcare testen van de site? Ik heb ze besteld en krijg bij het testen een grijsachtig tweede lijntje, hij is wel heel licht. Na een poosje verdwijnt dit lijntje, wie heeft hier ervaring mee?

Groetjes Demi

4. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Hey demi,

was dit je eerste ronde?

Jammer dat die negetief was meid, maar denk posetief volgende keer beter toch?

Succes meid.

xxx Annemarie

5. Oedjoebadja

24 jul 2007
    32
    0
    0
    Groningen
    Hey Demi, jakkes. Succes meid!

Gr Oedje

6. ukkepukje

ukkepukje Lid

27 jul 2007
    44
    0
    0
    Misschien makkelijk gezegd, maar ik zou er voor gaan! Het risico lopen dat het na deze keer miscchien helemaal niet gaat lukken, zou ik niet willen lopen.
    Suc6 met de beslissing :D

7. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    Ja dit was mijn eerste ronde na het stoppen met de pil. Ik had het ook nog niet verwacht nu al hoor, dus ben ook niet heel erg teleurgesteld. Nu kunnen we in ieder geval nog een maandje rustig aan het idee wennen ;)
    Ik zie wel overal baby's en mooie zwangere buiken, zal er wel bij horen :D

De laatste week doe ik trouwens niks anders als dromen over positieve testen! haha. Vanacht had ik in mijn droon een test met op de plaats van het tweede streepje twee streepjes haha er zaten dus drie streepjes op die test duidelijker kan niet...

8. 1Summer

1Summer Actief lid

21 jul 2007
    178
    0
    0
    NH
    Allereerst : Welkom Angel! :D

Ik ben langzaam gék aan het worden geloof ik :(
    26e Beetje ongi, 27 ook nog en vandaag bijna niets meer?
    Ik heb ook last van mijn buik, maar dan net boven mijn navel, net of er een ballonnetje zit (opgeblazen gevoel). Heeeeeeel irritant...

Zo, moest het ff kwijt hoor... :rolleyes: :cry:

Welkom Angel!

X

9. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    hey demi,

Haha wat grappig ik heb dat ook steeds dromen over babys en posetieve testen.

En er zijn zeker veel mooie zwangere buikjes en lieve kindjes.

Maar mischien valt het op omdat we er net mee bezig zijn?

Ik moet nog 2 weken wachten totdat ik weet of de eerste keer gelukt is:S spannend.

succes met je 2de ronde

liefs Annemarie

10. ukkepukje

ukkepukje Lid

27 jul 2007
    44
    0
    0
    ik ben al wel begonnen met folium te slikken, aangezien dit altijd met grote letters op de verpakking van mijn pil stond "heb je een kinderwens.. etcetc"

Ovulatietesten begin ik (nog) niet aan, we zitten net als iedereen in de eerste ronde, maar het is wel erg spannend!

Mijn lichaam is ook erg aan het veranderen en ik weet soms niet wat ik er van moet denken... wel... niet....wel? Die onzekerheid is best wel rottig.

Ik heb soms ook het idee dat iedereen aan mij kan zien dat wij 'begonnen' zijn, heeft iemand anders dit ook?

11. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    eyey,

Nee bij mij zien ze dat niet, wij houden het nog heel stil .
    Van wege reden willen wij het pas gaan vertellen als het echt raak is.

Maar zodra mij vriend en ik samen zijn is het zeer zeker van ons af telezen. We zijn er niet volop mee bezig zo als Ovulatietesten. Dat komt nog wel.

Het is pas eerste ronde.

Liefs Annemarie

12. Oedjoebadja

24 jul 2007
    32
    0
    0
    Groningen
    Ik ken het gevoel ukkepukje! Je weet gewoon niet wat je moet voelen en ik wil het ook graag voelen.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik boeken over zwangerschap ben gaan kopen. Ik kon het niet laten toen in vanochtend in de stad liet. De man achter de kassa leek me wel wat raar aan? (zit misschien ook wel in mijn hoofd) Zou ze wel zou ze niet? Ik heb de boeken snel in mijn tas gestopt, maar voelde me wel heel blij :D

Oedje

13. ukkepukje

ukkepukje Lid

27 jul 2007
    44
    0
    0

Wij zeggen ook niets hoor, ik loop er niet mee te koop, maar het is gewoon een gevoel denk ik......
    Bij mijn zussen duurde het een half jaartje duzz dan kunnen wij nog even oefenen!

14. ukkepukje

ukkepukje Lid

27 jul 2007
    44
    0
    0
    Het is inderdaad vreemd..... we gaan ons dingen inbeelden hi hi hi

15. Oedjoebadja

24 jul 2007
    32
    0
    0
    Groningen
    Ik ben blij dat we zo'n goed inlevingsvermogen hebben! hihihi :D

16. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    Wij houden het ook nog even stil, alleen mijn zussen en mijn ouders weten het. De rest mag het pas weten als ik 3 maand zwanger ben. Door mijn schildklierziekte is de kans op een miskraam in de eerste 3 maanden verdubbeld, en ik heb weinig zin om iedereen dan te moeten inlichten dat ik een miskraam heb gehad. Misschien valt het wel mee hoor, maar toch.

Ik zat vanmiddag ook al te neuzen naar boeken over zwangerschap hoor, geeft tch niks is alleen maar heel erg interessant! :D

Groetjes Demi

17. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Wij zeggen ook niets hoor, ik loop er niet mee te koop, maar het is gewoon een gevoel denk ik......
    Bij mijn zussen duurde het een half jaartje duzz dan kunnen wij nog even oefenen![/quote]

Ow ik dacht dat je het iedreen evrtelde, sorry verkeerd begrepen dan :S. Mara het is denk ik idd je gevoel.
    Ik hoop dat het minder duurt dan een half jaartje hoor ;) haha.
    Gewoon afwachten denk ik. Het is en blijft moeder natuur :p.

Liefs Annemarie

18. ukkepukje

ukkepukje Lid

27 jul 2007
    44
    0
    0
    Ik ken dat.. mijn man wordt helemaal gek van mij als ik weer op deze forums heb lopen snuffelen en hem dan vertel dat het normaal is wat ik voel.....Hij heeft zo iets van... ach meid we zijn net begonnen en dan kan je niet na 1 maand al zwanger zijn..... :cry:
    Nou... ik lees dat er ZAT zijn die het wel hebben gepresteerd!
    We wachten gewoon rustig af....
    :rolleyes:

19. Oedjoebadja

24 jul 2007
    32
    0
    0
    Groningen
    Mijn man gaat bijna een verbod instellen op literatuur, laptops e.d.
    Eigenlijk zouden we nog niet gaan proberen maar het klussen met condoom is niet echt aan ons besteed! Oeps. Maar goed hij stond er eerst nog wat sceptisch tegenover. Zegt hij gisteren ineens dat hij mijn collectie toch maar eens wil doorneuzen en dat we het "rustig aan gaan doen" Tuurlijk lieverd.

Hij heeft alleen de pech dat ik in mijn dagelijksleven op mijn werk er altijd mee te maken heb. Ik ben IC -neonatologie verpleegkundige. Dus het gaat in huis altijd over baby's. HEERLIJK

Gr Oedje

20. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    Voor een vrouw is gewoon totaal anders. Elke maand weer vraag je jezelf af of het raak zal zijn. Je denkt steeds na of je misschien al iets voelt.
    Voor de man verandert er eigenlijk pas iets als het kindje is geboren.

Ik had het hier ook over met mijn vriend, hij vond het ook een beetje overdreven dat ik hier steeds op het forum kom kijken en dat ik helemaal heb uitgezocht hoe de cyclus en conceptie nou precies werkt. Ik heb hem zo goed mogelijk geprobeerd uit te leggen waarom het voor een vrouw meteen al heel spannend is, en voor een man toch minder.
    Hj laat me nu heel erg in waarde hij begrijpt nu waarom ik me zo voel.

Deel Deze Pagina