Hoi Zoe, Moeilijk hè. Ik ken het. Ik kan mijn mond over dat soort dingen helemaal niet houden, dus ik heb het al tegen verschillende vriendinnen verteld. Ook tegen mijn moeder en schoonmoeder. Eigenlijk denk ik dat bijna iedereen in mijn omgeving het al weet. hihi... Nee ik dus daarover niet mijn mond houden. Maar gelukkig zijn het niet van die zeikers die heel de tijd gaan vragen hoe het gaat. Groetjes Lotte
Meiden moeten jullie ook zo enorm veel gapen, zit echt continue met mijn mond open. En je kan me echt opvegen ben zo gaar als het maar kan. wie herkent dit?
Jeetje.. Wat een gedoe zeg! Net nu jullie samen voor een kindje wilde gaan! Als je erover wilt praten.. stuur me maar pb'tje hoor! Kan zelf ook wel huilen, dus gaan we samen uithuilen hahaha Ik ga zo maar es bij t vissen kijken van me vriend. Want zit echt nog even in een dip door me ongesteldheid. Begin echt te denken dat er soms wat mis is met mij of me vriend. Want ik heb een eisprong gehad (getest met ovulatietesten) en we hebben de dagen ervoor erop en erna geklust. Dus snap effe niet zo goed, wat er dan verder nog fout kan zijn gaan..
hai lotte, Ik heb het ook tegen 1 vriendin verteld, maar voor de rest heb ik het aardig voor me kunnen houden. Heb heel lang het gevoel niet gehad dat ik een kindje wilde. Maar je kent het misschien wel, ineens beginnen de eieren te koken. Probeer iedereen voor te houden dat er voorlopig geen kinderen komen, (zijn net getrouwd, dus iedereen verwacht het wel...)maar dan heb ik gelijk het gevoel dat ik het op me afroep dat ik verlopig niet zwanger raak.... Gooi er gelijk een vraagje in. Heb op een andere site uitgerekend wanneer ik mijn eisprong zou hebben, daar kwam vandaag uit. Maar volgens deze site is mijn eisprong pas zondag.... Zit best wel veel tijd tussen. Weet niet wat juist is? Mijn spiraal is op 25-07 verwijderd, en ben voor eerst weer ongesteld geworden op 28-07 (Terwijl ik al drie jaar niet meer ongesteld was) Weet ook niet zo goed hoe mijn cyclus is, was al verbaast dat ik zo snel weer ongesteld werd.... Maar wat klopt er nou wat betreft die eisprong?
hai lotte, Ik heb het ook tegen 1 vriendin verteld, maar voor de rest heb ik het aardig voor me kunnen houden. Heb heel lang het gevoel niet gehad dat ik een kindje wilde. Maar je kent het misschien wel, ineens beginnen de eieren te koken. Probeer iedereen voor te houden dat er voorlopig geen kinderen komen, (zijn net getrouwd, dus iedereen verwacht het wel...)maar dan heb ik gelijk het gevoel dat ik het op me afroep dat ik verlopig niet zwanger raak.... Gooi er gelijk een vraagje in. Heb op een andere site uitgerekend wanneer ik mijn eisprong zou hebben, daar kwam vandaag uit. Maar volgens deze site is mijn eisprong pas zondag.... Zit best wel veel tijd tussen. Weet niet wat juist is? Mijn spiraal is op 25-07 verwijderd, en ben voor eerst weer ongesteld geworden op 28-07 (Terwijl ik al drie jaar niet meer ongesteld was) Weet ook niet zo goed hoe mijn cyclus is, was al verbaast dat ik zo snel weer ongesteld werd.... Maar wat klopt er nou wat betreft die eisprong?
Jeetje zeg, wat kletsen jullie veel op één dag tijd Annemarie: ik wens je heel veel sterkte toe, dit lijkt me vreselijk om mee te moeten maken
He angel das nou rot :s.. sterkte! hihi, ik doe wel eens van die (gratis) winspelletjes mee op internet.. en ik dacht je wint er nooit wat maar altijd leuk om te proberen.. nou ik heb deze keer dus wel gewonnen.. 50,- .. .. (al kan ik het alleen uitgeven in de hema maar who cares..) zo moest ik even kwijt..
Heey... Toch leuk..die 50,- .. De hema heeft ook wel leuke dingetjes hoor ( leuke schattige babyrompertjes enzo )
@angel hey wat kloten voor je hoop dat je je snel beter voelt en dat het miss toch nog wel goed gaat komen. @ zoe welkom zie dat je je al aardig thuis voelt hier gezellig he af en toe te gezellig..... en heel verslavend ik akn dan wel niet de hele dag hier zijn maar af en toe wou ik dat dat wel kon hihi maar moet ook gewoon werken. @missyZuilen ja erg is dat he heb ook rond de dagen dat ik me eiersprong gehad zou moeten hebben geklust maar helaas ongi geworden maar heb geen ovulatie test gedaan ga ik deze maand wel doen nog een tip welke ik het beste kan gebruiken (kopen/bestellen?) zo verder weet ik het ff niet meer hor heb zo goed mogelijk geprobeert een beetje bij te lezen maar valt niet mee hihi..
Hey nieuwe meiden allemaal welkom! Veel kletsplezier en succes allemaal met zwanger worden! Tjonge alweer pagina 103! xxx
@Annemarie, wat vervelend om te horen! helemaal de reden... willen jullie eerst samen een gezinnetje en dan luistert hij naar zijn moeder... erg vervelend! heel veel sterkte. Oh en lieverd, pin je er niet te veel op vast dat je ongi geen ongi was he.. straks hoop je op alleen staand moeder te worden en is er niets.. innesteling duurt vaak geen 3 dagen. Bedoel het niet rot, maar kan me zo voorstellen dat je het nu nog meer hoopt. -x-
Wat kunnen jullie kletsen zeg Maar daar ben ik weer even. Ben net terug van mijn werk, even snel eten koken en dan weer naar mijn werk. Druk druk druk... Maar verder hier nog geen nieuws. Niet meer getest sinds zondag, maar ook geen ongi te bekennen. Heel raar. Blijf een harde dikke buik houden en pijn onder in mijn rug. Ook mijn bosten hebben een zeur gevoel. Verder alles goed hier en als je veel werk kan je ook niet te veel gaan zitten wachten. Wel steeds even broekgluren of er al iets van een te bekennen is. Maar dat blijft gewoon weg.
Heb net getest, ben 1 dag overtijd.. nou ja ongeveer weet mijn cyclus niet natuurlijk na het stoppen van de pil. Het was nega, beetje teleurstelling omdat ik toch wel bijwerkingen heb... zal het ontpillen wel zijn!
Welkom hier. Zit net alles na te lezen en zie dat je nieuw ben. Gezellig en klets maar lekker mee hoor. Rot he dat je je cyclus niet weet. De mijn is nu al 37 dagen of ik moet zwanger zijn, maar dan moet de test het toch wel aangeven. Gewoon nog even wachten en weer testen. Maar wat kan het lang duren dan he die tijd.
Je vind het wel vervelend, wilde eerst wachten tot zaterdag, maar je zit jezelf toch een beetje gek te maken. Je hebt zoiets van ik ben zwanger, maar je lichaam houdt je denk ik een beetje voor de gek! Duurt echt lang ja, zit nu pas op 29 dagen dus ik kan volgende week nog een keer testen.. wie weet! [/quote]
Ok, ik ben er weer hoor net gekookt en gegeten (bruine bonen mix aardappelen worstje en jus, mmmmmm lijkt wel winter!). Ik zag een nieuwe meid, Zoe! Welkom en je bent er al aardig ingerold zag ik. Vandaag moest ik ongesteld worden, en jahoe! niets! dat is voor mij echt een goed teken, want meestal is mijn cyclus nog iets korter maar heb maar even 28 dagen aangehouden. klachten zijn wel een stuk minder. humeur is eigenlijk ook goed: troebele urine, opgezette buik, en heel gek maar mijn ogen staan een beetje raar. verder voel ik me GEWELDIG! morgenochtend gooi ik er nog een etos testje tegenaan, maar die schijnen niet zo betrouwbaar te zijn, dus ik koop vrijdag of zaterdag wel een predictor als etos negatief is. ooohhhh wat ben ik naief! hahahaha