wie nog meer in de eerste ronde?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bianca24, Jul 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

Aug 4, 2007
    1,409
    1
    0
    Breda
    Had je trouwens al eerder getest voor dat bleek dat je zwanger was?

2. Niet meer actief

Ja daar heb je gelijk in... Heb hem ook duidelijk gezegd dat die kast voor mij ook meer emotionele waarde heeft... wat kan mij die 2000 euro nou schelen ( ja ok heb je leuke babykamer voor) maar het ging mij voornamelijk om het feit dat het een erfstuk is, en dat ik hem daarom zo graag wou houden als een herinnering.
    Als het gewoon zomaar een dure kast zou zijn, had hij hem van mij bij wijze van bij het grof vuil neer mogen zetten.
    En net aan de telefoon zei hij: je gaat toch geen erfstuk weggeven (maar dat gold alleen voor iemand anders, niet voor ons)
    Daarom heb ik daar zoveel moeite mee...

Maar bedankt voor je reactie
    Liefs

3. Niet meer actief

Ja ik had na 6 dagen getest, toen was het negatief, en na 13 dagen was het positief.

4. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

Aug 4, 2007
    1,409
    1
    0
    Breda
    Verslavend hoezo? Niet te geloven zit gewoon aan m'n laptop vast gelijmd. Vriendje begint al te klagen. ja t is de eerste ronde hoor, en natuurlijk allerlei kwaaltjes, daar gaan we opgeblazen gevoel, pijntjes in buik, veel plassen, vaker honger, grotere en gezwollen tepelhoven, lage rugpijn en ga zo maar door. begin me net zo'n klaagmuur te voelen.

En voor jou ook 1e ronde en heb jij nog veel kwaaltjes?

5. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

Aug 4, 2007
    1,409
    1
    0
    Breda
    Hmm, dan is er misschien voor mij nog hoop..., duimen maar

6. Manon81

Manon81 Actief lid

Aug 8, 2007
    142
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Noord-Brabant
    Hallo allemaal!

Zit ook in mijn eerste ronde en ben 6 juli met de pil gestopt. Ben toen direct ongesteld geweest en nu ben ik 2 dagen overtijd!
    Zal wel het ontpillen zijn want ik heb ook last van de bekende kwaaltjes!

Erg leuk dat er zo'n site als deze bestaat.
    Wij hebben het ook aan niemand verteld en het is wel fijn als je het met mensen kunt delen!
    Hoop dat ik af en toe met jullie mee mag kletsen!

Groetjes Manon

7. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

Jul 26, 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    hahaha, ja hier ook eerste ronde, 26 juni (!) spiraal laten verwijderen en ga dus vandaag mijn 7de week in dat ik niet ongesteld ben geworden. Alle testen negatief. En ook last van wat jij hebt. Moe, misselijk op maaghoogte, opgezwollen, aangekomen, draaierig, het gevoel moeten eten, vermoeid in spieren, beetje opgezette klieren maar geen verhoging ofzo, gelere urine, pijn in onderrug, alles zo'n beetje :(
    Nu duurd het me te lang dus ga zo de huisarts bellen voor een bloedtest. even uitsluiten dat er niets anders mis is.
    Ik hou je op de hoogte.. :)

8. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

Jul 17, 2007
    2,133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    natuurijk mag dt manon.. hartstikke gezellig! welkom hier ;)

9. Niet meer actief

Ik duim voor je, voor iedereen trouwens.

Ik ga even liggen want ben helemaal kapot.
    Vannacht niet goed geslapen omdat ik een raar gevoel in mijn buik had. Leek wel of alles van binnen aan het draaien en krimpen was.

Liefs

10. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

Jul 26, 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Hoi Manon,
    WELKOM en zie vorige bericht: dit is verslavend!
    succes met zwanger worden!

11. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

Aug 4, 2007
    1,409
    1
    0
    Breda
    He meid welkom en kom er gezellig bij. Wij hebben het ook nog aan niemand verteld en ik vind het echt fijn dat ik hier m'n ei kwijt kan. Er komt toch heel wat op je af vind ik.

12. Manon81

Manon81 Actief lid

Aug 8, 2007
    142
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Noord-Brabant
    Bedankt allemaal! :D
    Zie dat je ook 6 dagen overtijd bent, zijn jullie ook niet meer ongesteld geweest nadat jullie met de pil gestopt zijn?

13. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    1,818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Hoi hoi meiden,

jeetje jullie kunnne lullen zo voreg joh ;) haha moest gewoon een half uur uit trekken om te lezen;).

Maarum voor de nieuwtjes hiero: welkom en JA het is idd heel verslavend. Ik lees ook elke dag ;) hha me vriend heeft echt zoiest van nee he je bent nog geen eens thuis en je leest zowat al ;).

Nou meiden mijn ongi is vandaag als het goed is heelmaal weg :S vanacht niks gebloed. Echt vreemnd, want met andere woorden ik heb maar 3 dagen gebloed. meestal bloed ik wel een week.
    Naja of het nou toch ineseteling was of me ongi die zo raar doet naar me spiraal ik weet het niet haha, want ik was ook nog is een week te vroeg.

Ik gaat ff broodje maken, heb echt honger.(jaja dat kwaaltje komt er ook bij mij, heel veeleten normaalnooit gehad :S)

xxx

14. Niet meer actief

Goh meiden.. Een wonder!

We hadden mijn vader een kaartje gestuurd omdat ik zwanger blijk te zijn, en mijn vader nogal moeilijk is met zulke dingen.
    Nu belt hij net op, helemaal blij... Snap er niks van.
    Toen ik 2 weken geleden zei dat ik nog niet ongesteld was, was hij ontzettend kwaad...

Ben natuurlijk wel blij dat hij het nu zo goed opvat, alleen het verbaasd me wel.
    Mijn moeder vond het gelukkig ook leuk, en de moeder van mijn vriend kan al niet eens meer wachten tot het geboren is.
    Alleen de vader van mijn vriend reageerde niet zoals we gehoopt hadden, maar die trekt ook wel bij.

Ik ga nu echt even liggen want ben doodmoe.
    Tot straks
    Liefs

15. Niet meer actief

He verdorie, dat kwaaltje heb ik geen last van en zou hem graag willen hebben.
    Als ik eten ruik wordt ik al misselijk, dat is verschrikkelijk.

Hoop op goed nieuws voor je meid, laat het een innesteling zijn geweest.
    Duim, duim

Liefs

16. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

Aug 4, 2007
    1,409
    1
    0
    Breda
    Kan toch echt verrassend zijn he hoe mensen kunnen reageren. Maar hartstikke leuk dat hij zo blij is.

Meis ga lekker rusten want je hebt 2 om op te letten

17. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    1,818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    ey andere angel ;),

Ze trekken wel blij joh meid, tis voor voor je vriend maar ook voor je ouders even schrikken, Ze worden oma en op ;)
    En je vriend word papa voor het eerst ;)..

HEt komt wle goed, denk jij nou maar aan je zelf en zorg dat je kindje gezond mee draagt en van een mooie kleine gaat bevallen ;).
    En ons posetief jarloers maak met de fotos ;)

xxx

18. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

Aug 4, 2007
    1,409
    1
    0
    Breda
    Dat herken ik. Heb net ook wel wat achter de kiezen, had nooit honger of hongergevoel en nu aan de lopende band.. vreemd he. wat een lichaam al niet kan doen. Heb nu ook al de hele morgen last dat ik zit te huilen en ik weet dus echt niet waarom maf he..

19. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

Aug 4, 2007
    1,409
    1
    0
    Breda
    Even een heel andere vraag trouwens, weten jullie toevallig meiden die hier op het forum pendelen. Ben altijd wel geinteresseerd in dat soort dingen en ik vroeg me af of ze dat hier ook doen.

Had ook trouwens een maansteen gekocht, deze is ter bevordering van zwanger worden e.d. (zie andere topic) en deze is gisteren van zijn hanger afgevallen dus wat dat nu weer zal betekenen

20. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    1,818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Ja erg he die huil buieen. heb ik ook last van hoor. Me vriend hoeft maar heel raar te reageren en ik huil :S
    haha pff en die honger niet normaa. Gister hebben we zelfs in de late avond mcDonald gehaald :(:( nog nooit gedaan want heb nooit honger zo laat. Nou ik ging om van de honger, en had savonds goed avond gegeten :S
    Zo ff buikspier oefeneingen doen, en het er weer af halen hahaha.

xxx

Share This Page