Hey daar, ik ben begonnen op de dag dat mijn spiraal is verwijderd. Ik gebruik Gravitamon. (verkrijgbaar bij Kruidvat, niet de goedkoopste wel homeopatisch)Dit is een alles in een multivitamine en foliumzuur. Een vriendin van mij die orthomoluculair arts is zei dat het hele goeie waren.. Het mag vanaf het moment dat je stopt met anticonceptie tot aan het einde van je zwangerschap. Er staat wel overal dat je het maar 6 weken hoeft te gebruiken maar het kan geen kwaad voor je lichaam. Je krijgt nooit teveel binnen zeg maar.
Ik ben echt zo zwak geweest... mijn naam moet groen worden...! Waarom test ik dan ook voor NOD. En maar zeggen dat ik het volhou tot vrijdag, bah! -x-
Hey alle nieuwe luitjes: welkom! voor alle bekenden: hallo weer, jeetje wat een kletskousen zeg.. Vanochten op 83 geeindigd nu alweer 92... Hier al 41 dagen niet ongi. Morgen ga ik mijn 7de week in en morgen ga ik mijn HA bellen voor een bloedtest. Dan maar uitsluiten dat het niets anders is waarom ik me zo moe, misselijk en opgeblazen voel... Vandaag was mijn collega op het werk. Ze zit nu in haar eerste week zwangerschapsverlof! en maar kreunen dat het er nu wel uit mag komen. Ze heeft het zwaar.. En ik wil wel gillen: jij krijgt er tenminste 1, ik moet nog zien of ik zwanger ben ! :x Zo dat wilde ik even kwijt! tot morgen!
Sorry Esmee! zal ik vast gedaan hebbe, maar snap niet helemaal hoe. Maar goed, je zag het geklukkig snel!
Ik heb 6 jaar lang de pil gebruikt. Ach meis, wat is er raar aan... Zijn wel meer mensen die daar naartoe gaan hoor. En je hoeft je niet voor gek te voelen, want er zijn nou eenmaal geen domme vragen, alleen domme antwoorden.
Zo ik ben er weer... Moest vanmiddag huisje kijken, en ben d'r helemaal verliefd op. Alles was helemaal mooi en klaar, moet alleen vloer in de gang leggen. Lekker grote tuin, wel beetje kleine woonkamer, maar dat is ook wel gezellig. Nu maar hopen dat we hem krijgen Dan kan mijn dag helemaal niet meer stuk. Ik las net een vraag over bekkenbodem therapie... Ik ben zelf ook nog even aan het uitzoeken wat het precies is. Weet alleen dat het bij mij te maken heeft met de spieren. Mijn spieren in mijn bekken kunnen namelijk niet ontspannen, dus daar zal ik dan wel oefeningen voor krijgen. Alleen toen ik belde hoorde ik dat er een giga wachtlijst staat, dus kan er verder nog weinig over vertellen. Heb trouwens een link gevonden met informatie: http://www.mstwente.nl/incontinentiecen ... odemp.doc/ Welkom voor alle nieuwe mensen... En iedereen ECHT hartstikke bedankt voor de felicitaties... Mijn vriend was er nogal nuchter onder vanmorgen, maar nu is hij helemaal aan het doordraaien en iedereen moet het ineens weten van hem. Maargoed, vrijdag naar de huisarts en dan weten we het zeker. Meiden ik duim nogsteeds voor jullie, en GEEN BLOED GEEFT MOED Liefs
Heey meis, Dat lijkt me echt klote joh! al 41 dagen niet ongesteld.. Hoop dat de HA meer zekerheid kan geven .. sterkte ermee!
Sorry ik heb nog niet alles gelezen .Ik heb net avonddienst gehad .Maar ik las iets over foliumzuur .Ik heb dat ook gelijk gehaald nadat we met de pil gestopt waren .
Dag meiden! Wat wordt er wat afgeklest zeg. Ik lees alles wel, maar klets niet altijd mee, moet helaas veel werken. Jullie zitten allemaal al zo'n beetje voor je NOD. SPANNEND. Mijn man en ik zijn weer aan het klussen geslagen, dus ik ga weer rustig afwachten wat mijn lichaam deze maand weer in petto heeft. Heerlijk om alles trouwens te lezen Liefs Sil
Shit, heb ik vanmorgen getest, doet die test het niet goed. Test-streep is niet duidelijk, maar er leek wel een klein C-streepje te staan... nog even spannend dus, want ik hoef nu niet te plassen, dus kan niet een nieuwe test proberen. Zucht...
Dat is vervelend als een test niet goed werkt. Hoop dat je snel weer een nieuwe kunt doen. Wat misschien ook een idee is, teminste doe ik altijd, ik plas altijd in een schoon potje. Als de test dan een keer niet goed is kan het zo overnieuw doen omdat ik dan toch genoeg heb. Daarna gewoon even potje goed schoonspoelen met water en kun je volgende keer zo weer opnieuw gebruiken. Liefs
Oei spannend joh! Ik hooop ook dat je snel weer een nieuwe test kunt doen (dus veel water drinken! ) In een potje plassen is wel een handige tip! Kan je het gewoon even op je gemakkie doen @Anoniem1405 : hahaha, nieuwsgierigheid is heel normaal! Jammer dat het een nega test was... Hopelijk volgende keer beter meid! X
Oh ik had gelezen dat als je een "vage" c streep hebt en je het met je volgende plas doet dat je urine alweer verdunt kan zijn (dus niet veel water drinken) waardoor het hormoon ook verdund is! en je dus nega test de volgende keer. weet dat op voorhand. liefs, Simone Ps nega test was echt balen, maar voel me zoooo zwanger!