wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik had die ook gebruikt! Ook omdat ik ongeduldig was.. beide negatief zelfs 1 dag voor me NOD.
    En zie me banner, ongesteld geworden. :(

2. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Daar begin ik ook steeds meer op te hopen, weet je tenminste waar je aan toen bent :(

Hadden ze maar testen om te zien of je ongi zou worden...

3. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

jammer missy zuilen..

sunshine : hahaha das pas een goeie, misschien inbrengen bij het beste idee van nederland :p..

ik begin dat wachten toch wel moe te worden.. *zucht*..maar goed het is het wel waard natuurlijk vooral als het toch een positief resultaat is/komt

4. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    heb ik ook hoor, en t is nog maar de 1e ronde :confused: als we dat nu al hebben kan t nog leuk worden... maar alles voor een goede zaak.

5. 1Summer

1Summer Actief lid

21 jul 2007
    178
    0
    0
    NH
    Ik heb ook goede ervaring met de kruidvat eigen merk test.
    Volgende keer haal ik die ook weer (hopelijk snel) :)

Welkom Leonie82, Lotte27, Manon81!

Liefs

6. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Welkom Leonie Lotte en Manon! Klets gezellig met ons mee en weet dat het verslavend is (duh beetje late reactie)!

ik hou het allemaal niet meer bij! jullie kletsen echt te veel met z'n allen :)

7. 1Summer

1Summer Actief lid

21 jul 2007
    178
    0
    0
    NH
    Hahaha, jij kan er anders ook wat van anoniempje :)

8. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Hoi Yuna,

Je weet het wel leuk te brengen.. Ik weet wel dat je gelijk hebt en dat dat zou kunnen gebeuren, maar ben zelf erg positief ingestelt. Alles kan natuurlijk, maar is het deze maand niet raak, zal het de één van de volgende maanden wel raak zijn. Van mijn dochter was ik door de pil heen zwanger geworden, maar dat is alweer meer dan 8 jaar geleden. Dus hopen en afwachten... En overmorgen maar is kijken, en anders woensdag, dan is mijn NOD.

Groetjes Lotte

9. Manon81

Manon81 Actief lid

8 aug 2007
    142
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Noord-Brabant
    He Lotte, knap dat je zo positief bent ingesteld!
    Ik vind het echt heel lastig op het moment,
    moet ik die test wel al of nog niet doen.
    Zit me zo druk te maken! Weet dat ik dat juist niet moet doen, maar kan echt nergens anders meer aan denken...

10. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Heb ik ook, zit hier met een test voor me neus en ik moet me echte beheersen om het uit te voeren. Ben er ook echt veel mee bezig, ben gewoon blij dat ik vanavond weer ga werken zodat ik er niet aan hoeft te denken....

11. samsammie

samsammie Lid

1 aug 2007
    94
    0
    0
    Heey meiden...

Ik voel me zo kut vandaag..geen idee waar het van komt.. Ben echt de hele tijd aan het huilen..terwijl ik geen reden heb :( .. Wil morgen eigenlijk even wat leuks doen met mn vriendje..weten jullie iets leuks?

liefs, samantha

12. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    He manon,

Dat heb ik ook wel hoor. Daarom ga ik er maar gewoon voor. Dan heb ik in ieder geval een antwoord, en ben ik weer voor een aantal dagen gerustgesteld. Hopelijk voor 9 maanden. Ach ik zie het wel. Het is natuurlijk pas de eerste ronde en er kan nog vanalles gebeuren. Ik heb ook gehoord dat als je er teveel mee bezig zou zijn het niet zou lukken. Nou dan zou het dus harstikke negatief moeten zijn overmorgen want ik kan bijna nergens anders aan denken. Dus je bent niet de enigste.. Maar gewoon lekker positief blijven. :D

Groetjes Lotte

13. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Hier ook al zo''n snotterkontje :cry: . Ga lekker met je mannetje naar het strand of zou, kan je lekker uitwaaien, je gedachten verzetten. Of naar het bos, of lekker shoppen...

14. Manon81

Manon81 Actief lid

8 aug 2007
    142
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Noord-Brabant
    Blijf op zich ook wel positief maar ik heb wel zoiets van stel dat mijn test negatief is, wat dan? :(
    Hoor verhalen dat er meiden zijn die 6 maanden op hun ongi moeten wachten! Weet dat er dan helaas niets anders op zit dan wachten!

Zit juist om mijn werk... ben blij als ik over een uurtje naar huis kan!

15. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Wat een ellende meis, verschrikkelijk. Heel veel succes de komende tijd en we denken aan je hoor!

liefs sunshine

16. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    He angel,

Echt vervelend voor je. Jammer dat het zo gelopen is met je vriend. Maar gelukkig weet je nu al dat hij liever zijn moeder kiest dan voor gezin. Toch is het geen troost, ik weet het. Moeilijk hoor voor je. Wat ga je nou doen als blijkt dat je toch zwanger bent geworden deze maand? Geef je de relatie dan toch nog een kans of blijf je alleen, wat trouwens ook heel goed kan hoor.!

17. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Heb al een beetje rondgeneusd, en ik heb al veel info van deze site gehaald. Nu ga ik maar een beetje meekletsen. Het is al moeilijk genoeg om voor me te houden dat we er voor gaan...

Maar dit is dus onze eerste maand, en ik ben benieuwd...

18. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    He Angel,

Je hebt gelijk ook. Ken veel alleenstaande moeders die het onwijs goed doen hoor... dus dat komt wel goed. Maar inderdaad is het erg moeilijk nu voor je op het moment. Succes met alles. En hoop voor je dat je snel van de k*t gevoel af ben!

19. Manon81

Manon81 Actief lid

8 aug 2007
    142
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Noord-Brabant
    Jeetje, sterkte er mee zeg!

Liefs Manon

20. samsammie

samsammie Lid

1 aug 2007
    94
    0
    0
    Dat meen je niet! Is er echt geen manier dat jullie er samen uit kunnen komen? Sterkte meis!

Deel Deze Pagina